Cesárea i part de natges Hospital Igualada!

Experiències i pors del moment més desitjat.

Daluve92
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. juny 22, 2013 3:27 pm

Cesárea i part de natges Hospital Igualada!

EntradaAutor: Daluve92 » dc. jul. 03, 2013 10:29 am

Hola! M'acabo de registrar, espero una nena per setembre i per zona em tocarà a l'Hospital d'Igualada, tinc diversos dubtes i no aconsegueixo més informació per cap lloc, he mirat a la pàgina de l'hospital i he llegit el protocol que segueixen en els parts vaginals, m'ha agradat molt, conec diverses dones que van tenir als seus nadons en aquest hospital i totes m'han parlat molt bé. El meu problema, o por millor dit ... és que tinc moltes paperetes perquè em facin una cesària, i per res del món voldria que em separessin de la meva filla només néixer, sé que en diversos hospitals mentre tu ets a la sala de reanimació, o be l'hi porten o al niu, o al pare, i no ho veig just, ho veig molt molt cruel, en el meu cas més que res perquè encara que el pare de la nena estarà en el part (en el cas que sigui vaginal), ja no estem junts i no em faria cap gràcia que ell conegués i tingués en braços a la meva filla abans que jo. I una altra cosa més, la meva nena ha estat de natges durant tot l'embaràs, fa 2 setmanes em van dir que estava cap per avall però crec que ha tornat a canviar, si seguís de natges, no sé si a Igualada practiquen la Versió Cefàlica Externa, intenten parts de natges o directament et programen cesària. Algú sap com és el protocol de cesàries en aquest hospital?? Et separen del nadó?? Practiquen la VCE o els parts de natges?? Tota informació em seria de molta ajuda, gràcies!!
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: Cesárea i part de natges Hospital Igualada!

EntradaAutor: Amal » dc. jul. 03, 2013 11:27 am

Pel que conec de l'hospital, si intenten versió externa i últimament intenten parts vaginals de natges, tot depèn de qui trobis.
Quant a cessareas, separen a mare i fill, i segons qui hagi no deixen ni tant sols pell amb pell amb el pare.
A la meva neboda la van tenir més de 5hores a la incubadora sense cap explicació.
Sort!
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. jul. 03, 2013 11:46 am

Daluve, encara falta molt pel setembre. La teva filla encara pot donar voltes! :-)
Igualment et pots informar de quins hospitals fan parts de natges i també dels diferents protocols de cesàries. Em consta que les coses estan canviant i cada vegada es separa menys als hospitals, però és cert que es segueix fent.
Potser si busques per aquí al SP trobe fils amb info que t'interessi :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Daluve92

EntradaAutor: Daluve92 » dc. jul. 03, 2013 12:24 pm

Gràcies per contestar!! Sé que encara té temps de donar una i mil voltes i canviar de posició, però prefereixo remenar totes les possibilitats i així tenir la màxima informació possible en tots els casos. A la pàgina de l'hospital diuen que sí fan la pell amb pell en cas de cesària, però clar, amb el pare o amb l'acompanyant que triïs, m'informaré bé d'això amb el ginecòleg d'allà i si de veritat vaig a trigar a mínim dos hores a poder tenir a la meva filla en braços, consideraré el canviar d'hospital, però no sé si serà tan fàcil. Coneixeu algun hospital on no separin el nadó de la mare en el cas cesarea?? He llegit bones opinions de la Maternitat de Barcelona, però no sé ...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dc. jul. 03, 2013 12:27 pm

Las meva germana ha tingut les dues nenes allà, en el primer part la nena estava girada i van estar molta estona canviant a ma germana de postura i girant la nena i al final va tenir part vaginal. De totes formes et queda encara molt temps per setembre... No tinc ni idea de què fan en cas de cesaria.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. jul. 03, 2013 3:12 pm

Enhorabona per l'embaràs!

Primer, encara et queda molt pel setembre i la nena encara es pot girar... hi ha nens que es giren fins al mateix dia del part, per tant no donis tant per segur que et faran cesària. Segon, fins on jo sé (he tingut les meves dues filles allà i hi han nascut molts dels fills de coneguts i amics), fan el mètode pell a pell a TOTS els parts, tant si són vaginals com cesària. No només és la voluntat d'ún o altre metge sino que és per protocol. A les cesàries el mètode pell a pell el fan amb el pare, dedueixo que és així perquè una cesària és una intervenció quirúrgica i després del naixement la mare necessita unes cures i un post operatori que amb un part vaginal no fa falta.
Daluve92

EntradaAutor: Daluve92 » dc. jul. 03, 2013 7:14 pm

Lo de tenir moltes paperetes per a una cesarea no és perquè la nena estigui de natges, és per altres problemes mèdics, tot i que m'estan controlant i encara no hi ha res segur, però la possibilitat hi és! Gràcies a totes per respondre, m'informaré bé en la pròxima visita al gine i amb la informació a la mà doncs ja veurem!!
Daluve92

EntradaAutor: Daluve92 » dv. ago. 09, 2013 6:32 pm

Hola! Actualitzo una mica aquest post per si en un futur hi ha algú en la mateixa situació o similar en aquest mateix hospital. Ja només em falten 4 setmanetes i mitja per conèixer a la meva nena, en l'última eco em van donar la bonissima notícia que no només tot estava perfecte, sinó que a més estava ja col · locada en posició cefàlica!! Tot i així em vaig voler informar al màxim i quan vaig tenir visita amb el gine em va estar explicant una mica els meus dubtes: Sí intenten la Versió Cefàlica Externa abans de programar una cesària, si no funciona o no es pot realitzar per qualsevol motiu, la cesària seria en la setmana 39 encara que ell em va dir que era partidari d'esperar fins a l'últim dia perquè hi ha nadons que es col · loquen just en l'últim moment, per tant existia la possibilitat de deixar que el part comencés de forma natural i si un part vaginal no fos possible per algun motiu, llavors com últim recurs practicarien una cesària >.-<: . Sobre la separació, em va dir que últimament ja no separaven a la mare del nadó per la quantitat de beneficis que té el no fer-ho, que si la mare volia fer el pell amb pell a la sala de reanimació, sempre que el seu estat li ho permetés , que farien tot el possible per que així fos, de no poder fer-ho ella, ho faria l'acompanyant a la mateixa sala de reanimació, tots junts. La veritat és que em vaig quedar tranquilisma i molt molt contenta amb el protocol que segueix aquest hospital, ara si ... que comenci el compte enrere!
Ayrs
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dg. set. 01, 2013 3:56 pm

Gràcies per la info Daluve!! :ok: :ok:
ImatgeImatge
Imatge
sweetbb
Entrades: 37
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 8:21 am

EntradaAutor: sweetbb » ds. oct. 12, 2013 4:31 pm

Em sembla que ja no arribo a temps i ja hauras sigut mami, conec una de les gines de l'hospital d'Igualada... i li he preguntat i m'ha dit el que et va dir el teu gine <:-< <:-< <:-<
Imatge
Socatchick
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

EntradaAutor: Socatchick » ds. nov. 30, 2013 1:05 pm

Pujo el post perquè tinc un dubte: si fan cesària hi ha possibilitats que el pare pugui estar amb mi tota l'estona?? He sentit que en alguns hospitals si que deixen però no en sé res del d'Igualada que és on anirem.
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
Txell86
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dt. gen. 28, 2014 11:01 am

EntradaAutor: Txell86 » dc. jul. 09, 2014 6:05 pm

Hola!!
A ver si em podeu ajudar amb la vostra experiència :) Aquest agost si el peque continua igual em fan una cessarea a l'hospital d'Igualada. Pel que heu dit, el pell a pell ja li deixen fer a la mare oi? I sabeu si deixen entrar al pare a quiròfan?
Moltíssimes gràcies!!!! :p-)
pesoleta314
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

EntradaAutor: pesoleta314 » dt. jul. 15, 2014 8:43 am

Hola!!
A ver si em podeu ajudar amb la vostra experiència :) Aquest agost si el peque continua igual em fan una cessarea a l'hospital d'Igualada. Pel que heu dit, el pell a pell ja li deixen fer a la mare oi? I sabeu si deixen entrar al pare a quiròfan?
Moltíssimes gràcies!!!!

Txell, l'altre dia li vaig preguntar a la llevadora (més que res per tenir clar tot el que pot passar el dia del part i conscienciar-me, no perquè me l'hagin de programar) i em va dir que el pare NO pot entrar a quiròfan i que un cop pareixes et deixen la criatura un moment per fer-li un petonet, abraçar-la i veure-la una mica i llavors la prenen i la donen al pare perquè faci el pell amb pell amb ell. A tu et porten a l'habitació al cap d'un parell d'hores. Em sembla molt trist que encara es faci així (i a la llevadora que m'ho explicava, també), però és el protocol que tenen ara per ara. No sé si somiques una mica, o si és programada, si les coses funcionen diferent.
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dt. jul. 15, 2014 12:41 pm

Una cesària programada la fan a qualsevol lloc, no us conformeu! Busqueu un centre on us deixin estar acompanyades i no us separin del vostre nadó!
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::