Parto en la Dexeus

Experiències i pors del moment més desitjat.

Laura del Mar
Entrades: 1
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 11:46 am

Parto en la Dexeus

EntradaAutor: Laura del Mar » ds. jul. 13, 2013 11:48 am

Parto en la Dexeus

Deseo compartir varias cuestiones para quien esté pensando en parir en la Dexeus. No conozco ningún sitio más. No sé si me estoy equivocando, pero es mi punto de vista.

Yo he parido en la Clínica Dexeus de Barcelona. Mi parto fue por cesarea programada (no sé seguro si realmente era necesaria o bien fue más cómodo para ellos, yo no soy médico, pero confié en el mío y espero que fuera necesaria)

Nada más nacer, se llevaron al bebé y lo asearon y vistieron. Luego me lo trajeron y me lo pusieron encima tres o cuatro minutos. Después se lo llevaron... y no lo volví a ver hasta después de coserme y después de pasar más de media hora en rehabilitación. Yo me encontraba perfecta, tranquila y sin dolores. Pero creo que pasó más de hora y media (o más) hasta que me lo volvieron a traer. CREO QUE ESO NO ES NECESARIO. No le hicieron nada especial. Me dijeron que es lo normal, sin darme más explicaciones.

Otro comentario a saber antes de elegir esa clínica, es que aunque hasta el final os creáis que va a estar vuestro doctor en el parto si es posible, a no ser que hayais pagado los 1000 euros, que según ellos con eso te aseguras que esté, no estará. Aunque esté en el hospital sin hacer nada. Os pondrán alguna escusa y no estará. Así de claro.

Seguramente si es cesarea os la realizará un estudiante (bueno, claro, es un hospital universitario, pero cuando estéis en la camilla no os hará tanta gracia). A mi, aparte de realizar la cesarea un chico sin experiencia, luego lo dejaron solo cosiéndome, con una enfermera también en practicas, mientras los dos iban comentando que no estaba quedando nada bien..... :(

El resto son cosas sin importancia, como que para limpiarme en la cama, no hacían salir a los familiares, yo no soy pudorosa, pero me hicieron sentir mal. Entre los departamentos y entre muchos compañeros, se llevan fatal. Y no lo disimulan delante de los pacientes (aquí es que me extendería mucho)

Las ecografías las realizan también estudiantes. Por lo que no os podeis fiar del todo de los resultados (conmigo se equivocaron, en algo sin importancia, pero también se podrían haber equivocado en otras cosas). Además que después de alguna ecografía que me hicieron de forma muy brusca acababa sangrando. Y creo que eso si que no es normal.

Quiero decir que conozco gente que ha parido en la Dexeus y está muy contenta, por eso yo decidí hacerlo allí. Pero me gustaría que se tenga en cuenta lo que me pasó a mi, aunque sólo sea para que mejoren.
SOLEX76
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: Parto en la Dexeus

EntradaAutor: SOLEX76 » ds. jul. 13, 2013 7:45 pm

Laura del Mar, leyendo tu entrada lo que se me viene a la cabeza instantáneamente es que pongas una queja explicándolo todo tal cual lo haces aquí en el Servicio de Att. al Paciente correspondiente. Creo que como mínimo les debería servir para sacarles los colores por la asistencia sanitaria prestada y modificar determinadas prácticas y defectos en su sistema de actuación interno.

Felicidades por tener a tu bebé contigo y disfrútalo mucho!
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Corda
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

EntradaAutor: Corda » ds. jul. 13, 2013 9:01 pm

Mi primer hijo también nació en Dexeus, y cuando salí con él por la puerta del hospital dije: " No volveré a pisar nunca más esta clínica!" El segundo nació en Corachan y salí muy contenta.

Más o menos, lo que tu cuentas, malos rollos, mal trato a los pobres padres que estan cansados y perdidos, atención nula y hacen contigo lo que les da la gana.
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » ds. jul. 13, 2013 9:23 pm

Doncs no se a quina dexeus heu parit però sembla que parleu d'una diferent.. Jo he parit allà i tot perfecte, i a la meva mare l'han lperat dos vegades aquest últim mes i cap queixa, al contrari, tot bones paraules i grandíssims profesionals.
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Alina
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 9:18 pm

EntradaAutor: Alina » ds. jul. 13, 2013 10:03 pm

Subscric el que ha dit la Flor. Jo je tingut les meves dues filles a la Dexeus amb cesarea programada les dues i el tracte ha estat exquisit. Les nenes, que tenen 3 anys la gran i dos mesos ls petita, varen estar amb mi mentre em cosien,pell amb pell i a més em varen ajudar molt amb la lactància. Jo vaig quedar encantada.
FloR

EntradaAutor: FloR » ds. jul. 13, 2013 10:37 pm

Jo també vaig fer el pell a pell durant més de tres hores, es van emportar el nen i en 30 min el tenia altre cop amb mi, per sempre més, només va sortir de l'habitació per la prova del taló, el pediatre visita a les habitacions i també li van fer els potencials auditius allà mateix.
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
*RIX*
:: dofí
Entrades: 3353
Membre des de: ds. maig 17, 2008 10:14 pm

EntradaAutor: *RIX* » dg. jul. 14, 2013 9:00 am

Aqui un altres que ha parit a la Dexeus i ha fet tot el seguiment de l'embaràs i tot PERFECTE!!

Estic molt contenta amb tot, mai em van fer cap eco un estudiant, i si, en el part hi havia una estudiant que acompanyava al gine, pero TOTA la feina la va fer el ginecoleg, tot el personal adorable, també varem fer el pell a pell, i com diuen nomes es varen endur al nen per fer la prova del taló.

Soc d'un poble de Girona, cada visita suposava un desplaçament llarg de cotxe + tren + metro, llarg i pesat la veritat, pero relament val la pena i tinc clar que si torno a tenir un fill (que espero que si) torno allà sense pensar-m'ho!

Suposo que com a tot arreu, hi ha males experiencies, pero t'asseguro que una amiga si no fos per la Dexeus no hagues aconseguit ser mare, te una dura i llarga experiencia mooolt negativa a darrera seu amb varis hospitals, i fins que no va anar a la DExeus no l'hi varen fer els estudis oportuns i no l'hi varen trobar el problema que per sort varen poder controlar i va poder tenir el seu fill despres de varis aborts o nadó prematur que no va sobreviure gaires hores, tot degut a una infecció que enlloc varen saber veure!

Sento molt la teva negativa experiencia.

Salut!
05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

ImatgeImatge
ImatgeImatge
El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050
RENOC
:: conillet
Entrades: 378
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 3:50 pm

EntradaAutor: RENOC » dl. jul. 15, 2013 8:30 am

Hola Rix,

Gràcies per la teva opinió de DEXEUS, jo si Déu vol tindré el meu bebito o bebeita (no hem volgut saber el sexe fins el dia del part) a Dexeus a finals de setembre, i no hi han gaires opinions recents d'aquest Hospital!!!!!
Jo també sóc de Girona, vaja d'un poblet de la costa i es fa pesat el pujar a BCN, però tot compensa oi????

Estic una mica desconcertada, no ens han ensenyat cap instal.lació de Dexeus, ni sales de dilatació, ni paritori, ni habitacions. Suposo que les habitacions no tenen cap secret, oi?

Jo també estic molt contenta amb el tracte rebut fins ara, si que hi han visites en les que ens hem hagut d'esperar estona, però en general sempre han estat a l'hora.

He llegit el teu post i he vist al teu petit, nena és guapissim!!!!!!!! ja ja felicitats!!!!
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
*RIX*

EntradaAutor: *RIX* » dl. jul. 15, 2013 9:12 am

Renoc primer de tot moooltes felicitats pel teu embaràs!! no se si et recordaràs de mi, pero haviem coincidit al post de RA, jo també vaig fer els tractament amb el Dr. Carrera a Girofiv!

ara al lio! jajaja

Val MOLT la pena! jo no dubto gens que repetiré!

A nosaltres tampoc ens varen ensenyar res abans, pero les instal·lacions un 10!! crec que hi ha 10 paritoris, el meu part va ser induit, primer pq el peque no volia sortir i despres també perque tenia la tensió alta, jo vaig entrar sobre les 9 a la sala de parts (fas tot el procès a la mateixa sala) que a sobre està súper bé, es gran i té molta llum :ok: hi ha tele i bany, estàs mooolt agust, la butaca de l'acompanyant també es molt comode, fins i tot tant el meu home com jo varem fer la migdiada :ok: i a les 21h va nèixer en Nil, varem fer el pell a pell allà mateix i d'allà ja vam pujar els tres a l'habitació, que també està molt bé!

En tot el procès del part em vaig sentir molt ben atessa, estaven molt pendent de mi, no em van deixar patir en cap moment, vaig rebre un tracte molt carinyos en tot moment, i sempre m'informaven de tot el que em feien! la veritat es que s'agraeix molt! vaig disfrutar moltíssim de tot el part, tinc un record molt i molt bonic!!

Si que es cert que si no pagues els 1000 euros no t'aten al part el teu gine, pero tenia molta confiança en que allà tots son molt bons professionals, en aquest aspecte estava molt tranquila! i de fet el gine que va atendre el meu part era un crak, té molt bona fama i a més és super simpàtic!!

Així que estigues tranquila que estàs en bones manes, tu només disfruta que son moments únics i màgics!! i si tens qualsevol dubte tu pregunta guapa!! que vagi tot molt bé, espero saber de tu! Sort :-()-) :-()-)

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Cleo79
Entrades: 180
Membre des de: dv. març 22, 2013 8:41 pm

EntradaAutor: Cleo79 » dl. jul. 15, 2013 4:22 pm

M'alegro de llegir opinions positives a Dexeus! Jo si tot va com ha d'anar, tindré la nena a l'octubre allà. Fa 3 anys em van fer una laparoscopia a Dexeus i no tinc cap queixa, tot va anar genial així que espero que el part sigui encara millor!
Renoc potser coincidim i tot, la meva DDP és 2/10 però mai se sap :-)
Coloma32
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dv. oct. 26, 2012 3:15 pm

EntradaAutor: Coloma32 » dl. jul. 15, 2013 5:18 pm

Hola!

jo també tindré el meu primer fill a la Dexeus a principis de novembre. De moment el tracte ha sigut excel·lent en tot. Fins i tot, l'última vegada que vaig tenir la visita ara farà un mes vaig preguntar pel plà de part. Em feia una mica de respecte preguntar-ho perquè havia llegit que hi han hospitals que no els accepten o que ho agafen amb reticència. Doncs la meva gine no només em va animar sinó que em va donar una mostra d'un plà de parts per tenir una idea. També em va explicar volen donar emptenta en aquest tema.

De moment cap ecografia me l'ha fet cap estudiant, ni tampoc cap visita, ni cap anàlisis però sincerament si hi hagués un estudiant assistint no em faria res i fins i tot l'animaria ja que d'algun lloc han d'apendre. Maria del mar, quan dius que es van equivocar fent ecografies, que vols dir? en què es van equivocar exactament?
En qualsevol dels casos, em sembla molt extrany que una persona en pràctiques faci una ecografia tot sol, sense estar al costat del metge ja que estan aprenent amb el metge, no? I ja no et dic que em sembla encara més fort que deixessin un estudiant en pràctiques amb una infermera en pràctiques després de la cessàrea. Sento molt l'experiència que has tingut, gràcies per deixar el teu testmoni. Com bé dius, estàs fent aquesta queixa perquè si més no millorin. Has pensat ha fer una queixa formal al centre? més que res perquè pel que dius, potser seria convenient fer-ho més directe.

És veritat que s'ha de pagar l'extra dels xxxx € (no recordo la quantitat que em va dir) si vols que el teu ginecòleg t'assisteixi però personalment confio en qualsevol persona que hi hagi de guardia en aquell moment. La ginecòloga em va dir que si volia aquest servei, el podia pagar una vegada ja s'ha parit a l'hospital però com he dit descarto aquesta possibilitat.
FloR

EntradaAutor: FloR » dl. jul. 15, 2013 7:38 pm

Noies esteu tranquiles que val MOLT la pena!! Jo vaig fer les classes prepart allà i si que vam fer la visita a l'hospital, les sales de part i les habitacions. Però ho podeu preguntar al servei d'atenció al pacient, si fan visites o us podeu afegir!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
RENOC
Entrades: 378
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 3:50 pm

EntradaAutor: RENOC » dj. jul. 18, 2013 2:08 pm

*RIX* ha escrit:Renoc primer de tot moooltes felicitats pel teu embaràs!! no se si et recordaràs de mi, pero haviem coincidit al post de RA, jo també vaig fer els tractament amb el Dr. Carrera a Girofiv!

ara al lio! jajaja

Val MOLT la pena! jo no dubto gens que repetiré!

A nosaltres tampoc ens varen ensenyar res abans, pero les instal·lacions un 10!! crec que hi ha 10 paritoris, el meu part va ser induit, primer pq el peque no volia sortir i despres també perque tenia la tensió alta, jo vaig entrar sobre les 9 a la sala de parts (fas tot el procès a la mateixa sala) que a sobre està súper bé, es gran i té molta llum :ok: hi ha tele i bany, estàs mooolt agust, la butaca de l'acompanyant també es molt comode, fins i tot tant el meu home com jo varem fer la migdiada :ok: i a les 21h va nèixer en Nil, varem fer el pell a pell allà mateix i d'allà ja vam pujar els tres a l'habitació, que també està molt bé!

En tot el procès del part em vaig sentir molt ben atessa, estaven molt pendent de mi, no em van deixar patir en cap moment, vaig rebre un tracte molt carinyos en tot moment, i sempre m'informaven de tot el que em feien! la veritat es que s'agraeix molt! vaig disfrutar moltíssim de tot el part, tinc un record molt i molt bonic!!

Si que es cert que si no pagues els 1000 euros no t'aten al part el teu gine, pero tenia molta confiança en que allà tots son molt bons professionals, en aquest aspecte estava molt tranquila! i de fet el gine que va atendre el meu part era un crak, té molt bona fama i a més és super simpàtic!!

Així que estigues tranquila que estàs en bones manes, tu només disfruta que son moments únics i màgics!! i si tens qualsevol dubte tu pregunta guapa!! que vagi tot molt bé, espero saber de tu! Sort :-()-) :-()-)

RIX, i tant que m'en recordo!!!!
què bé que ens hagis comentat la teva experiencia en part a Dexeus.... Jo també crec que atenen molt bé, sí que hi ha hagut un o dos dies que a les visites et fan esperar una bona estona, però no sempre és així.
Jo tampoc pagaré el 1000€, les vegades que m'han atés altres metges o infermeres que ni coneixia, ho han fet molt bé i a urgencies el cop que hi vaig ser també. Per tant confio molt amb tots ells.
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
nora3012
Entrades: 166
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: nora3012 » ds. jul. 20, 2013 10:59 am

Vaja,

Jo no vaig a la dexeus, jeje, vaig al HGC... i n'estic contenta. Doncs, fa un any uns amics van parir a la dexeus, quan els vam preguntar per tema part, van dir, mai tornarem, no ho recomanen, és el tracte más inhumà que hem rebut... Jo vaig entendre que tot havia sigut molt fred i que ells no s'esperavan pas aquest tracte en un moment tan important com és l'arribada del teu fill...

Ara, sé que és veritat que tothom té les seves exigencies, algunes poden ser més altes i d'altres més baixetes... és a dir, tinc una amiga que va parir al Pilar al gener...cesària programada (sense necesitat aparent) perquè ella ja estava molt neguitosa desprès de passar la seva DPP. Em va explicar que el seu marit no va estar a la cesaria i que ella es va quedar sola com dos hores en una sala freda, sense marit ni fill... Però, desprès la vam passar a una habitació molt cómoda i bé, ella mai es va queixar de res de l'hospital, ni dels metges, ni res... La seva experiència va ser molt bona...

Tinc una cosina que va parir al taulí, part provocat amb oxitocina, desprès peridural i al cap de 23 hrs part "natural" ... Tampoc he sentit cap queixa...Perquè segur que ella no s'esperava res més del que ha obtingut...

Amb aquestes experiències crec que és per això que cadascuna parla different d¡un mateix tema... Jo sí que tinc interés en tenir un part respectat, natural i amb molts mimos :D :-()) :-()) Amb totes aquestes expectatives segur que tindrè molt a dir del lloc on tingui el meu fill...

Ahh, una cosa, penseu no no més en el part sino en el tema lactància, no s'acaba tot al part sino que fins la pujada de llet s'ha de tenir molta ajuda i paciència.

moltes petonets i sort, ja ens explicareuuu!
Pink_flower
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dv. ago. 16, 2013 4:12 pm

Hola! Estic embarassada de 26 setmanes i el meu part sera a la Dexeus. He escoltat histories mes bones o mes dolentes com a tots llocs. Alguna experiencia de part vaginal o cesarea?
Sabeu si falta alguna cosa a la llista o treurieu del que em de portar a l'hospital? Perque veig que no hi surten les calcetes aquestes de paper ni les compreses i en canvi, diu de portar el coixi de lactancia que crec que es una mica trasto per portar...
A veure si hi ha algu que tingui alguna experiencia que faci poc.
Les arrecades a les nenes quan les posen?
Que vagi be!!
leta
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dv. ago. 16, 2013 7:16 pm

Jo hi vaig parir fa dos anys i tot va anar perfecte. A mi em van fer portar moltes mudes, per si de cas, però als dos dies ja era a casa, i el coixi de lactáncia no el tenia a la llista. jo vaig portar unes calces de reixeta de la Chicco que estaven molt bé, m'haguéssin anat perdectes en cas de cessària! Les compreses me les van donar allà, però jo en portava per si de cas... El tracte genial, part vaginal i la Clara a sobre meu als pocs segons de parir. Em va portar l'embaràs la Maria Suárez i ara ja és la meva ginecòloga, vaig tenir la sort de que el dia que vaig parir ella estava de guàrdia... >.-<:
El seguiment bé, les ecos sí que algun cop les feien estudiants però estava al costat metge titular; de fet, a la eco morfològica no va ser cap estudiant i s'hi va recrear.molta estona...
Per aquella época, varies amigues van parir a la Dexeus i a totes els va anar molt bé, de fet, una repetirà i amb la mateixa ginecòloga! :ok:
Jo he sentit coses bones i dolentes de totes les clíniques, però el que preval és el tracte que tu vulguis rebre i si es correspon amb les experiències que hi has viscut...
Marta, les arrecades les hi posen al dia següent de nèixer, els posen unes arrecades hipoal•lergèniques i als 15 dies pots canviar-les per les altres. Llavors costava 50€.
Si torno a quedar-me embarassada, no dubtaré en anar-hi... :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Pink_flower
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » ds. ago. 17, 2013 1:20 am

Leta gracies per contestar tan rapid! M'alegro molt que fos un part genial i tinguis tan bon record. Espero que a nosaltres tambe ens vagi igual de be.

Que tal el tracte a l'habitacio? Ajuden amb la LM? M'han dit que tambe entra l'esmorzar del company no?

Si, les arrecades costa 50€ possar-les, aixo he llegit a la llista de la canastreta. Pero li possen les que tu portes oi?

Se que els panyals si que els has de portar perque si no t'ho facturen pero, tenia dubtes amb les compreses.

Per cert un altre dubte, m'han dit que en quan neixi la nena he de trucar a la mutua perque si hi ha alguna despesa extra despres venen els sustos. Es necesari apuntar al nen al moment? Es que no es en el que segurament estare pensant en aquell moment per tampoc vull factures extres clar...
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » ds. ago. 17, 2013 11:26 am

Marta, les arrecades que portis tu no te les posaran, primer te'n posen unes i despres de 15 dies ja pots posar-li les teves (ho fan perqué no li puguin fer reacció).
Sobre la mutua, jo no la vaig donar d'alta al moment, de totes maneres, consúlta-ho abans amb la teva mútua, perquè de vegades n'hi ha que amb la pòlissa de la mare inclouen coses del nen. Crec que per l'esmorzar van donar un ticket per a la cafeteria...
pel que fa a la LM, em van preguntar només parir si ho voliem i me la van posar al pit a la mateixa sala de parrs; les de la nursery em van ajudar molt, en general, vam estar molt ben ateses!! :ok:
Desitjo que tinguis un part curtet com el meu!! :love:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » dv. oct. 18, 2013 9:47 am

Hola noies,

Tot i que estic de moooolt poquet (6+3), començo a pensar on parire... El meu primer fill el vaig tenir a l,hospital de sant pau, i va ser molt respectuós, un tracte molt carinyos i sobretot molta ajuda per la lactancia materna... El segon fill q estem esperant ens ha costat moooolt quedar.nos i finalment hem aconseguit l,embaràs gracies a l,equip d Dexeus de RA.. Ara ens han donat l alta de RA i hem d decidir on fem el seguiment de l,embaràs i el part... De moment tenim una primera visita amb ka doctora Lorente, el.dia 30... En teniu cap referència????.. Quin metge us va portar?? Us atenen diferents metges durant l,embaràs??..
I arribat el part.. Donen suport a la lactancia materna??.. Donen suplements als nadons??..

La meva gine habitual es d Quiron, la Marta Garcia de Real... Amb ella estic molt contenta, pero he llegit q Quiron no respecta la lactancia materna... Que donen suplements als nadons q fan q després quan han d xupar del pit estiguin tips i aixo dificulta molt l,alletament....

Que en penseu??.. Voldria fer el seguiment de l,embaràs al lloc on després tinguem el nostre petit..

Gracies a totes!
*RIX*

EntradaAutor: *RIX* » dv. oct. 18, 2013 10:07 am

Hola Mar2012

Primer de tot felicitats per l'embaràs!!

Jo vaig fer el seguiment de l'embaràs i vaig parir a la Dexeus, i només tinc bones paraules, la meva gine es deiu Marta Ricart, el seguiment me'l va fer tot ella, pero el part, a no ser que pagues un suplement, era amb el que hi havia de guardia, que aquell dia va ser el Dr. Alberto Vázquez i un 10!! el tracte va ser GENIAL!! em sentia súper tranquila, comode, no se com explicar-ho... sense dubte, repetiré, si tinc més fills (espero que si) vull tornar a la Dexeus (tot i que tinc un desplaçament llarguet, visc a un poble de Girona, estic a hora i mitja en cotxe) pero val molt la pena.

Tema lactancia materna, mira, sincerament jo no anava gairé informada ni preparada per aquest tema, tenia clar que volia intentar donar el pit, pero no rebia cap suport del meu voltant, i com et dic tampoc em vaig informar massa, vaig pensar ho provaràs i ja es veura! Va ser una mica complicat els primers dies, tot era nou per a mi, per GRÀCIES a tot l'equip que ens va tractar a la clinica vaig aconseguir alletar al meu fill, MAI l'hi van donar cap suplement, al contrari, jo els hi vaig demanar (va trigar a pujar-me la llet) i es van negar, vaig tenir mooolt de suport en aquest tema, insistien moltissim, cada dos per tres venia una infermera a explicar-me com col·locar-lo a ajudar-me pq anava super perduda, m'insistien a que el col·loques molt sovint al pit, realment si no hagues estat per ells, crec que no hagues tirat endevant amb la lactancia materna, i ara, et puc dir que es de les millors coses que he fet mai, estic super orgullosa de no haver-me rendit i tirar endevant, vam fer LM exclusiva fins al 6 mesos, i ara el meu fill te 14 mesos i seguim fent mooolta teti :p-) :p-) ens encanta als dos :love: :love:

Sento el rotllo, pero estic molt agraida amb el suport que vaig rebre i t'ho tenia que explicar.

Molta sort guapa :-()-)

ImatgeImatge
ImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::