Clínica St. Josep Manresa

Experiències i pors del moment més desitjat.

gusiluz
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Clínica St. Josep Manresa

EntradaAutor: gusiluz » dv. set. 13, 2013 9:01 am

Bon dia noies,

Si tot va bé cap a finals de febrer tindrem el nostre primer fill, som del Bages i anem per mútua.

Encara falten 5 mesos i estic ben atabalada perque no sé si parir a la clínica o a St. Joan de Déu.
El meu dubte, és que m'agradaria anar a la clínica però voldria saber experiències vostres, si és veritat que per la privada no pots negociar res, que et fan el que volen, que de seguida tenen el bisturí a punt...
Jo hi ha coses que no vull, com l'episio, l'enema etc, i no sé si allà o fan per sistema a tothom. :-())
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Clínica St. Josep Manresa

EntradaAutor: Tutty29 » dv. set. 13, 2013 11:22 am

Jo vaig parir a St Joan de Deu i tot molt be, les infermeres molt amables.
El que no em va agradar que les habitacions son molt petites i si l'has de compartir uff es angoixant, no para de venir gent i el que tu vols es tranquilitat.
A mi em van per episiotomia i van utilitzar forceps.
A veure si hi ha alguna mare que tambè expliqui la seva experiència.
atlanta
:: granota
Entrades: 215
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

EntradaAutor: atlanta » dv. set. 13, 2013 12:06 pm

Bones!

Jo vaig parir a la Clínica Sant Josep i crec que depen molt del ginecòleg que et porta. En el meu cas, vaig baixar a la sala de parts, i amb dues empentes va neixer el xic... però només dilatar em van fer episio, sense esperar gens i la sala de parts semblava un mercat de la gent que hi havia. Tinc una amiga que té un altre gine i no li van fer episio, i en canvi una altra amb un gine diferent, de seguida li van fer cessarea... per això et dic que depen molt dels gines.

El que sí que has de tenir molt clar, és que a la Clínica no tenen neonats, és a dir, que si ho necessitessiu, se'n durien el nen a Sant Joan de Déu. El fet que no tinguin neonats ni UCI, fa que tirin més pel dret per a no tenir ensurts, és a dir, si la cosa s'allarga, per exemple, o el batec del cor dona algun susto, de seguida fan cessarea, en canvi a Sant Joan de Déu tenen més "màquines" per anar comprovant que tot segueix el seu curs.
Això sí... tens una habitació per a vosaltres sols que s'agraeix molt!!!! A Sant Joan de Déu, però , si hi esteu disposats quan arribeu podeu demanar una habitació individual si n'hi ha... però s'ha de pagar.

Per contra, el fet que a Sant Joan de Déu esperin fins que no hi hagi cap altra opció a fer cessàrea, de vegades pot fer que el part sigui mooooolt llarg; i tampoc saps qui t'atendrà el part, ja que depen de les llevadores que estiguin treballant.

No sé si t'he ajudat gaire... a mi a la clínica em va anar tot molt bé i en vaig quedar molt contenta... però el pròxim el tindré a Sant Joan de Déu.
Imatge
gusiluz
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dv. set. 13, 2013 12:38 pm

atlanta ha escrit:Bones!

Jo vaig parir a la Clínica Sant Josep i crec que depen molt del ginecòleg que et porta. En el meu cas, vaig baixar a la sala de parts, i amb dues empentes va neixer el xic... però només dilatar em van fer episio, sense esperar gens i la sala de parts semblava un mercat de la gent que hi havia. Tinc una amiga que té un altre gine i no li van fer episio, i en canvi una altra amb un gine diferent, de seguida li van fer cessarea... per això et dic que depen molt dels gines.

El que sí que has de tenir molt clar, és que a la Clínica no tenen neonats, és a dir, que si ho necessitessiu, se'n durien el nen a Sant Joan de Déu. El fet que no tinguin neonats ni UCI, fa que tirin més pel dret per a no tenir ensurts, és a dir, si la cosa s'allarga, per exemple, o el batec del cor dona algun susto, de seguida fan cessarea, en canvi a Sant Joan de Déu tenen més "màquines" per anar comprovant que tot segueix el seu curs.
Això sí... tens una habitació per a vosaltres sols que s'agraeix molt!!!! A Sant Joan de Déu, però , si hi esteu disposats quan arribeu podeu demanar una habitació individual si n'hi ha... però s'ha de pagar.

Per contra, el fet que a Sant Joan de Déu esperin fins que no hi hagi cap altra opció a fer cessàrea, de vegades pot fer que el part sigui mooooolt llarg; i tampoc saps qui t'atendrà el part, ja que depen de les llevadores que estiguin treballant.

No sé si t'he ajudat gaire... a mi a la clínica em va anar tot molt bé i en vaig quedar molt contenta... però el pròxim el tindré a Sant Joan de Déu.

Hola i moltes gràcies,

Llavors entenc que no tenen ni incubadores si fes falta? Que si veuen que el nen té alguna cosa, el traslladen a St.Joan de Déu?
atlanta
Entrades: 215
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

EntradaAutor: atlanta » dv. set. 13, 2013 1:13 pm

Incubadores si q en tenen, es mes per si hi ha alguna complicacio, q a la clinica no tenen tants medis i prr aixo, llavors t"envien a l'hospital
Imatge
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dv. set. 13, 2013 3:57 pm

Hola!!
He parit fa 22 dies a la Clinica St Josep i nomes puc dir que meravelles.
Unitat de neonats si que en tenen i nomes s'emportarien el nado en cas de urgencia,que estigues molt greu i en aquest cas aniria directament a Vall Hebron i no s St Joan de Deu,aixo dit per la cap de neonats de St Joan.

I sobre si fan moltes cesaries doncs depen de l'equip de gines que et porti,jo vaig anar a GineManresa,son els gines de St Joan de deu pero visiten per mutua i oli amb un llum,amb 5 h tenia la nena i era part induit.
El primer part va ser a St Joan de Deu i desastros, miren massa els protocols deixant de banda que estem donant a llum una nova vida.
Estic molt contenta amb la clinica i ho recomano a tothom.
Imatge
ONDIBRA
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: ONDIBRA » dv. set. 13, 2013 9:54 pm

Jo vaig tenir els meus tres tresors a la Clinica i tots tres super be. Nosaltres no vam dubtar a anar a la clinica perque teniem molt clar que voliem el meu gine.
Els parts van ser genials i em van tractar com una reina.
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
susmun
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 4:37 pm

EntradaAutor: susmun » dl. nov. 11, 2013 7:35 pm

Hola!
és el primer cop que escric al fòrum, perdoneu-me si faig alguna cosa malament!

Jo vaig tenir la meva nena el 2 d'abril a St. Joan de Déu, i no en tinc cap queixa a part d'haver de compartir habitació, ja que són petites i incòmodes per les parelles. Però vaig estar de sort amb la parella amb qui la varem compartir.

Vaig estar molt ben atesa durant tot el part, abans, durant i després. la peque va estar molt controlada. Finalment vaig haver de tenir un part instrumentalitzat amb tot el que això comporta però van esperar fins que va ser necessari per si aconseguíem que s'encaixés tota sola.
En cap moment vaig tenir la sensació que tiréssin pel dret i en tot moment ens van informar de com anava tot.
I vaig poder fer el pell a pell, deixar que la nena s'agafés al pit a la mateixa sala de parts, en fi, molt contenta. cap queixa!

Pel que fa a la clínica, en tinc referències de tota mena, suposo que és el que ja he llegit per aquí, depèn de quin equip ginecològic tinguis.
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

EntradaAutor: JOBAAL » dc. nov. 13, 2013 3:49 pm

Hola gusiluz, ja es va obrir un post fa un temps que en parlava: viewtopic.php?f=12&t=10800&start=0&hilit=clinica+sant+josep
Imatge

Imatge
manresana
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 505
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 5:45 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: manresana » dc. nov. 27, 2013 1:07 pm

Hola noies!

Jo, si tot va bé, també pariré a la Clínica Sant Josep a començaments d'any. Fa un parell de setmanes vam anar a fer una visita i ens van explicar com funcionava tot, ens van ensenyar les instal·lacions i vam poder demanar dubtes... A mi, la veritat, em va tranquilitzar molt.

Potser si que tenen la fama de fer més cessàries que a l'hospital, però jo, la veritat, no sé si és pitjor això o fer-te esperar moltes hores per després acabar igual...

M'ha agradat molt llegir les experiències de les que heu parit aquí.
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::