Inducció al part
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Inducció al part
Divendres m'ingressen per a induïr-me el part a la setmana 39 per problemes diversos associats a l'embaràs.
El cas és que em vaig quedar en xoc perque no m'ho esperava i no vaig preguntar res... Què utilitzen per la inducció? És amb via amb oxitocina? Això va ràpid?
A més és en la Bofill de Girona, per si alguna coneix el seu protocol...
El cas és que em vaig quedar en xoc perque no m'ho esperava i no vaig preguntar res... Què utilitzen per la inducció? És amb via amb oxitocina? Això va ràpid?
A més és en la Bofill de Girona, per si alguna coneix el seu protocol...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Re: Inducció al part
Hola petitprincep!
Jo ja fa 5 anys que em van induïr i no sé si funciona igual (a Girona no eh?), però en contaré el meu cas.
A mi em van induïr perquè cumplia la setm 42, era el 2on fill i no volia sortir.
Em van ficar un gel amb una cànula via vaginal i em van posar a monitors.res d'occitocina ni res per via. vaig estar molt, com unes 5hr i en el meu cas no vaig dil.latar més que un parell de cm. passades aquestes 5hr, alguna contracció i un tacte on es confirmava que no em posaria de part, em van enviar a l'habitació.
ja quedes ingressada per si el treball de part comença.el que em van dir és que l'endemà ho tornariem a intentar amb gel altra vegada, i si tampoc funciónés al 3er dia es fa cessàrea. en aquell moment i en aquell hospital eh?
per sort a les 4 de la tarda va començar a accelerar-se tot, contraccions molt seguides i en res estava de 10com, tant ràpid va anar que ni epidural!aixi que de "pariràs demà que avui només tens pessigolles" a tenir la nena en braços a les 2hr desde que vaig començar a dinar!
ànims, anirà genial!!!!
Jo ja fa 5 anys que em van induïr i no sé si funciona igual (a Girona no eh?), però en contaré el meu cas.
A mi em van induïr perquè cumplia la setm 42, era el 2on fill i no volia sortir.
Em van ficar un gel amb una cànula via vaginal i em van posar a monitors.res d'occitocina ni res per via. vaig estar molt, com unes 5hr i en el meu cas no vaig dil.latar més que un parell de cm. passades aquestes 5hr, alguna contracció i un tacte on es confirmava que no em posaria de part, em van enviar a l'habitació.
ja quedes ingressada per si el treball de part comença.el que em van dir és que l'endemà ho tornariem a intentar amb gel altra vegada, i si tampoc funciónés al 3er dia es fa cessàrea. en aquell moment i en aquell hospital eh?
per sort a les 4 de la tarda va començar a accelerar-se tot, contraccions molt seguides i en res estava de 10com, tant ràpid va anar que ni epidural!aixi que de "pariràs demà que avui només tens pessigolles" a tenir la nena en braços a les 2hr desde que vaig començar a dinar!
ànims, anirà genial!!!!

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Primer de tot, felicitats! Ja et falta poquet!
A mi em van induir el part a la Bofill.
Primer em van posar una pastilla (vaginal, em sembla que és una hormona q es diu prostaglandina). Això ho fan per madurar el coll de l'úter.
Més tard ja em van posar una via i oxitocina per provocar contraccions, com que no avançava gaire em van trencar la bossa i més oxitocina. Llavors sí que van venir les contraccions, i eren sense descans. Cada minut en tenia! Vaig ingressar a les 8 del matí, però fins les 10 no vam començar. Les contraccions de veritat no van començar fins la 1 del migdia, més o menys, i a les 7.15 d la tarda vaig parir.
Que vagi tot molt bé!
A mi em van induir el part a la Bofill.
Primer em van posar una pastilla (vaginal, em sembla que és una hormona q es diu prostaglandina). Això ho fan per madurar el coll de l'úter.
Més tard ja em van posar una via i oxitocina per provocar contraccions, com que no avançava gaire em van trencar la bossa i més oxitocina. Llavors sí que van venir les contraccions, i eren sense descans. Cada minut en tenia! Vaig ingressar a les 8 del matí, però fins les 10 no vam començar. Les contraccions de veritat no van començar fins la 1 del migdia, més o menys, i a les 7.15 d la tarda vaig parir.
Que vagi tot molt bé!
A mi m van induir al part (a la Vall d Hebron), pq se'm disparava la tensió, i estava ben espantada... i tot va anar sobre rodes!! Va ser llarguet, però ja t dic q ok!! Vam ingressar a les 9 del matí, i primer m van posar aquesta pastilla q t comenten, però no va fer-me gaire efecte...unes hores més tard, cap a les 17h, m van posar una mica d'oxcotocina (en el meu cas en va caldre poqueta), m van trencar aigües artificialment, i... i per sort la nena ja estava ben encaixada, així q va sortir sense problemes a les 21'35h!!
Gaudeix molt del part, i sense temors d cap tipus!!!
Gaudeix molt del part, i sense temors d cap tipus!!!
Crec que tot depèn de com arribis... A mi me'l van induir però ja vaig arribar de 2-3cm dilatada (sense notar cap contracció!!!!) i aleshores em van posar directament oxcitocina per via. Em van posar l'oxcitocina cap a les 14:30 i la meva segona filla va néixer a les 19:30.
No estiguis espantada pq anirà tot bé.
Jo vaig trencar aigües sense tenir contraccions, passades 12 hores sense que apareguessin les contraccions em van posar aquesta pastilla de prostanglandina i va fer un efecte impressionant, en 2 minuts ja tenia super contraccions, molt fortes. En poc mes de 4 hores ja va neixer el meu petit!
També em van dir que si no em feia efecte aquesta pastilla (me la van posar a les 7.30 de la tarda), el matí següent em posarien oxitocina.
Que tinguis molta sort en el part
Jo vaig trencar aigües sense tenir contraccions, passades 12 hores sense que apareguessin les contraccions em van posar aquesta pastilla de prostanglandina i va fer un efecte impressionant, en 2 minuts ja tenia super contraccions, molt fortes. En poc mes de 4 hores ja va neixer el meu petit!
També em van dir que si no em feia efecte aquesta pastilla (me la van posar a les 7.30 de la tarda), el matí següent em posarien oxitocina.
Que tinguis molta sort en el part
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Gràcies!!
És que ahir em vaig quedar que no vaig saber pregunar res!!
Toca esperar divendres... Quins nervis!!
És que ahir em vaig quedar que no vaig saber pregunar res!!
Toca esperar divendres... Quins nervis!!

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Bones!
A mi em van provocar el part per una fisura a la bossa. Va anar tot molt ràoid: oxitocina i al cap de vint minuts contraccions sense parar! Al cap de dues hores ja havia nascut la meva filla!
Sense epidural ni res perquè no hi van ser a temps!
A mi em van provocar el part per una fisura a la bossa. Va anar tot molt ràoid: oxitocina i al cap de vint minuts contraccions sense parar! Al cap de dues hores ja havia nascut la meva filla!
Sense epidural ni res perquè no hi van ser a temps!
Hola!!!
Pujo el post pq avui cumpleixo 41 setmanes i ja em comencen a parlar d'induccions i la veritat és que em té força angoixada...
El motiu principal és que m'he estat preparant per un part 100% natural, oberta a canviar planning en cas d'imprevistos, però almenys intentar-ho de manera natural, i esclar, ara em parlen d'induccions amb prostagladina, oxitocina, etc i se'm cau el món als peus, la veritat és que no estava gens preparada per això i sento una barreja de frustració i por terrible.
Si algú em pot aconsellar ho agraïria enormement pq no trobo gaire ajuda en el meu entorn, em sento molt incompresa...
Gràcies d'avantmà!!!
Pujo el post pq avui cumpleixo 41 setmanes i ja em comencen a parlar d'induccions i la veritat és que em té força angoixada...
El motiu principal és que m'he estat preparant per un part 100% natural, oberta a canviar planning en cas d'imprevistos, però almenys intentar-ho de manera natural, i esclar, ara em parlen d'induccions amb prostagladina, oxitocina, etc i se'm cau el món als peus, la veritat és que no estava gens preparada per això i sento una barreja de frustració i por terrible.
Si algú em pot aconsellar ho agraïria enormement pq no trobo gaire ajuda en el meu entorn, em sento molt incompresa...
Gràcies d'avantmà!!!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
hola Paparra bonica!!!
ostres com vola el temps, 41setm???
quan te'l volen induïr?esperaran a 41+6???
està encaixada?has perdut ja el tap mucós??
pots fer deures amb el teu home, els bitxitus actuen com si fos oxitocina i poden "activar" el part. a mi m'ho va recomanar la llevadora amb el 1er i just a la 41 després d'uns bons deures el vam activar, però amb la 2ª no va funcionar i vaig arribar a la 42.
si que me la van induïr amb un gel per la vagina, que es la prostaglandina.
em van tenir amb corretges une shores i com que no va fer res cap a l'habitació ja ingressada. a la tarda em vaig posar de part sola (suposo a causa de...) i quan vaig arribar a paritori no hi havia temps d'epidural.per tant Paparra, vaig tenir un part natural meravellós.
no et preocupis, estigues tranquil.la i segur que no serà tan dolent.et falten uns dies.
i si probes res d'homeopatia???crec que hi ha un post i deu haver algo natural per fer començar...no ho sé.
cuida't
ostres com vola el temps, 41setm???
quan te'l volen induïr?esperaran a 41+6???
està encaixada?has perdut ja el tap mucós??
pots fer deures amb el teu home, els bitxitus actuen com si fos oxitocina i poden "activar" el part. a mi m'ho va recomanar la llevadora amb el 1er i just a la 41 després d'uns bons deures el vam activar, però amb la 2ª no va funcionar i vaig arribar a la 42.
si que me la van induïr amb un gel per la vagina, que es la prostaglandina.
em van tenir amb corretges une shores i com que no va fer res cap a l'habitació ja ingressada. a la tarda em vaig posar de part sola (suposo a causa de...) i quan vaig arribar a paritori no hi havia temps d'epidural.per tant Paparra, vaig tenir un part natural meravellós.
no et preocupis, estigues tranquil.la i segur que no serà tan dolent.et falten uns dies.
i si probes res d'homeopatia???crec que hi ha un post i deu haver algo natural per fer començar...no ho sé.
cuida't

15/04/14 Ets una
i Laia
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
Paparra ha escrit:Hola!!!
Gràcies d'avantmà!!!
Primer de tot, tranquiiiii, perquè l'estrés frena el procés de part. Què fàcil de dir, eh? i no tan fàcil de fer!!!
Hi ha sistemes naturals per ajudar a iniciar el part, però la seva eficàcia no és molt alta. Però per provar...
A part del sexe, com t'han dit, el que funciona bastant bé per provocar contraccions és estimular els mugrons (la parella o tu mateixa). Sabràs que ho estàs fent bé quan l'estimulació provoqui una contracció (la panxa es posa dura durant uns segons). Potser que et costi una bona estona aconseguir-ho, però si aconsegueixes la contracció, aniràs pel bon camí.
Una altra cosa moooolt bona és caminar. Caminar molt, el màxim possible.
Espero que tinguis sort i el part s'activi.
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
Hola Laia!! Quina ilu saber de tu, sembla q era ahir q feiem grafis jejejeje! Doncs si, si no surt abans m'induiran a les 42 setmanes... De moment diria q no he tret el tap mucós i tinc molt poques contraccions... L'homeopatia la vaig descartar despres d'informar-me a fons, i això q jo n'era molt fan. Gràcies x aportar la teva experiència ja q veig q et va anar força bé, estic desanimada d'escoltar testimonis de parts de més de 24h i cessarees! Et desitjo tota la sort del mon amb aquest embaras wapissima!!
Rateta, moltes gràcies a tu també x la teva aportacio! La veritat es q ja intento caminar el maxim possible (a pas de tortuga i anar fent parades quan sento punxades/pressió), prenc infusions de fulla de gerd, xocolata negra, estimulo mugrons... L'únic del q prescindeixo és del sexe doncs no em ve gens però gens de gust!
En fi, a veure si s'anima a sortir la patufeta...
Rateta, moltes gràcies a tu també x la teva aportacio! La veritat es q ja intento caminar el maxim possible (a pas de tortuga i anar fent parades quan sento punxades/pressió), prenc infusions de fulla de gerd, xocolata negra, estimulo mugrons... L'únic del q prescindeixo és del sexe doncs no em ve gens però gens de gust!
En fi, a veure si s'anima a sortir la patufeta...
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Fes un esforcet Paparra!!!!
Deixs content al teu hone que ara li espera una bona sequera i a tu t.ajudaria algo....
Cuida.t!!!!
Deixs content al teu hone que ara li espera una bona sequera i a tu t.ajudaria algo....
Cuida.t!!!!

15/04/14 Ets una
i Laia
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |