1a muda del petit
1a muda del petit
Hola!!!!
a veure no sé si a alguna us ha passat però em falta poquet per tenir la meva princess i m'ha entrar la por que les primeres mudes no les hi fet bé.
vaig comprar uns pijamets però que es corden per darrere, o sigui pel culet, no sé si m'explico bé.
la cosa és que ara penso que per curar-li el melic i canviar-li els bolquers i tornar-la a vestir l'haurem de girar cap per avall i això em fa por que no sigui bo per ella i massa incomode per nosaltres !!!!
canviarieu de pijames???????
a veure no sé si a alguna us ha passat però em falta poquet per tenir la meva princess i m'ha entrar la por que les primeres mudes no les hi fet bé.
vaig comprar uns pijamets però que es corden per darrere, o sigui pel culet, no sé si m'explico bé.
la cosa és que ara penso que per curar-li el melic i canviar-li els bolquers i tornar-la a vestir l'haurem de girar cap per avall i això em fa por que no sigui bo per ella i massa incomode per nosaltres !!!!
canviarieu de pijames???????
Re: 1a muda del petit
es poden obrir sense haber de girar el bebé... i tancar-los també. potser t'anirien millor de dos peces, polaina i samarreta, però aquests també tenen l'inconvenient que al agafar-los se'ls tira cap amunt la samarreta i segons com sigui el pantaló el van perdent, n'hi ha que el pantaló porta tirants i així no passa tot aixó. A mi els pijames sencers oberts per davant em semblen menys pràctics, però va a gent, hi ha que els trobem més pràctics.
No tinguis manies, els q tens son els mes practics.
No et preocupis, cadascú té les seves preferències. No n'hi han uns de millors ni uns de pitjors, simplement cadascú escull el model de robeta que li va millor.
Fins que no hagis provat un de cada no sabràs el que prefereixes!
Jo personalment, odio els conjunts dues peces, i més encara per recent nascuts. I el melic? tanta necessitat tens de netejar-li el melic? amb que li netegis un cop o dos al dia més que suficient! De fet hi ha gent que diuen que millor no netejar-lo ni posar-li res.
No et preocupis, que les coses són més senzilles del que t'imagines!
Fins que no hagis provat un de cada no sabràs el que prefereixes!
Jo personalment, odio els conjunts dues peces, i més encara per recent nascuts. I el melic? tanta necessitat tens de netejar-li el melic? amb que li netegis un cop o dos al dia més que suficient! De fet hi ha gent que diuen que millor no netejar-lo ni posar-li res.
No et preocupis, que les coses són més senzilles del que t'imagines!
gràciessssss
es k ara amb els preparatius m'estic agobiant una mica jeje
es k ara amb els preparatius m'estic agobiant una mica jeje
Martina aquí et trobaràs opinions de tots colors, i això és un tema de gustos, a mi personalment m'anaven millor els pijames sencers oberts per davant, perquè així no tenia que moure gaire a la nena, i com que era "primeriza" em van anar molt bé, al principi em donava una mica de respecte posar-li els que anaven cordats pel darrera, però amb la pràctica et vas acostumant, també prefereixo els que són d'una sola peça, sobretot a l'hivern.
Hola noies,
Jo també tinc aquests dubtes, apart em preocupa el tema de les talles.
Sense saber com serà el nen/a, compro la talla 0 o vaig directa a 1 mes per si de cas? Em fa por que li compri la 0 i no li vagi bé o bé li duri una setmana...
Jo també tinc aquests dubtes, apart em preocupa el tema de les talles.
Sense saber com serà el nen/a, compro la talla 0 o vaig directa a 1 mes per si de cas? Em fa por que li compri la 0 i no li vagi bé o bé li duri una setmana...
- bertamummy's
- :: granota

- Entrades: 218
- Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm
Hola,
La meva va néixer a l'estiu i em van recomanar que anés amb dues peces perquè era millor per fer les cures, i així ho vaig fer!
Jo només vaig comprar talla "new born" pels conjuntets de la canatilla, i tot el que vaig anar comprant de més ja ho comprava de talla 3 mesos..... També haig de dir que per les ecos ja es veia que venia grosseta!
La meva va néixer a l'estiu i em van recomanar que anés amb dues peces perquè era millor per fer les cures, i així ho vaig fer!
Jo només vaig comprar talla "new born" pels conjuntets de la canatilla, i tot el que vaig anar comprant de més ja ho comprava de talla 3 mesos..... També haig de dir que per les ecos ja es veia que venia grosseta!

a mi mha dit la gine k re talla 0 pq ve enorme!! ( pare fa 1,95) jo li he posat talla 1 i a casa deixare preparades mudes talla 0 x si de cas i xi les pot nar a buscar el meu company ( estem a 1 min dela clinica caminant)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |