Clínica Monegal Tarragona
Clínica Monegal Tarragona
Bones!!!
Potser és una mica aviat ja que estic de 6 setmanetes però necessito saber experiències de parts en la clinica monegal i del Dr. Vallve. A mi em porta aquest ginecoleg i només fa els parts en aquesta clínica. No he sentit a parlar molt bé i estic una mica engoixada... Em podeu explicar experiències vostres o que conegueu?? Merci!!!
Potser és una mica aviat ja que estic de 6 setmanetes però necessito saber experiències de parts en la clinica monegal i del Dr. Vallve. A mi em porta aquest ginecoleg i només fa els parts en aquesta clínica. No he sentit a parlar molt bé i estic una mica engoixada... Em podeu explicar experiències vostres o que conegueu?? Merci!!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 07, 2013 6:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Re: Clínica Monegal Tarragona
hola stela i enhorabona per l'embaràs!
sobre la Monegal en parlem aquí viewtopic.php?f=12&t=23562 i també per aquí viewtopic.php?f=11&t=11379 espero que et serveixi!
sobre la Monegal en parlem aquí viewtopic.php?f=12&t=23562 i també per aquí viewtopic.php?f=11&t=11379 espero que et serveixi!
- kitty07_ninu08
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am
Re: Clínica Monegal Tarragona
stela ha escrit:Bones!!!
bones, jo per un futur tambe m'ho plantejo..pero te fiques als "foros" i llegeixes cada cosa q te van espantar...jo i el meu germà vam neixer a la monegal i tot súper be, tinc amigues que l'han tingut ara i tambe m'han parlat maravelles, baja lo dolent nomes o e llegit x internet...
q guai trobar una tarragonia per aquí!!!! Nosaltres segurament que el 2014 ens i ficarem pero me fa tanta por....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |