pèrdua de líquid amniòtic i tap mucós???

Experiències i pors del moment més desitjat.

martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

pèrdua de líquid amniòtic i tap mucós???

EntradaAutor: martina13 » dt. oct. 08, 2013 7:06 am

hola!!!

noies una pregunta, estic de 36 setmanes i desde fa 3 o 4 diez noto com si tot el dia anés "pixada" ( perdoneu ser tant explícita) i quan vai al wc i m'aixugo el paper em keda amb un fluxe tipus com quan ovules.

creieu que puc estar perdent líquid amniòtic???? es pot anar perdent mica en mica o és perillós????

i això del fluxe podría ser que estiguiperdent tb poc a poc el tap mucós?????
Albercoca
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: pèrdua de líquid amniòtic i tap mucós???

EntradaAutor: Albercoca » dt. oct. 08, 2013 7:47 am

Hola!
No ho sé per experiència, a mi no em va passar o no ho recordo, però una amiga des de la setmana 37 tenia pèrdues d'aquest tipus i li van dir que era normal, i que era tap mucós. Va parir a la setmana 40 així que va estar setmanes amb aquest fluxe.
De totes maneres, jo demanaria hora al teu ginecòleg per descartar que sigui una altra cosa. Però recordo haver llegit que a finals de l'embaràs és normal tenir fluxe.
Que vagi tot bé!
pirene1979
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dt. oct. 08, 2013 8:10 am

Hola martina,

Al final del meu segon embaràs també vaig tenir aquesta sensació de perdre líquid. Especialment un vespre que estava gairebé convençuda de que hi havia un trencament alt de la bossa de les aigües. Vam anar a l'hospital, m'ho van mirar i van dir que només era fluxe. Paral·lelament també vaig anar perdent tap mucòs, però això era diferent: la primera sensació era ben bé d'anar perdent líquid, mentre que el tap mucòs era molt més consistent i només me'l trovaba de tant en tant.

De totes maneres segur que et quedes més traquila si ho consultes al metge o llevadora... No hi perds res anant-hi.

Ànims amb la recta final!
giuletta
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dt. oct. 08, 2013 9:10 am

Hola Martina,

A mi em va passar en el primer embaràs que a la setmana 38 tenia una fissura a la bossa i anava perdent líquid per allà. També em notava tot el dia mullada (més que normalment degut al fluxe) així que vam anar a l'hospital i em van confirmar que era líquid. Tinc una amiga a la qui li ha passat això mateix a la setmana 35, i als 3 dies es va posar de part, per tant no està de més una visita a urgències :ok:
montses
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dt. oct. 08, 2013 10:44 am

Hola Martina13,

Existeixen uns salva-slips que detecten si el que estàs perdent és líquid amniòtic o si només és flux/orina (es tenyeix de colors diferents). Es diuen Al-Sense. Quan van arribar a Espanya, els veníem a la nostra web www.BETbebe.es, però al poc temps el van catalogar de producte sanitari i només pot ser venut en farmàcies, per això ja no el tenim.

T'ho dic, perquè a més d'anar a urgències, si et passa de manera continuada, és una bona forma de tranquil·litzar-te.

Si t'interessen i no el trobes a la teva farmàcia, m'ho pots dir... encara tinc el contacte del meu proveïdor i possiblement ell em pugui indicar on aconseguirles.

Et deixo l'enllaç al blog on vam explicar el seu funcionament: http://www.betbebe.es/blog/?p=471

Una abraçada!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
giuletta
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dt. oct. 08, 2013 10:55 am

Moltes gràcies Montse, quin article més interessant.
Saps quan val?

Gràcies!!!
montses
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dt. oct. 08, 2013 11:04 am

Gràcies Giuletta!! Doncs nosaltres ho teniem per uns 19 Euros. Potser a les farmácies surtirà un pel mes car...
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dt. oct. 08, 2013 12:47 pm

Hola!

Doncs jo m'acostaria al 'hospital perquè comprovin si és una fissura de bossa o no. Si no m'equivoco, al tap mucós hi trobaràs uns filaments de sang i és més dens que el líquid. En el meu cas no vaig tenir dubte que havia trencat aigües perquè va ser en plan espectacular, i després ja vaig treure el tap. Però jo aniria a mirar-ho, per si de cas. El màxim que pot passar és que et tornin a enviar a casa. Que tinguis un bon part!
Imatge

Imatge

Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dt. oct. 08, 2013 3:08 pm

Et dic el mateix que la resta: ves a l'hospital i que t'assegurin el que és!!! El "pitjor" que et pot passar és que t'enviin a casa, no? :)
eviane
Entrades: 203
Membre des de: dl. des. 17, 2012 11:19 am

EntradaAutor: eviane » dt. oct. 08, 2013 4:35 pm

Hola! Jo vaig ser mare al maig i us diré la meva experiència. Quan és el tap mucòs, es nota molt, xq és molt diferent... És com blandiblu, no és con fluxe, i quan et neteges al fer pipi no es trenca, quasi no el pots agafar. En el meu cas, era groguenc amb filets de sang.

I quan vaig trencar aigües, aquestes feien olor com a sang, una olor peculiar. I com a anècdota, al trencar aigües em van sortir cabells de la meva princesa!!!

Ànims! Que ja queda poc!
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dt. oct. 08, 2013 8:06 pm

mil gracies a totes!!
dema a 1a hora vaig ala gine a veure k em diu!
jumjum
Entrades: 168
Membre des de: dt. set. 10, 2013 3:39 pm

EntradaAutor: jumjum » dv. oct. 11, 2013 10:00 am

Jo vaig tindre una fissura. Vaig estar una setmana pensant que era fluxe fins que al aixecar-me del llit vaig mullar-lo. Sobretot perdía si feia esforç: aixecar-me, tussir.. i fa olor com a amoniac. De fet la llevadora hem va olorar els pantalons i les calçetes!
El millor es apropar-se a urgencies, agafen una mostra amb una tireta com les del embaraç i al moment ho saps. S'hi a d'anar perqué a mi em van possar antibiótics per estar tan de temps amb la fisura i a la nena també despres del part.

Respecte al tap mucos a mi em recordaba a la silicona, amb filets de sang. Jo vaig treure trossets desde la semana 37 i el día del part encara en trevia (40setmanes)
Cuqueta 06-10-06
Esperan-te...juny'14

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::