part natural i dins de l'aigua a la sanitat pública gallega

Experiències i pors del moment més desitjat.

mir
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dg. set. 09, 2007 1:09 pm
Ubicació: Gràcia

part natural i dins de l'aigua a la sanitat pública gallega

EntradaAutor: mir » dv. set. 14, 2007 10:10 am

Hola noies, us passo l'enllaç d'un vídeo on podeu veure un part dins de l'aigua a un hospital públic gallec. A partir del gener volen implantar aquest sistema a 4 hospitals públics. No està mal, oi? A veure si poc a poc els diferents hospitals es van posant les piles i així tenim l'opció d'escollir.

En el meu primer part la veritat és que tot va anar tan ràpid i jo estava més preocupada per l'Aitana, que naixia a la setmana 35, que pel part en si mateix, que no em vaig plantejar gaire res. I també és veritat que les contraccions em feien molt de mal i jo vaig demanar l'epidural. Però crec que la dosi va ser massa alta perquè després no podia ni empènyer, no tenia força, i el pitjor va ser l'episio, que durant 3 setmanes no vaig poder seure (i no exagero).

Aquesta vegada tampoc no sé com reaccionaré, el dolor la veritat és que em fa respecte, però el que sí que m'agradaria és que no em fessin l'episiotomia. En fi, el que vull dir és molt important poder tenir un pla de part, i després sobre la marxa, sí s'ha de canviar, doncs es canvia, però que els parts no siguin estàndards per tothom. Cada dona és única i el naixament d'una criatura també ho és!

http://www.elpais.com/videos/sociedad/P ... soc_2/Ves/
Imatge

Imatge
.
.

Re: part natural i dins de l'aigua a la sanitat pública gall

EntradaAutor: . » ds. set. 29, 2007 7:25 pm

Hola Mir, no havia vist el aquest missatge, gracies per la info!!

Prenc nota, després d'haver llegit les cróniques de part natural d'algunes foreres, m'agradaria tenir un altre fill sense epidural, sense episiotomia i si pot ser, lluny d'un hospital. Ja se que demano molt, i que mai se sap com anirà la cosa, pero seria bueno, m¡agradaria quefos així.

De moment em falta quedarme embarassada!!

Ja veig que tu tindràs un altre ben seguidet....com ho portes??

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::