Embolcall, "arrullo"
Embolcall, "arrullo"
Hola noies,
Estic preparant les coses de la canastreta i em demanen a l'hospital 2 embolcalls, nanes...diga-li com vulguis, és l'únic que em falta i vaig ben perduda.
La pregunta és si això es fa servir gaire, i com ha de ser, ja que he vist que n'hi ha de molt gruixuts i d'altres que gairebé semblen mocadors...
Gràcies
Estic preparant les coses de la canastreta i em demanen a l'hospital 2 embolcalls, nanes...diga-li com vulguis, és l'únic que em falta i vaig ben perduda.
La pregunta és si això es fa servir gaire, i com ha de ser, ja que he vist que n'hi ha de molt gruixuts i d'altres que gairebé semblen mocadors...
Gràcies
Re: Embolcall, "arrullo"
Si es fa servir o no depen de cadascú, jo sí que el vaig fer servir molt amb els dos, de vegades el tindràs en braços i encara que sigui per casa si fa fred va bé tenir alguna cosa per posar-li per sobre, o quan dormi durant el dia la migdiada, quan sigui més gran si el tens a la tumbona, si per la nit es desvetlla (que segur que no et passa mai
) i el tens en braços, o mentre li dones el pit... hi haurà mil ocasions en que voldries una petita manta per posar-li per sobre!! I respecte el gruix: jo tenia una més fina de cotó per l'estiu i una més gruixuda de polar per l'hivern, i la mida no sé ben bé, eren uns requadres d'uns 60 cm. de costat aprox 
) i el tens en braços, o mentre li dones el pit... hi haurà mil ocasions en que voldries una petita manta per posar-li per sobre!! I respecte el gruix: jo tenia una més fina de cotó per l'estiu i una més gruixuda de polar per l'hivern, i la mida no sé ben bé, eren uns requadres d'uns 60 cm. de costat aprox Re: Embolcall, "arrullo"
Jo també els vaig fer servir molt, per les dues. Pràcticament es van passar enbolcallades amb aixó fins als dos mesos (van nèixer al febrer-març). Si t'ha de nèixer ara a l'hivern aquesta peça per mi és indispensable.
Jo igual que la mireiafor i la neuetes.
Van molt be, serveixen per a tot, per ficar-ho a sota la tumbona un dia determinat, per tapar al cotxet, per "passar-los" d'una ma a un altra inexperta embolicats com un farcellet, per anar de la porta del cotxe a la porta de casa dels avis..... Totalment recomanable!!!
Aquí una altra fan incondicional dels arrullos! Totalment recomanables i a més serveixen en mil ocasions, com ja heu comentat més amunt.
Jo també el vaig fer servir molt (va nèixer el febrer) i tamé el feia servir en diverses situacions: a la tumbona, al moises, al cotxet, mentres li donava pit, ...
Jo també el vaig fer servir moltíssim!
Primer a l'hospital per embolicar-lo per pujar a l'habitació, després per posar-lo de base al cotxet (per si treia glopades) i també posant-lo a sobre el canviador
Primer a l'hospital per embolicar-lo per pujar a l'habitació, després per posar-lo de base al cotxet (per si treia glopades) i també posant-lo a sobre el canviador
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Doncs soc la nota discordant.la meva nena va neixer a l.agost i l.arrullo nomes el vam fer servir al hospital quan va neixer ....despres rentat i guardat. Feia molta calor i jo preferia posar- li un conjuntet de coto 100x100 i au.
Jo si que l'he fet servir molt....sobretot de mes grandeta i fins als 3 anys! Va molt be per portar-la sota la cadireta, si fa fred li posava per sobre les cames, si l'havia de cambiar i no tenia on la posava sota seu, era un comdí. Només vaig comprar-ne un.
Cuqueta 06-10-06
Esperan-te...juny'14
Esperan-te...juny'14
Jo també els vaig fer servir moltíssim. El meu va néixer a finals d'octubre i durant tot l'hivern el vam fer servir tant a dins de casa (siestes, pit...) com a fora (cotxet, cotxe, pit pel carrer...). I per a l'estiu fèiem servir més una muselina més fresqueta per a que no li donés el sol o per cobrir-lo una mica a les siestes a casa o a la platja.
Bé ja veieu que jo també sóc fan!
Bé ja veieu que jo també sóc fan!

Hola,
Gràcies a totes. Ja n'he comprat un parell de gruixudets de vellut molt suaus, com que naixerà pel febrer suposos que també els faré servir molt.
Gràcies a totes. Ja n'he comprat un parell de gruixudets de vellut molt suaus, com que naixerà pel febrer suposos que també els faré servir molt.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |