Dexeus - Recomanacio gine per embaraç alt risc

Experiències i pors del moment més desitjat.

Marta41
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Dexeus - Recomanacio gine per embaraç alt risc

EntradaAutor: Marta41 » dv. gen. 10, 2014 9:43 am

hola,
estic iniciant un tractament FIV i m´agradaria que algú em pogués recomenar un bon gine a DEXEUS que estigui especialitzat en embaraços d´alt risc.
Moltes gràcies !
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Dexeus - Recomanacio gine per embaraç alt risc

EntradaAutor: FloR » dv. gen. 10, 2014 12:51 pm

Sens dubte el cap del departament, Dr Bernat Serra.
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » ds. gen. 11, 2014 12:01 am

A mi també em va portar el Dr. Bernat Serra, derivada per un altre gine de Dexeus.
A més, després ells es reuneixen i decideixen entre tots lo millor segons les característiques del pacient.
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Marta41

EntradaAutor: Marta41 » dl. gen. 13, 2014 7:55 am

Moltes gràcies noies!
el cas és que tinc molts dubtes sobre escollir Dexeus o Quiron. Per comoditat i proximitat m´interessa Dexeus, però he llegit que les ecos les fan estudiants
Desprès si no pagues 1000€ no t´atèn el part el mateix gine que t´ha portat tot l´embaraç, a mi això em fa moltíssima por, si és un embaraç amb cesàrea programada (com segurament serà) no em faria cap gràcia que acabi fent-me una cesària un estudiant .
Tinc una amiga que el va tenir allà fa 6 mesos i efectivament el seu gine no estava al part perquè ella no va voler pagar i diu que els metges que li van fer la cesària eren tots superjoves.... (imagino que estudiants universitaris) i a mi això no m´agradaria gens.
alguna m´ho pot confirmar?
Si és així agafaré MBG de Quiron
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dl. gen. 13, 2014 10:20 am

Hola Marta41,
Jo estic fent el seguiment del meu embaraç a la Dexeus. Em porta el Dr. Francesc Fargas i de moment molt bé! Provinc de Reproducció Assistida de la mateixa Dexeus, gràcies a l'equip del Dr. Coroleu he aconseguit el meu desitjat positiu
Les ecos me les estàn fent els metges i metgesses del centre que porten anys d'experiència. Sí que és cert que al ser un centre mèdic universitari a consultes amb el meu metge de vegades ha estat també present algún metge estudiant..
Però vaja, ja ens han explicat que SEMPRE hi ha un metge de referència titular i que és posible que hi hagi un estudiant, però sempre hi ha el metge titular, tant a les visites, ecogràfies, a la sala de parts, etc..
De fet vaig haver d'anar d'urgències i em va atendre la metgessa titular i tot molt bé.
El dia del part sí que pots triar si vols que estigui el metge que et porta pagant 1000 i pico d'euros, o bé dir que t'atengui l'equip titular. Jo hi comfio en l'equip titular.. espero que tot em vagi bé.
Molta sort Marta41 en el teu tractament i la teva tria.
Ptonets :-()-)
FloR

EntradaAutor: FloR » dl. gen. 13, 2014 7:19 pm

Jo també vaig portar tot l'embaràs a la dexeus amb el Dr Serra i en cap moment em va atendre un estudiant, ni a les ecos ni al part, que el va assistir una llevadora i en l'últim moment va venir una gine a l'expulsiu.
Tampoc m'hagués importat, mai els deixen sols i segons quin jove està més al dia de les últimes recomanacions que qualsevol ginesaure de tropecientos anys..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Marta41

EntradaAutor: Marta41 » dt. gen. 14, 2014 7:34 am

ahir va trucar per demanar hora al Dr Serra i em van comentar que no entra a cap mútua, així que si em podeu recomanar un altre...jo sóc d´Adeslas
No sé si us sona la Dra Eva Meler, algú la coneix?
FloR

EntradaAutor: FloR » dt. gen. 14, 2014 8:55 am

Jo tinc generali i si l'agafa.. Ara que recordo potser era l'única que agafava.. Una amiga meva va amb la dra serrano i està contenta, però no és d'alt risc..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::