Què fer amb la maleta?

Experiències i pors del moment més desitjat.

gusiluz
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Què fer amb la maleta?

EntradaAutor: gusiluz » ds. gen. 11, 2014 9:25 am

Hola,

He de parir el mes que ve, i tinc un dubte "tonto". Quan arribes a l'hospital que vas de part, ja has d'entrar amb la maleta? Vull dir que fins que no hagis parit no et donaran habitació no? Llavors el pare ha d'anar carretejant la maleta per la sala de dilatació, paritori, etc durant hores i hores? O es deixa al cotxe i es va a buscar més tard i es puja la muda del nadó només?
Aix sé que és una tonteria, però són aquestes qüestions pràctiques que no saps que fer!
Nime
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Què fer amb la maleta?

EntradaAutor: Nime » ds. gen. 11, 2014 9:57 am

A la Quirón hi ha unes guixetes per deixar-la, al paritori el pare només ha de portar la primera muda i quan acaba el part ja pot anar tranquil.lament a buscar la maleta a la guixeta per pujar a l'habitació ;)
Imatge
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

EntradaAutor: Gran-Quima » ds. gen. 11, 2014 11:25 am

Al General de Catalunya tambe hi ha un armariet a la dala de dilataciò......es normal agobiarse per la logistica pero ja veuras q tot es mes senzill.Les llevadores t.ajuden molt.Anims bonica q ja queda poc
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. gen. 11, 2014 2:36 pm

A Manresa(St Joan de Deu) jo vaig deixar la roba que portava en una taquilla, despres del part mentres em pujaven a l'habitacio el mwu marit va anr a buscar la maleta al cotxe.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. gen. 11, 2014 2:38 pm

Molt sencill: agafes una motxilla, qualsevol i hi posses el que creguis tu que necessitaràs al paritori. Jo vaig possar la primera muda, gorret, manoples, bolquers, tovalloletes, un arrullo, una camisa de dormir, calçes de paper, compreses post-part, la documentació de l'embaràs i documentació personal, movil, carregador i diners. Entres al paritori amb aquesta bossa.
Quan hagis parit i estigueu a l'habitació el pare pot anar al cotxe a buscar la resta de les coses. Ho he fet així a les dues vegades i genial.
Susana82
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

EntradaAutor: Susana82 » ds. gen. 11, 2014 4:32 pm

Hola
Depèn o n el vaigia a tenir. Nosaltres la tenia tota la estona el meu home. I vem tenir el nen a Lleida A l'Arnau d Vilanova. EN canvi mha germana el va a tenir a Mallorca i allà la van deixar a lhabitació directe. Per això dic a cada lloc ddeu funcionar diferent...
gusiluz

EntradaAutor: gusiluz » ds. gen. 11, 2014 7:46 pm

Tutty29 ha escrit:A Manresa(St Joan de Deu) jo vaig deixar la roba que portava en una taquilla, despres del part mentres em pujaven a l'habitacio el mwu marit va anr a buscar la maleta al cotxe.

Hola Tutty,

Jo també pariré a Manresa, però deus necessitar coma mínim la muda del nen i algo per posar-te tu no? (camisa, calces, compresa)
brnc81
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » ds. gen. 11, 2014 8:08 pm

Nosaltres, un cop jo ingressada, ja ens van assignar habitació. Li van dir al meu marit que podia anar en un momentet a deixar els trastos allà, tot i que els havíem deixat al cotxe perquè no sabíem si em quedaria :content:
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
barrufa!
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dj. des. 15, 2011 11:02 am

EntradaAutor: barrufa! » ds. gen. 11, 2014 9:34 pm

Jo em vaig endur les coses "necessàries" per al part i primeres hores en una bossa i la maleta la vaig deixar al rebedor de casa. Després del part vem avisar els avis que la van recollir i ens la van portar. Així el pare va estar amb nosaltres en tot moment.

Cal dir q vaig anar a l'hospital en metro jo...jeje...així ens estalviavem buscar aparcament, els nervis al cotxe i em va anar bé caminar per anar dilatant. L'hospital és a prop de casa però...
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. gen. 11, 2014 9:35 pm

Gusiluz, quan vaig entrar a l'hospital em van posar una bata de l'hospital i un cop vaig estar a l'habitacio el meu marit ja em tenia la maleta a l:'habitacio.
Hellobaby
Entrades: 103
Membre des de: dt. març 26, 2013 9:39 pm

EntradaAutor: Hellobaby » dt. gen. 21, 2014 7:29 pm

Aquesta dubte la tenin totes crec jeje
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

EntradaAutor: mordor » dt. gen. 21, 2014 8:16 pm

Depen d'on pareixis, jo vaig fer la dilatació a la meva habitació, per tant ja vaig arribar directament amb la maleta i només d'arribar em van donar una habitació
Socatchick
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

EntradaAutor: Socatchick » dc. gen. 22, 2014 5:41 pm

Ostres.. és una cosa que no m'havia preguntat!! :-:)

Suposo que la idea de deixar la maleta a cas ai que la passin a recollir els avis deu estalviar malsdecap... a veure quan vagi a les prepart si ens ensenyen una mica l'hospital i ens expliquen com funciona això dels trastos!! :miko:
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
gusiluz

EntradaAutor: gusiluz » dj. gen. 23, 2014 7:27 pm

Socatchick ha escrit:Ostres.. és una cosa que no m'havia preguntat!! :-:)

Suposo que la idea de deixar la maleta a cas ai que la passin a recollir els avis deu estalviar malsdecap... a veure quan vagi a les prepart si ens ensenyen una mica l'hospital i ens expliquen com funciona això dels trastos!! :miko:

Gràcies Soca... però no tothom té avis. Nosaltres ens haurem d'organitzar i espabilar-nos tots dos sols com ho fem amb tot...
Lizzy
Entrades: 529
Membre des de: dl. març 04, 2013 4:00 pm

EntradaAutor: Lizzy » ds. gen. 25, 2014 3:42 pm

Com diuen, depén de l'hospital. A Joan XXIII de Tarragona a la sala de parts només cal portar unes sabatilles per si et vols aixecar. Camisa te la donen allà, igual que la primera compresa. Com que es fa pell amb pell, no cal ni muda pel nadó ja que li posen el gorret de l'hospital i una tovallola calenta, i fins que no estàs a l'habitació i el renten, no cal vestir-lo.
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::