DUBTES....

Experiències i pors del moment més desitjat.

futuramare
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:16 am

DUBTES....

EntradaAutor: futuramare » dv. gen. 24, 2014 11:03 am

Hola fa dies que tinc els següents dubtes.....
quina es la posició que et van ficar per parir? estirada? o com a una revisió de ginecoleg???
i desprès un altre tema , al hospital et rasuren o ja vas tu depilada? es q u vaig comentar amb una amiga i ella diu q estas tant inflada i molesta al final q lo q menys vols es depilar-te i ella va anar tal cual, i no la van resurar....
magrana
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: DUBTES....

EntradaAutor: magrana » dv. gen. 24, 2014 11:10 am

Hola,

Sobre la posició: al primer part, que va ser induït i amb epidural, estirada i en posició de visita de ginecòleg. En el segon part, com que va ser un part natural sense anestèsia de cap mena ni oxitocina, em van deixar triar la postura i vaig tenir la meva filla dreta i aguantant-me en una barra del llit i en la llevadora.

Sobre la depilació: la teva amiga té raó. I no, a mi tampoc em van rasurar. Crec que ja no ho fan enlloc. Jo em vaig depilar una mica les ingles un parell de setmanes abans i prou.
Imatge
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

EntradaAutor: daniela3 » dv. gen. 24, 2014 11:13 am

Hola futuramare,

et recomano que li facis totes aquestes preguntes al teu ginecòleg, perquè depenen de l'hospital en el que donaras a llum, del plà de part que triis o del professional que t'atendra :ok:
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dv. gen. 24, 2014 11:14 am

Hola futura mare,

Això de la postura dependrà del tipus de parts que vulguis / puguis fer. Sense epidural pots tirar la posició que vulguis i ajudar-te amb la força de la gravetat. Avui en dia molts hospitals tenen llits articulats amb braços en què pots parir gairebé vertical. La postura ginecològica serveix per la comoditat dels metges, però no per la mare, no hi ha cap obligació de parir així a no ser que et facin cesària o bé que tinguis anestèsia que t'adormi de cintura cap avall, llavors com que no t'aguantaries dreta també ho hauries de fer així.

I el rasurat és una pràctica que ja no es fa, jo vaig llegir que havien comprovat qu eno solucionava res, sinó al contrari, podia haver-hi més infeccions. JO no vaig teni rproblema perquè m'havia fet la làser, però si no sempre pots anar a una esteticien i et depilarà sense problema :ok: això de sentir-se inflada va com va, jo em vaig sentir millor al final de l'embaràs que al principi.
Imatge

Imatge

Imatge
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: rateta2013 » dv. gen. 24, 2014 11:30 am

futuramare ha escrit:Hola fa dies que tinc els següents dubtes.....
quina es la posició que et van ficar per parir? estirada? o com a una revisió de ginecoleg???
i desprès un altre tema , al hospital et rasuren o ja vas tu depilada? es q u vaig comentar amb una amiga i ella diu q estas tant inflada i molesta al final q lo q menys vols es depilar-te i ella va anar tal cual, i no la van resurar....

Si portes epidural, pariràs estirada o amb l'esquena una mica aixecada. Estirada del tot, és un problema, perquè no empenys tant.

Si és natural, pots parir com vulguis, tot i que depen de l'hospital.

El miilor seria preguntar directament al teu gine (si vas per privat) o a l'hospital on pariràs.

Sobre depilació, com t'han dit ja no es rasura.
Eduard 2005
Arnau 2014
Vesnà
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dv. gen. 24, 2014 12:27 pm

Hola!

Quant a la postura, jo havia escollit parir asseguda, però hi va haver problemes amb l'epidural i se'm va adormir una cama, així que va haver de ser estirada, en posició ginecològica.

I, pel que fa al rasurat, no em van fer res. Jo anava bastant... natural. ;-))) La llevadora de les classes de prepart ens deia: "tant de temps lluitant perquè es tragués dels protocols i ara resulta que les mares vénen rasurades de casa."

Demana informació al teu centre, perquè diria que varia molt d'un lloc a l'altre. Si tenen pla de part aquestes coses es poden escollir (com si vols monitors, enema, si vols parir a una habitació...).

Que tinguis sort! :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dv. gen. 24, 2014 1:09 pm

Bones!

Com t'han dit depèn del tipus de part, de l'hospital, de la sala de parts,.......
Jo vaig parir sense epidural a l'hospital, en un llit súper convertible, i també em van dir que em posés com vulgués, el que el meu cos em demanés, i vaig parir només recolzant el cul al llit i agafada a una barra que em van penjar, com ajaguda diguem. Em van ensenyar amb un mirall com sortia i me'l van deixar acabar de treure, així que va ser espectacular, molt emocionant.
Informa't bé, escull on vols parir o si on et toca segueixen el que tu desitges i fés un bon pla de part, però tot depèn també del gine que tinguis i de'hospital,.....
arfo
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

EntradaAutor: arfo » dv. gen. 24, 2014 2:37 pm

El tema resurat, a mi em van provocar el part per què la nena estava en percentil 5 i el protocol ho mana. Jo anava depilada, però quan era a l'hospital públic va venir una infermera a dir-me que em rasuraria! Jo li vaig dir que ni hablar que ja hi anava, la veritat és que fèia unes 3 setmana que ho havia fet i no estava completament depilada! No em va tocar i després la gine al part no em va dir absolutament res!
Ho dic perquè si et trobes amb una infermera de la bella escola potser ho vol fer,però tu t'hi pots negar.

Mira't si vols aquest post http://www.elpartoesnuestro.es/blog/2013/07/17/y-yo-con-estos-pelos
Imatge
Imatge
Imatge
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. gen. 24, 2014 11:15 pm

Jo vaig parir estirada semiincorporada i amb les cames sobre unes alçes i al fer força m'agafava a uns agafadors que hi havia a la camilla.
Jo em vaig depilar a casa una setmana abans, aixo si com vaig poder.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. gen. 25, 2014 2:39 pm

Jo he tingut dos parts: el primer, instrumenalitzat, vaig parir a la camilla amb streps i em vaig depilar. El segon, part natural, vaig parir assentada, i no em vaig depilar. De fet, ni me'n vaig enrecordar.

Tot depèn de com vols que sigui el part, on pareixis, qui t'atengui... però si et posses l'epidural, ja no podràs triar postura, hauràs de parir a la camilla amb streps.
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: Xop » dl. gen. 27, 2014 3:03 pm

arfo ha escrit:El tema resurat, a mi em van provocar el part per què la nena estava en percentil 5 i el protocol ho mana. Jo anava depilada, però quan era a l'hospital públic va venir una infermera a dir-me que em rasuraria! Jo li vaig dir que ni hablar que ja hi anava, la veritat és que fèia unes 3 setmana que ho havia fet i no estava completament depilada! No em va tocar i després la gine al part no em va dir absolutament res!
Ho dic perquè si et trobes amb una infermera de la bella escola potser ho vol fer,però tu t'hi pots negar.

Mira't si vols aquest post http://www.elpartoesnuestro.es/blog/2013/07/17/y-yo-con-estos-pelos

Hola arfo, què vols dir que la nena estava en percentil 5?
Imatge
arfo
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

EntradaAutor: arfo » dc. gen. 29, 2014 10:12 pm

Hola Xop,

El percentil és una mesura estadística que els metges utilitzen, sobretot pediatres. Vol dir que de cada 100 embarassos "normals" a Catalunya hi havia 5 embrions amb el mateix o menor pes que la meva filla. Com que era petita i s'anava engreixant en el seu percentil (és a dir, s'engraixava però de poquet) per protocol, no fos cas que hi hagués un problema que no vèien (perquè tota la resta anava perfecte) i que no van saber explicar-me després em van provocar el part.
He de dir que un cop va nèixer, en un mes es va engreixar un quilo només amb LM i que després ha seguit estant a percentil 12 fins ara, que amb 17 mesos ha fet un canvi i ja pesa bastant més.
Una recomanació... passeu de percentils, si no els fan servir per detectar malalties, perseguir els pares amb aquest rotllo amarga la vida!

Salut!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::