Part normal a l'Hospital de Terrassa

Experiències i pors del moment més desitjat.

mariag
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

Part normal a l'Hospital de Terrassa

EntradaAutor: mariag » dg. gen. 26, 2014 8:40 am

Hola noies!!

Estic gairebé de 33 setmanes i ja em comença a "amoinar" molt el tema del part... Pariré a l'Hospital de Terrassa (no al de la Mútua de Terrassa) i la nostra idea és fer un part normal sense medicalitzar (sempre que es pugui i no hi hagi cap complicació).

De moment enstic encantada amb l'equip de llevadores del CAP i amb les classes del curs de preparació però m'agradaria que si alguna ha parit en aquest hospital fent part respectat m'expliqués la seva experiència.

Això ja s'acosta i estic una mica nerviosa... :ok:
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: Part normal a l'Hospital de Terrassa

EntradaAutor: Ayrs » dg. gen. 26, 2014 9:24 am

És l'hospital amb l'índex de cesàries més baix de tota Catalunya, i en una jornada de llevadores es va dir que l'índex d'éxit de les dones que hi anaven buscant part no medicalitzat era del 90% (això deien, no sé com d'exacte serà això).
Penso que mai hi ha garantia del 100% però vaja, no és un hospital qualsevol.

https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... erpage=250

Aquí alguns testimonis, com veus no tots son bons... però ja et dic que el tema de les cesàries sí es oficial i porten 2012 i 2013 amb la menor tasa de Catalunya.
ImatgeImatge
Imatge
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dg. gen. 26, 2014 10:08 am

Holaaa!

Jo vaig parir allà, fa quasi 7 mesos i va ser una experiència preciosa. Un equip molt maco, una llevadora, l'Helena, que ens va ajudar moltíssim. Un personal de planta encantador, per mi, tot un10!
Jo vaig tenir un part natural sense epidural, vaig poder parir en la posició que vaig voler, amb el meu marit al costat, partícip en tot, i la llevadora que ens va acompanyar en tot moment com cal, sense interferir i amb molt de carinyo.
Tinc amigues que també han parit allà i totes encantades, jo no en tenia cap mala referència, al contràri! Fins i tot tinc una amiga que va parir el nen de natges allà, fa 6 mesos ara, i li va anar molt bé. A qualsevol altre lloc, o a quasi tots els altres hospitals hagués sigutuna cesària,.....

Espero haver-te ajudat, qualsevol dubte pots fer-me un privat!

Un petonet i gaudeix de l'experiència que és preciosa!
Un petonet!
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dj. abr. 03, 2014 9:03 pm

Garota, t'ho anava a preguntar al fil del taulí però millor per aquí oi? Vas poder dilatar tranquilament sense escoltar a altres noies de part? És que una amiga meva ho va passar fatal a la mútua de terrassa perquè sentia com entraven i sortien altres noies, i jo la veritat també ho trobo desagradable. Quina és la teva experiència?
Gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola

EntradaAutor: Rossinyola » dj. abr. 03, 2014 9:05 pm

mariag ha escrit:Hola noies!!

Estic gairebé de 33 setmanes i ja em comença a "amoinar" molt el tema del part... Pariré a l'Hospital de Terrassa (no al de la Mútua de Terrassa) i la nostra idea és fer un part normal sense medicalitzar (sempre que es pugui i no hi hagi cap complicació).

De moment enstic encantada amb l'equip de llevadores del CAP i amb les classes del curs de preparació però m'agradaria que si alguna ha parit en aquest hospital fent part respectat m'expliqués la seva experiència.

Això ja s'acosta i estic una mica nerviosa... :ok:

Mariag veig que fa poquet que tens a la teva petita! Felicitats! Com ha estat la teva experiència?
Imatge

Imatge

Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dv. abr. 04, 2014 8:58 pm

Hola mariag com va anar el part a l'hospital de Terrassa?

Jo fa dos anys vaig parir allà I guardo molt Bon récord de L'experiencia! El meu part va ser natural sense epidural. Les llevadores molt respectuoses I afectuoses. Tothom ens va tractar molt be! I el personal de planta també excel-lent!
mariag
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

EntradaAutor: mariag » dj. abr. 10, 2014 8:02 am

Hola noies!!!

Doncs, sí, la Jana va néixer el 24 de març a les 5:30 del matí a l'Hospital de Terrassa. Com us vaig dir, jo volia un part normal i així va començar tot el procés. Les llevadores un amor, i tot l'equip un 10! Súper respectuosos i molt carinyosos. Vaig estar 18 hores dilatant i la cosa es va estancar perquè no trencava la bossa i li feia un coixí a la Jana que no la deixava acabar de baixar per encaixar-se bé. Com us podeu imaginar, després de 18h jo estava rebentada i no podia més... vaig demanar l'anestèssia. I tot i així, crec que va ser un part igualment respectat! Em van posar una epidural perquè no tingués dolor però pogués notar-ho tot i després de 5 hores d'haver-me anestessiat arribava la Jana! (imagineu si no m'arribo a posar l'epidural... No ho hagués pogut aguantar de cansament...)

Ja us dic, repetiria a l'hospital amb els ulls tancats! El tracte excel·lent!! Tant en les hores que vaig estar fent part natural com des del moment en què vaig demanar l'epidural, de debò, súper professionals, amables i comprensius.

Ah, i sí que en algun moment quan s'obria la porta de la meva habitació sentia alguna dona parint o algun nadó plorant, però vaja, molt puntual i no em va molestar gens, al contrari; m'animava pensar que avaiat seria jo la que estaria parint la meva filla!!
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dj. abr. 10, 2014 3:13 pm

Maria! Felicitats per la teva petita!

Rossinyola, és quejo vaig dilatar a casa,...vaig arribar dilatada completa i en 35 minuts ja tenia el petit al pit,.....!
Però vaja, no hi havia soroll de cap tipus, vam fer el pell amb pell a una salaal costatde la sala de parts i no escoltava res,...potser no hi havia cap altra noia pari t, no ho sé, però hi havia silenci. Eren les 10 i pico de la nit tb......
X mi, un 10 d'hospital! Ànims Rossinyola! De quan estàs ara?
Rossinyola

EntradaAutor: Rossinyola » dj. abr. 10, 2014 9:04 pm

Maria, que bé el que expliques, i Garota moltes gràcies i quina campeona!!! La veritat que no trobo massa informació en aquest sentit sobre l'hospital de Terrassa, però llegint-vos em tranquilitzeu. Merci!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::