Musica al part

Experiències i pors del moment més desitjat.

thegris
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 28, 2014 1:25 pm

Musica al part

EntradaAutor: thegris » dj. feb. 06, 2014 9:08 am

Hola noies! Estic esperant a veure si m'accepten la derivació a l'hospital Sant Joan de Déu ja que vull un part respectat i bastant natural, tinc entès que allà hi ha un equip de música i et deixen posarlo per relaxarte, m'agradaria sabe lesr què heu fet ús de música en el part quin tipus de música heu portat o te la posen directament ells? (jo crec que deixen portar de casa) és que no sé si la música que em relaxa a casa m'alterarà en el moment del part, porto alguna cosa tipus chill out? Gràcies!
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: Musica al part

EntradaAutor: rateta2013 » dj. feb. 06, 2014 9:48 am

Jo vaig fer part natural i penso que la millor música és l'absència de soroll. Estàs en un moment de reculliment personal, centrada en el teu úter, les contraccions, les respiracions... crec que els estímuls externs distreuen i arriben a molestar.

I per descomptat a l'expulsiu, algú arriba a posar música i li hagués donat una puntada a l'aparell de música, jajaja.

Però és molt personal, potser a d'altres persones els ajuda.
Eduard 2005
Arnau 2014
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dj. feb. 06, 2014 10:01 am

Bones thegris, jo tb m'estic preparant un mp3 amb musica x si de cas em ve de gust el dia del part. Com diu ella potser en el seu moment despres no vols res i vols centrar-te amb tu i el teu silenci.

Jo he buscat sobretot música que no es pugui cantar, el que se'n diu música d'ones alfa (rius, cascades, mar....sons de la natura). Però tb en tinc alguna que sòn mantres cantats que al se tant repetitius i amb un so tant suau potser que ajudi, jo m'he descarregat la Snatam Kaur i la Deva Premal. Te'n deixo una canço. Aquestes dues les utilitzo per fer exercicis de relaxació a casa ara amb l'embaràs, al part no se si em vindràn de gust però ja els hi tindrè .

https://www.youtube.com/watch?v=xfJKKxnSJvQ

El dia del part tb em portarè taps per les orelles per si el que vull es centrar-me exclusivament amb els meus sons, que això ho solo utilitzar els dies que em costa dormir encara que no hi hagi soroll és una manera d'estar amb mi.

JA et dirè desprès el que acabo fent jijii
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Socatchick
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

EntradaAutor: Socatchick » dj. feb. 06, 2014 1:15 pm

Jo també fa dies que penso en això de la música a l'hora del part. Potser és estrany però les que jo estic pensant són algunes balades de Bon Jovi... Sempre m'han relaxat mooolt i crec que aquell moment m'aniran prou bé. Però encara ho haig d'acabar de meditar.
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
thegris
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 28, 2014 1:25 pm

EntradaAutor: thegris » dv. feb. 07, 2014 9:58 am

Hola SòniaBanyoles! gràcies per la música que m'has passat però crec que no acaba de ser el meu estil, jo si que sóc més de les cançons que es poden cantar ja que penso que m'ajudaran a desconnectar millor o això o en aquell moment no voldré escoltar res! hahaha

I Socatchick a mi no em sorprèn lo de les cançons de bon jovi ja que cada un té un tipus de música amb el qual desconnecta o es relaxa millor, jo sóc més tipus reagge ja que la base que té em relaxa molt.

Encara no se que fare la veritat suposo que em deixare portar pel moment, em portaré música de tota mena per si de cas...
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::