CLINIQUES I HOSPITALS A BARNA AMB UCIN??

Experiències i pors del moment més desitjat.

lovekyn
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

CLINIQUES I HOSPITALS A BARNA AMB UCIN??

EntradaAutor: lovekyn » dj. feb. 06, 2014 6:20 pm

Hola noies!!!

Fa poc temps que sabem que estic embarassada i dilluns tinc la primera eco jejeje (quins nervis) :-())

Com que encara no sabem res estic buscant informació sobre quines cliniques i hospitals tenen UCI de neonats, no ha de passar-hi res pero per si de cas sempre es millor que hi hagi. No esteu d'acord??

Obro aquest post per veure si entre totes podem fer un llistat de tots els hospitals i cliniques, que us sembla??
Podem possar tant publiques com privades i anirem afegint a la llista...

PUBLIQUES:

Hopital Clínic-Maternitat (C/ Sabino Arana, 1. Barcelona. Tf.: 932 275 600.) TAMBÉ ACCEPTA MUTUES
Hospital Materno Infantil de la Vall d'Hebron (Paseo de la Vall d'Hebrón, 119. Barcelona. Tf.: 934 893 100.)
Hospital Sant Joan de Déu (Paseo Sant Joan de Déu, 2. Esplugues de Llobregat.Tf.: 932 804 000.) TAMBÉ ACCEPTA MUTUES

PRIVADES:

Hospital Universitari Dexeus (Gran Vía de Carles III, 71-75 Barcelona 932 27 47 00)
Quirón (Plaza Alfonso Comín, 5, 08023 Barcelona 902 44 44 46)
Centre medic Teknon (C/ Vilana, 12. Barcelona. Tf.: 932 906 200.)
Clínica Corachán (C/ Buigas, 12. Barcelona. Tf.: 932 545 800.)
Hospital General de l'Hospitalet (Avda. Josep Molins, 29-41. Barcelona. Tf.: 934 407 500.)
Hospital de Barcelona (Avda. Diagonal, 660. Barcelona. Tf. 932 542 400.)

Jo aniré buscant informació i actualitzant les dades >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Un petonarro reines! :love:
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
rateta2013
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: CLINIQUES I HOSPITALS A BARNA AMB UCIN??

EntradaAutor: rateta2013 » dj. feb. 06, 2014 7:26 pm

Hola, no tinc molt clar que les privades que poses tinguin veritablement unitat de cuidados intensivos. Tenen incubadores, poden fer front a petites complicacions o prematurs, però si el nadó realment neix malament o és un gran prematur, crec q et deriven ràpidament a la SS.

Un tema a tenir en compte a més, importantíssim, és si tenen restringides les visites dels pares i la lactància. Si jo tinv un bebé malalt, vull estar amb ell 24h!!!!
Eduard 2005
Arnau 2014
Andresa
:: pantera
:: pantera
Entrades: 836
Membre des de: dt. maig 22, 2007 6:03 pm

EntradaAutor: Andresa » dj. feb. 06, 2014 10:16 pm

L'Hospital Sant Pau també té UCINeonatal!
Imatge

Si vols coneixer al Marc, entra aquí:
viewtopic.php?f=91&t=22484
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dj. feb. 06, 2014 10:17 pm

rateta2013 ha escrit:Un tema a tenir en compte a més, importantíssim, és si tenen restringides les visites dels pares i la lactància. Si jo tinv un bebé malalt, vull estar amb ell 24h!!!!

a sant joan de deu ens han dit q estan oberts 24 hores per als pares dels nens la uci
rateta2013
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: rateta2013 » dv. feb. 07, 2014 7:51 am

cositina ha escrit:
rateta2013 ha escrit:Un tema a tenir en compte a més, importantíssim, és si tenen restringides les visites dels pares i la lactància. Si jo tinv un bebé malalt, vull estar amb ell 24h!!!!

a sant joan de deu ens han dit q estan oberts 24 hores per als pares dels nens la uci

Sí, i em sembla que a Vall d'Hebron també. Poc a poc va canviant, però fins fa poc, si tenies un neonat hospitalizat tenies visites restringides. És increïble que els mateixos hospitals que admeten que et quedis a dormir per acompanyar la teva parella, pares o avis, no et permetin quedar-te a dormir per acompanyar el teu neonat!!!!

De fet, a qualsevol hospital es pot exigir que et deixin estar 24hores amb el teu fill, segons la normativa europea http://www.guiainfantil.com/1567/carta- ... izado.html
Recordem que el nen es un menor i nosaltres, els pares, tenim la patria potestat, no l'hospital. El nen té dret a estar acompanyat, i els pares tenen el dret a estar amb ell (excepte en quiròfans). El problema és que si l'hospital no vol, i t'has de barallar, pot ser una situació molt dura. Però el dret hi és!

Jo crec que el control de visites a neonats, les restriccions d'horaris, etc, venen de l'època en que no es considerava que els nadons patissin, que no es valorava el vincle materno-filial, etc. Però s'ha demostrat que en contacte amb la mare (metodo canguro) els prematurs s'engreixen més depressa i milloren el seu estat de salut. http://es.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9todo_madre_canguro
Eduard 2005
Arnau 2014
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dv. feb. 07, 2014 8:41 am

A St. Joan de Deu segur... jo hi vaig ser amb la meva nena que va néixer prematura (no extrema, per sort).

El que t'han comentat de les privades, crec que és així eh! Tenen incubadores, etc... però el que és pròpiament UCI no se. Jo anava per mutua a Corachan, desprès que a urgències van decidir ingressar-me per pre-eclamsia amb possibilitat de part prematur, la meva gine va demanar el trasllat a St. Joan de Deu. Ella em va dir que si havia de néixer prematura (que tenia tots els punts) allà és on estaria millor. He de dir que va estar de conya!!! i jo també, té unes instal·lacions increïbles!!!

És cert que hi pots estar les 24 hores amb ells, però també és veritat que ningú es queda, jo vaig estar 24 dies i ni les mares dels més extrems es passen allà les 24 hores. Però està bé que hi tinguis la opció, la majoria anàvem ben dora, ben dora, ben dora... :-D :-D :-D i marxàvem molt tard al vespre.

Fa 9 anys el meu fillol va néixer a la Clinica del Remei amb un greu problema congènit, el van traslladar a St. Joan de Deu per operar-lo i també hi va estar prop d'un més; en aquell moment la mare només podia entrar cada 3 hores... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: Afortunadament això ja no és així >.-<: >.-<: >.-<:
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
esquitx
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dv. feb. 07, 2014 9:42 am

Vall d'Hebrón entrada 24h com t'han dit, a la UCI tenen una infermera per nen i són prolactància materna a tope i que fomenten el vincle fill/mare-pare en la mesura que sigui possible, si no els pots agafar et recomanen que estiguis el seu costat el màxim d'hores i li parlis, el toquis, etc.
Com t'han dit, és entrada 24h però ningú es queda el dia sencer i el que es sol fer és el que t'han dit arribar a les 7 o 8 del matí i marxar a les 11 o 12 de la nit i el que més ens va cridar l'atenció dels dies que hi vam estar que dels aproximadament 30 nens que hi havia uns 5/6 mares feien com nosaltres però la resta???? Les infermeres ens van comentar que era increïble però molts nens estaven allà i els pares venien un cop a la setmana una horeta a fer la visita i fora!!
També dir-te que de la UCI no et donen l'alta directe si no que un cop fora de perill vas a "planta", és una sala amb molts bressols, nadons hospitalizats però que no necessiten cures intensives i també és entrada lliure 24h. Aquí hi ha un vidre gegant i els familiars poden veure el nadó a través del vidre.
En cas d'hospitalitzacions llargues hi ha la possibilitat de fer una autorització pq una àvia o un familiar pugui estar amb la criatura si els pares no hi poden ser.
Hi ha sales preparades per treure't la llet i ells et proporcionen extractor i els pots que ells congelen/refrigeren o el que faci falta. Tens totes les facilitats del món i més.
Les infermeres i infermers de la UCI del Vall d'Hebrón un 10 amb els pares i amb els nens, un tracte excel.lent, canten cançons, els mimen un pilot...
Vam estar-hi fa 4 anys i en aquell moment les instal.lacions eren més modernes i noves que St Joan de Déu.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::