Vull un part normal

Experiències i pors del moment més desitjat.

mariag
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

Vull un part normal

EntradaAutor: mariag » dg. feb. 09, 2014 10:28 am

Cansada d'haver-me de justificar i d'explicar les raons per les quals no vull anestèsia ni un part instrumentalitzat, he escrit aquest post al meu blog:

http://sermare.wordpress.com/2014/02/09/vull-un-part-normal/

Espero que les que també heu pres aquesta decisió us hi veieu reflectides!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Vull un part normal

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 09, 2014 11:47 am

Doncs si, completament d'acord.

Jo vaig optar per deixar de parlar del tema a ningú i esperar a que els fets parlèssin per si sols. Quan vaig parir la meva segona filla en part natural, sense anestèsia i totalment respectat, totes les boques i crítiques prèvies es van callar de cop.
mariag
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

EntradaAutor: mariag » dg. feb. 09, 2014 12:06 pm

neuetes ha escrit:Doncs si, completament d'acord.

Jo vaig optar per deixar de parlar del tema a ningú i esperar a que els fets parlèssin per si sols. Quan vaig parir la meva segona filla en part natural, sense anestèsia i totalment respectat, totes les boques i crítiques prèvies es van callar de cop.

Espero que tot vagi molt bé i pugui tenir el part que volem. Sentir que no estàs sola i que moltes altres mares han passat pel mateix, sempre ajuda! ;)
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dg. feb. 09, 2014 2:46 pm

Totalment d'acord. Jo durant l'embaràs del meu fill, era una cosa q pensava, jo deia que provaria de passar sense l'epiidural perque el meu cos segur que sabia reaccionar, deia que si tolerava bé el dolor, ho provaria. Menys mal q vaig tenir aquesta idea en ment perquè vaig arribar a l'hospital amb una dilatació completa i en mitja hora neixia el peque i sense epidural, clar!
El dolor del part, per mi, és totaaaaalment suportable, el cos reacciona, i ho fa estupendament. En tin un record preciós. Lògicament, hi haurà casos que no podran anar així, i sort de l'epidural o cesàries, perque dones que abans morien en el part, o patien greus complicacions, ara han disminuït.
Jo com dius respecto totes les eleccions, i vull respecte envers la meva idea de part normal. Quan ho deia, doncs sí, les frases típiques que dueu, q si existeix l'epidural és per alguna cosa, que si les operacions sense anestèsia,.....ignorància total, vaja.
El cos, en un percentatge altíssim de dones, està preparat per parir, i activa tots els mecanismes necessaris.
Ara, és una elecció molt personal, però mereix tots els respectes. Molta gent es creu amb el dret de practicament insultar i dir que ens creiem més dones, més valentes,....i menysprear. Doncs no em sento més que, sinó que em sento molt orgullosa de la decisió que vaig pendre i de com va anar tot, què voleu que us digui! Jeje
Gaudeix molt del part perquè és una experiència brutal i preciosa!
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dg. feb. 09, 2014 9:06 pm

M'ha agradat molt mariag! Totalment d'acord!

L'he compartit al meu face :ok:
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Xop
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: Xop » dj. feb. 13, 2014 10:18 am

hola noietes!

jo estic igual, cada vegada tinc menys clar que en un hospital (per mot que siguin "pro-part natural") em respectin el temps i les meves decisions...
he canviat de gine, el primer ja em va dir que ho veia una tonteria, doncs ara vaig amb la Dra. Rodellar a l'HGC que té un blog que parla molt bé i tot, però a l'última visita que vaig tenir, no vaig sortir amb una bona sensació.... també vaig conèixer a una parella que va tenir la visita amb la llevadora a la setmana 28 i els hi va dir que a les 12 hores d'estar allà et trenquen la bossa! perdonaaaaaa????????? i això és un part "natural"?????????
la gine, ho va negar, evidentment, però per aquest foro també m'he trobat a noies que els han dit el mateix, llavors, ja no vaig tranquil.la! no estaré relaxada! estaré més preocupada perquè no em facin el que volen que per parir!
Total, que estic valorant molt seriosament tenir-lo a casa, però apart que és un cost que ara mateix em costaria assumir, estic MOLT CANSADA que cada vegada que ho comento amb algú em digui que sóc una inconscient! que a la meva edat (amb 40 anys sembla que no pugui parir el meu primer fill) que no aguantaré el dolor, que si li passa alguna cosa al bebé serà culpa meva.....
i jo no tinc arguments per callar boques! el que dic no convenç a ningú, dic que a casa hi ha menys intervenció i això comporta menys risc, que les llevadores porten material per tallar hemorràgies i de reanimació del bebé, i que si s'hagués d'anar a un hospital, en 20 min hi sóc!
I si, ara em direu que mentre jo estigui segura (que encara no ho estic, em falta molt més informació) als demés que els bombin, però jo no sóc així, jo necessito, si no recolzament, al menys la COMPRENSIÓ de la gent que m'estima!
I només trobo comprensió en aquest foro...

Sento la parrafada...
vaig a obrir un fil per demanar experiències sobre parts a casa, a veure si trobo a algú que ho faci per un preu més assequible...

un petonet boniques
Imatge
Xop
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: Xop » dj. març 27, 2014 1:15 pm

Noies, ja m'he decidit a parir a casa, m'atendrà l'Ester Naval... em sento molt sola en aquesta decisió, i aquí és l¡únic lloc que trobo que algú pensa com jo i em pot entendre sense haver-me de justificar...

Aquí us deixo un vídeo que m'ha emocionat molt...
http://youtu.be/xiJLkigsdxg
Imatge
Nina30
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 9:08 pm
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Nina30 » dj. març 27, 2014 10:55 pm

Un video preciós!!
Imatge
Imatge
miriampe89
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 10:07 am

EntradaAutor: miriampe89 » dj. jul. 03, 2014 4:29 pm

tens molta raó, m'ha agradat molt el teu blog, tens també molta altra informació útil, gràcies per compartir-ho ;)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::