Estat físic de la mare i part natural!

Experiències i pors del moment més desitjat.

SòniaBanyoles
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Estat físic de la mare i part natural!

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dg. feb. 09, 2014 9:26 pm

Bones! Fa dies q em preocupa una cosa i volia saber les vostres experiencies.

La llevadora em va comentar q havia de controlar una mica el pes ja q vaig començar l'embaras amb sobrepes i he augmentat 7 kg. Tampoc li va donar molta importancia pero a mi ultimament em fa pensar q si engreixo molt mes potser no em sentire prou agil i em pot costar mes aconseguir el meu part natural q tant desitjo!

A nivell fisic camino entre 20-30 min diaris, nedo un cop per setmana, vaig a un gimnas prenatal un cop per setmana( on fem un circuit de peses, moviments pelvics i relaxacio) i a casa sempre faig alguna cosa al vespre tb (moviments pelvics i relaxacio). No em sento molt pesada, a vegades tinc mal d'esquena (ciatica) q intento alleugerir amb estiraments, escalfor i massatge i intento q aquest dolor no em limiti la meva rutina d'exercici.

Despres del rotllo, sorry :-:) ! El que m'agradaria saber es com us sentieu fisicament abans de parir, sobretot mamis amb parts naturals :ok: . Si us havieu preparat fisicament?

Gracies!

Sònia
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Estat físic de la mare i part natural!

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 09, 2014 10:15 pm

Ondia! si que en fas de coses!
Jo em trobava fatal les setmanes prèvies, molt pesada, se'm pinçava la cama perquè la nena apretava al nervi ciàtic i gairebé no podia caminar. No em vaig preparar gens fisicament per parir, al contrari, l'únic que caminava era quan anava a buscar i portar la nena a l'escola. També tenia sobrepès i a més el sucre una mica alterat.

No crec que tinguis cap mena de problema per tenir un part natural. Pensa que un part natural és com una marató, l'estat físic és important (d'aixó ja s'encarreguen les hormones, no pateixis) però potser el més important per mi és el psicològic. Tenir molta confiança en tu mateixa, en el que faràs i el que conseguiràs, confiança en el teu cos i actitud positiva. El meu home és corredor de maratons i quan parlavam del part natural ell m'explicava que la primera marató que va fer, la va acabar perquè ell la volia acabar, que si hagués sigut pel seu cos, al km 30 ja hagués parat.
A més, les dones quan estem de part ens transformem, som poderoses si ens deixen fer tranquiles. :content:
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

EntradaAutor: melicanyella2206 » dg. feb. 09, 2014 10:18 pm

Hola Sonia!

Sóc la meli, jeje...bones... com va?...jo no he parit encara :D...però també m'estic preparant per intentar fer una part natural...faig com tu, piscina, caminates, control del que menjo, massatge als lumbars,(pq alguna nit m'agafa un pinçament), classes de relaxació, massatge perineal...i porto ja 12 kilos agafats. Però i tant!!!, jo també em sento molt pesada, sobretot als vespres i també cada dia em fa mes mandra tot, però aguanta guapa, que ja ens queda res i vagi com vagi el part, mes no heurem pogut fer-hi, així que sobretot no t'agobis...

A mi m'han recomenat les infusions de fulles de gers les ultimes setmanes i anar pujant la dosi segons s'acosta el part.
També m'han recomanat infusions amb canyella i pendre xocolata negra desfeta abans del part.
Tenir sexe el dia abans, ja que el "d'alló" de l'home porta prostaglandines i activa el part.
Pujar escales el dia del part.
Musica ambient en el moment de dilatació.
Anar a l'hospital a ser possible molt dilatada.
D'homeopatia m'han recomenat l'Arnica abans i desprès del part...per ser antiniflamatòria i desprès anti retenció de líquids.

Però bueno, tot això son bons consells que persones amb experiència m'han recomanat...ara em toca a mi aplicar-los avia'm si me'n ensurto...
Suposo que també et deuen haver donat aquest consells, quedo a l'espectativa de noves respostes...tinc ganes de saber si hi ha mes truquillos...Que bé que hagis formulat aquesta pregunta.

Un petonas guapíssima!!!...estem on FIRE!!! :-()) >.-<:
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dl. feb. 10, 2014 12:16 am

Vaig passar-me 20 setmanes de repos i 4 de fer vida tranquila per risc de placenta prèvia. 2 setmanes abans de parir em van dir que odia començar a moure'm. El dia del part portava un encostipat que no podia ni respirar i amb dues passes m'ofegava. Vaig trencar aigües 2 setmanes abans de la ddp i tot i l'historial que duia de l'embaras i el "trancazo" que portava a sobre, vaig tenir un part natural fantàstic!
Ànims que t'estàs preparant molt i si creus en tu mateixa tindràs molt de guanyat. No dubtis que pots aconseguir-ho, però tampoc t'obsessionis :ok:
Que tinguis un part ben bonic!
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: rateta2013 » dl. feb. 10, 2014 7:34 am

Molt grossa hauries d'estar com per no poder fer un part natural pel tema pes. Vaja, em sembla que hauries d'estar obessa total. Tota la vida s'han fet parts naturals, independentment de que les dones fossin més grassonetes o més primes, més actives o més passives.

El part natural és això, natural... és un procés fisiològic en el qual el teu cos poc a poc va treient la criatura cap a fora. Si tu has fet molt esport, doncs millor per tu, però no li veig la relació directa amb el part. El que et farà aguantar o no un part natural és la teva ment, no el teu cos (em refereixo a dones sanes normals).

Dit això, trobo que fas molt esport, està molt bé! jo no faig ni la meitat, ni amb el primer fill tampoc, i cap problema per parir.
Eduard 2005
Arnau 2014
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dl. feb. 10, 2014 10:10 am

Jo no vaig fer cap entrenament més enllà del "mental" i informatiu :P. De fet tot l'embaràs em vaig trobar fatal...
SòniaBanyoles
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dl. feb. 10, 2014 12:25 pm

Jejejeje tampoc soc una gran esportista eh!! Vaig molt lenta i al meu ritme però intento fer alguna cosa cada dia pq em fa sentir més bé.

Si haguès de dir del que m'estic preparant més potser és més a nivell mental-emocional i el fet de creure en el meu cos. Que si deixo fluir i entro al treball de part des de la tranquil.litat tot fluirà! Per aixó treballo amb afirmacions positives i el meu home tb m'ajuda molt i se que en el moment del part serà un gran suport pq esta informat de tot tb. :ok:

Melicanyella, gracies pels consells, alguns tb els havia sentit i altres me'l guardo :ok:

Moltes gràcies per les respostes a totes!
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dl. feb. 10, 2014 2:33 pm

EStar en bon estat físic no està de més, pero és veritat que el múscul que utilitzarem no el podem entrenar de forma voluntària.
El ioga va força bé, també per saber relaxar-se i respirar.
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::