SANITAS vol derivar parts a la CIMA

Experiències i pors del moment més desitjat.

feeling
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

SANITAS vol derivar parts a la CIMA

EntradaAutor: feeling » dv. feb. 14, 2014 10:32 pm

Hola,
Ja he comentat això en un altre post, però obro aquest per compartir-ho amb totes vosaltres.
Estic embarasada d 15 setmanes. Em porten a la Corachan i el mes passat la meva gine em va dir q Sanitas vol derivar tots els parts a la CIMA per estalviar calers.
Sembla q ho volen fer a partir d juliol o agost. El tema es q a la CIMA mai s'han portat parts. Estan fent les sales d part ara i no se sap si tindran unitat d neonats i com funcionarà pediatria.
A mes, al meu contracte d Sanitas no possa enlloc q la mutua pugui decidir on haig d parir. Si tinc un cuadre medic ample, com pot ser q ara això ja no estigui vigent??
Estic indignada i no se si puc exigir d'alguna manera q hem deixin parir on jo vui. A les q sou d Sanitas us han dit algo? No he trucat a la mutua, ho farieu??
DENÍS
Ayrs
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: SANITAS vol derivar parts a la CIMA

EntradaAutor: Ayrs » ds. feb. 15, 2014 7:32 am

És molt raro, dubto molt que els hospitals privats permetin això, segur que si fos veritat presionarien Sanitas per a que no ho féssin. Però estaré atenta a aquest tema. No sóc de Sanitas però em sembla molt fort que una mutua deixés a les dones sense poder escollir on parir!!
ImatgeImatge
Imatge
feeling

EntradaAutor: feeling » ds. feb. 15, 2014 8:35 am

Doncs si Ayrs,
La meva gine m'ha confirmat q tret q arrivin a un acord, a partir d'1 d'agost no podran atendre parts d pacients d Sanitas a la Corachan.
Jo puc entendre q vulguin estalviar calers, però el q no poden fer es "incomplir" les polisses q ja estan signades no? Si les altes noves les fan dient q segons quines intervencions o visites s'han de fer a un lloc concret, no em sembla malament. El q vulgui q compri i el q no q busqui una altra mutua. I no es nomes pels parts, pq tinc una companya del treball q es visita a la Quiron per altra tema i Sanitas li ha limitat les visites a 1 cada 3 mesos o li dona la opcio d visitar-se a la cima, però si vol la Quiron no pot anar quan ho necessiti.
A veure si alguna mes ens pot explicar la seva experiencia.
DENÍS
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: rateta2013 » ds. feb. 15, 2014 1:53 pm

FIATC va fer el mateix. I sí, poden decidir ells on pareixes, ja que la pòlissa diu que pots triar gine, però no diu que puguis triar hospital.

Encara que a CIMA no atenguin parts, quan ho facin hi enviaran obstetres i llevadores i aquesrs sí que tenen experiència. Vull dir que un part mai te l'atendrà una infermera que no sigui llevadora, en aquest sentit has d'estar tranquil.la.
Eduard 2005
Arnau 2014
feeling

EntradaAutor: feeling » ds. feb. 15, 2014 3:02 pm

Hola rateta,
a FIATC no se com ho fan pero a la meva polissa d Sanitas t'aseguro q no posa res d q ells puguin decidir on haig d parir. Per això estic tan indignada...
DENÍS
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » ds. feb. 15, 2014 3:56 pm

Hola Feeling
Ho trobo molt fort, jo acabo de parir a la Corachan i sóc de Sanitas, i crec que si em confirmen això em borro jo i el nen.... El meu gine atén parts a Corachan i em nego a que en un futur segon embaras a que el meu gine no em pugui atendre el dia del part...
Jo trucaria i preguntaria.
Ja us aniré seguint a veure k passa.
Imatge

Imatge
feeling

EntradaAutor: feeling » ds. feb. 15, 2014 4:01 pm

Aixo es lo que em passa a mi Arigalma, aquest es el meu segon embaras. El primer va ser a la Corachan i vaig quedar molt contenta. Per això i pq porto uns 5 anys amb Sanitas em nego a q ara m'ho vulguin canviar tot!!
DENÍS
caliope
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: caliope » ds. feb. 15, 2014 5:52 pm

Hola, flipo amb el que estas dient Feeling!!

Jo tambe porto uns 5 anys amb Sanitas i porto l'embaras a la dexeus i per proximitat de la feina i les conexions amb casa meva em va genial, pero no trobo logic, com tu dius, que m'hagin de dir a on he de parir. No dic que la clinica aquesta sigui dolenta i segur que porten bons profesionals allà, pero si jo tinc la gine a la dexeus i vull parir allà, vull parir allà i punt! es mes, jo vaig signar una serie de coses i a la meva polissa (una de les mes cares per cert) no posa res que ells puguin escollir a on he de parir.

En fi....si fessin aixo, miraria les altres mutues que treballen amb la Dexeus i m'esborro rapidament. Ells acabaran perdent clients. Allà ells. I quan em demanin el motiu pel que vull donar-me de baixa ja els hi dirè que no vull que em manin a on he de parir. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
ImatgeImatgeImatge Imatge
Nelly2010
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

EntradaAutor: Nelly2010 » ds. feb. 15, 2014 8:09 pm

Jo sóc d Sanitas i ho porto a Dexeus, , m'estranya molt el q dius i no t'ho ha dit Sanitas, jo trucaria i els hi diria el q t'han dit a Corachan, dubto q sigui com t'han dit
abril23
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 8:37 pm

EntradaAutor: abril23 » ds. feb. 15, 2014 11:03 pm

Feeling jo també sóc de Sanitas i mai m'han ficat cap restricció, a mi em porten l'embaràs des del Hospital General de Catalunya i no m'han dit que no pugui parir allà, jo haig de tenir la nena a l'abril i entenc que si això és així no m'afecta per aquest embaràs, però entenc que si això és cert lo primer que hauria de fer Sanitas és comunicar aquest fet amb antelació suficient, també hauriem de mirar bé les nostres pólisses per veure que diuen respecte al tema de triar hospital, i entenc que si a tu et donen un quadre mèdic anual i no et diuen que per tema parts l'únic hospital on pots anar és a la CIMA no et poden obligar a parir allà, igual això és només per pòlisses noves, a veure si algú ens il·lumina i ens informa...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge

Imatge
crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dt. feb. 18, 2014 8:15 pm

SI, és veritat jo també soc de Sanitas i desde desembre m'han vetat la Corachan que és on em feia les analitiques i tota la pesca i em van dir que a partir de l'estiu també deixarien d'atendre els parts allà. Pe`ro només és amb la Corachan que han rescindit contracte, amb les latres clíniques de moment no. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
feeling

EntradaAutor: feeling » dt. feb. 18, 2014 9:41 pm

Hola noies,
avui he estat mirant el tema i Sanitas em confirma lo q hem diu la meva gine. A partir de juliol els parts seran a la cima. Però hi ha un tema, q sembla q amb cada gine d la Corachan tenen acords diferents. M'han demanat les dades d la meva dra. i m'han dit a amb aquest equip atendran parts fins l'1 d setembre. Per aquesta banda be pq tinc DPP 8/8, peròno se pq no m'acabo d fiar...
Això dels parts nomes afecta a la Corachan,per tant les q teniu altre hospital podeu estar tranquiles. En cas q em pusesin pegues em buscaria un altre clinica pero es un rollo tenir a canviar-ho tot a meitat d l'embaras. Per si d cas, alguna em recomana hospitals pel part? q tinguin neonats please....
Uff quina parrafada
DENÍS
feeling

EntradaAutor: feeling » dt. feb. 18, 2014 9:43 pm

[quote="crissie"]SI, és veritat jo també soc de Sanitas i desde desembre m'han vetat la Corachan que és on em feia les analitiques i tota la pesca i em van dir que a partir de l'estiu també deixarien d'atendre els parts allà. Pe`ro només és amb la Corachan que han rescindit contracte, amb les latres clíniques de moment no. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:[/quote
Parla amb el teu gine i mira quin acord tenen. Jo em visito amb l'equip d la dra. gomez roig i amb ells atendran parts fins setembre.
I la resta del seguiment, analitiques, etc en principi no hi ha problema per fer-lo a la Corachan
DENÍS
crissie

EntradaAutor: crissie » dc. feb. 19, 2014 8:25 am

Gràcies Feeling pe`ro jo ja no anava a parir a la Corqachan sino a Sant JOan de Deu... Em porta una Gine d'allà per comoditat (visc al costat) :ok:
Imatge

Imatge

Imatge

brnc81
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » dc. feb. 19, 2014 7:59 pm

crissie , no deixen fer les analítiques, ecos i demés proves allà? Nosaltres teníem pensat canviar de mútua a Sanitas de cara al proper gener, però entre el tema parts, i que amb pediatria també han tallat, una ja no sap què fer!
Clar que la CIMA està al costat, però poden canviar el quadre mèdic enmig d'un any? :ufs: :ufs:
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dc. feb. 19, 2014 10:46 pm

Hola
Avui he parlat amb Sanitas i em.diuen que de moment no hi ha res oficial... A veure què diuen.
Heu comentat algo de canvis a pediatria? Des del telf és un rotllo escriure....
Imatge

Imatge
Cuca84
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

EntradaAutor: Cuca84 » dc. feb. 19, 2014 11:00 pm

Hola noies!

Sabeu si això passa només a la Corachan? Jo em visito a la Quirón i tb sóc de Sanitas, he preguntat i m'han dit que al portar allà l'embaràs no hi ha cap problema. L'únic que he de demanar volant a la gine per a què m'ho autoritzin, que això ja no sé si és lo que s'acostuma a fer o què..

Petonets!
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dj. feb. 20, 2014 8:48 am

Cuca, pel que es diu sembla que només.és Corachan.
Lo del volant crec k és normal, a mi tb m'ho van demanar per parir a la Corachan.
Imatge

Imatge
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. feb. 20, 2014 10:56 am

Ahir em van confirmar que fins el juny podria fer-me les analitiques i demés proves a la Corachan
Imatge

Imatge

Imatge

brnc81
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » dj. feb. 20, 2014 12:24 pm

Arigalma, jo porto a la nena a consulta a la Corachán (dra. Balart) i l'últim cop vaig preguntar a veure el què. Em van dir que ja no accepten urgències pediàtriques de Sanitas, que has d'anar a CIMA. De moment accepten visites, però que bé, que no se sap que passarà. Ho veig tot molt negre no? Tu vas a consulta allà també?
crissie, merci per la info. Nosaltres gairebé ho portem tot allà i per mi seria un tret important en el possible canvi de mútua. Això i el dentista on anem que tampoc no entra en quadre mèdic de Sanitas...
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::