Transport del nadó de l'hospital a casa

Experiències i pors del moment més desitjat.

kittie
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Transport del nadó de l'hospital a casa

EntradaAutor: kittie » dj. feb. 27, 2014 2:03 pm

Com que vivim bastant a prop de l'hospital, havíem pensat anar-hi en taxi i així despreocupar-nos del cotxe i d'haver de deixar-lo al parking tants dies. Per altra banda, tot i que el meu marit pot conduir, normalment sóc jo la que porto el cotxe, però és clar en aquestes circunstàncies, suposo em serà impossible conduir tant a l'anada com a la tornada. Per això, la idea del taxi ens semblava la més pràctica.

Però el dubte que se'm planteja és la tornada a casa.

Hi ha algú que hagi tornat a casa amb taxi o altre mitjà que no sigui el cotxe propi? Que passa amb el tema de la cadireta si agafes un taxi amb el nadó? Sabeu si es pot encarregar un taxi amb cadireta o si cal portar la cadireta pròpia sempre quan es demana un taxi?

Moltes gràcies!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 27, 2014 3:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: TRANSPORT DEL NADÓ DE L'HOSPITAL A CASA

EntradaAutor: garota » dj. feb. 27, 2014 2:10 pm

Bones!
Si tens portanadons (maxicosi) la poses al taxi i ja està! O un cuco que es pugui posar al cotxe amb cinturó!
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Marsa » dj. feb. 27, 2014 2:13 pm

Hola kittie,
jo tinc un familiar que és taxista i no és obligat anar amb taxi, bus, ... o qualsevol medi de transport públic amb cadireta homologada.
Portar-lo als braços (per tema de seguretat) potser no és el més indicat, però si ho heu de fer així no serà cap problema.

Marsa
Imatge
kittie

EntradaAutor: kittie » dj. feb. 27, 2014 2:17 pm

gràcies noies; gràcies Marsa, no en tenia ni idea... em pensava que en taxi també era obligatori portar la cadireta homologada...

doncs aleshores anirem i tornarem amb taxi (i no portarem la cadireta, doncs és de fet un trajecte molt curtet). Un mal de cap menys!
caliope
:: zebra
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am

EntradaAutor: caliope » dj. feb. 27, 2014 2:21 pm

Hola Kittie! ens trobem en dos post amb els mateixos dubtes :r) :r) :r) :r) encara que el meu es una mica diferent al teu.

Nosaltres vivim a 30 km i portarem el nostre cotxe amb la cadireta del grup 0 al cotxe...i el meu dubte es: M'emporto tambe el xasis del cotxet i tota la pesca o la baixo en el arrullo, la fico a la cadireta i al arribar a casa la torno a agafar en braços..be en braços o amb la cadireta pero a pols sense el xasis del cotxet?
ImatgeImatgeImatge Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dj. feb. 27, 2014 2:45 pm

caliope ha escrit:Hola Kittie! ens trobem en dos post amb els mateixos dubtes :r) :r) :r) :r) encara que el meu es una mica diferent al teu.

Nosaltres vivim a 30 km i portarem el nostre cotxe amb la cadireta del grup 0 al cotxe...i el meu dubte es: M'emporto tambe el xasis del cotxet i tota la pesca o la baixo en el arrullo, la fico a la cadireta i al arribar a casa la torno a agafar en braços..be en braços o amb la cadireta pero a pols sense el xasis del cotxet?

Dona, passa de portar el xasis per a fer-lo servir 2 minuts de l'hospital al cotxe!
Deixeu la cadira instal.lada al cotxe i la portes en braços. T'asseguro que no serà l'últim cop que l'acabaràs portant en braços, ni a casa ni al carrer!
Jo ho vaig fer tal qual, el meu marit es va avançar a buscar el cotxe i ens va esperar a la porta, jo vaig sortir amb la nena en braços, la vam posar a la cadira i fora. Prous trastos acumularàs a l'habitació amb els regals que et portaran com per a tenir-hi el xasis!!!
caliope

EntradaAutor: caliope » dj. feb. 27, 2014 2:48 pm

Moltes gràcies Raqueleta!! :-()-) :-()-) :-()-) En un momentet un dubte que m'amoinava resolt! :-()-) :love:
kittie

EntradaAutor: kittie » dj. feb. 27, 2014 3:00 pm

[quote="caliope"]Hola Kittie! ens trobem en dos post amb els mateixos dubtes :r) :r) :r) :r) encara que el meu es una mica diferent al teu.

je, je, sí, i a mida que s'acosta la data, van sorgint aquest tipus de dubtes logístics...!
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Transport del nadó de l'hospital a casa

EntradaAutor: garota » dj. feb. 27, 2014 3:21 pm

Jo no vull ser alarmista ni res,... Però aneu amb compte amb això de dur-lo a coll ni que sigui poc tros, perquè un simple cop a poca velocitat pot ser "fatal",...jo és que en aquest sentit sóc molt pesada ho sé jeje i abans anavem deslligats i tal,...però és que la gent conduieix fatal ara,....jo portaria un grup 0, però és la meva opinió eh?! No vull pas posar-me en res!!!
xirrimirri
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am

EntradaAutor: xirrimirri » dj. feb. 27, 2014 4:32 pm

Bona tarda Kittie.

Com molt bé t'han dit anant amb el taxi no és obligat portar la cadireta, però la normativa actual diu que en l'unic cas que no cal portar cadireta és en trajectes urbans, per tant si es un trajecte curt però heu de sortir de la població compte!!
Imatge

Imatge

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
kittie

EntradaAutor: kittie » dj. feb. 27, 2014 4:44 pm

Gràcies noies!

És un trajecte urbà d'uns 15 minuts, com a molt, en cotxe.

De fet, en metro tenim 5 parades sense transbordament ni rès i de porta a porta. Una altra opció és que el dia de l'alta el meu marit vagi primer a casa en metro a deixar els trastos i de pasada agafar el maxi-cosi, que de fet era la opció que jo pensava, abans de saber que no calia cadireta al taxi.

Bueno, sobre la marxa, ja pensarem que fem.
caliope

EntradaAutor: caliope » dv. feb. 28, 2014 8:28 am

Kitti, si no es molt engorros per vosaltres jo agafaria la cadireta del grup 0 pel taxi perque encara que no es obligatoria es mes segur i es coloca en un moment. En 15 minuts que dura el trajecte, si el taxista no es molt curós pot fer alguna frenada forta.
Es que jo per aquestes coses soc molt caguina...jejejeje.
Y si nomes teniu 5 paradetes en metro perque no agafeu aquesta opció? es un trajecte supercurt i vas asseguda tan tranquil.la.
kittie

EntradaAutor: kittie » dv. feb. 28, 2014 10:39 am

Caliope, jo sóc super partidaria d'agafar el metro (i especialment a l'anada, si jo em trobo en condicions, que ara mateix no sé com anirà el tema...). A més, tenim pensat portar-ho tot en una maleta amb rodes e intentar portar el mínim de coses possible per no anar massa carregats.

Més que rès hem pensat en el taxi per la nena. No sabem si serà molt petita per anar en metro... Com que no tenim experiència, doncs hem pensat que era millor agafar un taxi, sobre tot per ella. Ara bé, suposo que podem decidir sobre la marxa...
caliope

EntradaAutor: caliope » dv. feb. 28, 2014 12:13 pm

Clar que si, com el trajecte es curtet podreu decidir sobre la marxa, perque es el que dius: tampoc saps com estaras i anar en coche depen de com es molt mes comode clar. :-()-)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::