Hospital Igualada - Quina experiència en teniu?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Socatchick
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

Hospital Igualada - Quina experiència en teniu?

EntradaAutor: Socatchick » dc. març 05, 2014 11:51 am

Hola!!

A finals d'Abril surto de comptes i m'agradaria saber opinions i experiències de l'Hospital d'Igualada.

Merci! :love:
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: Hospital Igualada - Quina experiència en teniu?

EntradaAutor: Amal » dc. març 05, 2014 12:48 pm

Com de tots els hospitals, et trobaràs experiències bones i molt dolentes. En conec de gent que està encantada i d'altres que ens fa terror anar-hi. Jo sóc d'Igualada i per experències properes molt dures, vaig parir els dos cops a Barcelona.
Tot depén molt de com vagi el teu part i dels professionals que hi siguin en aquell moment. Però com a tot arreu.

Sort!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. març 05, 2014 2:52 pm

Jo hi he parit a les dues nenes allà, la última amb part natural. Em van tractar de conya! No sóc d'Igualada però hi tinc molta relació amb l'hospital ja que el meu pare hi va estar ingressat molt de temps i el van tractar molt bé també.
Però estic d'acord amb la amal, hi ha opinions per tots els gustos.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. març 05, 2014 9:10 pm

La meva germana va tenir el nen fa dues setmanes i esta encantada, el tracte del personal sanitari, l'atenció,..
A la sala de parts va estar amb musica relaxant.
Jo vaig tenir el meu nen al SAnt Joan de Deu de Manresa i es super diferent(habitacions petites, poca iluminacio,...)
Prefereixo mil vegades el d'igualada.
Socatchick
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

EntradaAutor: Socatchick » dj. març 06, 2014 10:44 am

Ja sé que com a tot arreu hi deu haver experiències de tot però com no conec a ningú que hàgi tingut fills al nou hospital per això ho preguntava jeje

Jo tinc molt clar que la tindré allà però més que res és per fer-me una idea. :content:

Tutty29 m'agrada molt això que dius de la música.. jo ho havia pensat però pensava que ningú ho feia i que era una mica "friki" si ho demanava!! Ara ja sé que ho puc fer i no em miraran raro!! >.-<:
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dj. març 06, 2014 10:47 am

Si es musica relaxant, a la meva germana li va agradar molt,
El que tambe em va sorpendre cosa que al Joan de Deu de Mnaresa no ho fan , que cada mati agafen el bebe i se'l emporten al "niu" per fer-li la higiene i canvi de robeta, aixo em va agradar molt.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. març 06, 2014 2:22 pm

Socatchick ha escrit:Ja sé que com a tot arreu hi deu haver experiències de tot però com no conec a ningú que hàgi tingut fills al nou hospital per això ho preguntava jeje

Jo tinc molt clar que la tindré allà però més que res és per fer-me una idea. :content:

Tutty29 m'agrada molt això que dius de la música.. jo ho havia pensat però pensava que ningú ho feia i que era una mica "friki" si ho demanava!! Ara ja sé que ho puc fer i no em miraran raro!! >.-<:

En questió del part és una passada, tant l'atenció com les instal.lacions. Si vols part natural hi ha banyera per dilatar, et pots regular la llum (jo vaig parir a les fosques pràcticament) i et pots portar la música que vulguis per posar-te-la mentre dilates o pareixes. Fan una vegada al mes una xerrada de part natural i part hospitalari que seria molt interessant que hi anéssis, a la pàgina web hi trobaràs la info. La veritat és que està molt i molt bé. Una altra cosa és a planta, un 0 en assesorament de lactància, només una de les infermeres em van ajudar i ben just. Ah! i si pagues un tan al dia tens l'habitació privada, només si hi ha plaçes.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::