Fundació privada Hospital de Mollet

Experiències i pors del moment més desitjat.

RAPUNZELL
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

Fundació privada Hospital de Mollet

EntradaAutor: RAPUNZELL » dg. març 09, 2014 10:28 pm

Hola! Vaig parir al 2010 en aquest hospital i vaig quedar molt contenta, però com ara hi tornaré x donar a llum a finals de maig, m'agradaria saber experiències d'altres mamis allà més recents que la meva.
Gràcies!
Xop
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: Fundació privada Hospital de Mollet

EntradaAutor: Xop » dt. maig 06, 2014 4:21 pm

Hola!

Recupero post, perquè estic valorant hospitals com a segons opció per parir.
dijous aniré a fer una visita al de Mollet, perquè no el conec gens ni mica, el mes vinent faré la visita guiada al de Granollers i compararé!

Alguna experiència més?
Imatge
Xop

EntradaAutor: Xop » dj. maig 08, 2014 11:40 am

Bé, a l'espera que algú expliqui alguna experiència més...
Avui l'he anat a visitar i m'ha agradat força, la veritat, les instalacions molt bé, les habitacions molt grans (hi ha 7 individuals) encara que no tenen llit d'acompanyant, i el personal molt proper, un 10, sincerament.
Imatge
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dj. maig 08, 2014 11:59 am

Que bè que t'agradi Xop. Jo hi tinc visita amb llevadora i corretges propera setmana.
Aviam si algú ha parit recentment, si no en 2 setmanes segurament ja et podre expkicar la meva segona experiència
Xop

EntradaAutor: Xop » dj. maig 08, 2014 12:10 pm

RAPUNZELL ha escrit:Que bè que t'agradi Xop. Jo hi tinc visita amb llevadora i corretges propera setmana.
Aviam si algú ha parit recentment, si no en 2 setmanes segurament ja et podre expkicar la meva segona experiència

Si? dues setmanes??? uauuuuuuu!!!
estaré esperant! >.-<: :-()-) :p-)
Imatge
Marga33
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dt. jul. 08, 2014 4:00 pm

Hola noies,
alguna ha parit al Hospital de Mollet amb el protocol que tenen de part natural?
M'han dit que tene banyera per dilatar, cadira de parts, i unes instal·lacions molt bones, però sincerament no conec de ningú, ni amic ni conegut, (sóc de Mollet) que ho hagi fet servir..
Amb la quantitat de dones que atenen (Mollet, Sta.Perpetua, Parets, La Llagosta, Martorelles..) i no tinc referències de si respecten o no el teu pla de part...
Alguna en té?
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dc. jul. 09, 2014 1:20 pm

marga entro un moment ràpid perque debia la resposta fa temps. he parit altre cop alla fa un mes. he tingut un part respectat natural i sense analgèsics, amb total intimitat, minims tactes i sense monitorització, he fet us de la banyera per dilatar i de totes les postures que he volgut, pilota, han baixat el llum i no han entrat durant tota la dilatació si no ho he demanat. he parit en l'habitacio on es la banyera amb les posiciins que he volgut x parir i la llevadora m'ha fet algun massatge. Ara bè, he portat un plà de part per dir-ho d'alguna manera molt estricte o rígid, a l'arribar tot i dir que volia part natural he hagut de denegar amb rotunditat el trencament de bossa, epidural etc...han deixat el cordó bategar,he fet pell b pell i pit durant l'estona que he volgut i a planta ja vaig avisar que jo anava amb la meva filla a totes les provas i que li daria pit en totes..
has d'anar molt mentalitzada i ser molt contundent en els teus dessitjos.
Estic molt feliç d'haver conseguit el meu part somiat
Marga33
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dc. jul. 09, 2014 8:50 pm

Rapunzell,
Moltíssimes gràcies per explicar la teva experiència.
Es que jo només conec el cas de la meva germana, ella estava molt mentalitzada de part natural, però va arribar al hospital sense el pla de part i al final va acabar amb el pack: oxitocina, epidural, monitorització contínua, no poder moure's amb llibertat, episio, kristeller, trencament de bossa, etc.
Ella em diu que està molt contenta de com va acabar tot, però clar, jo no deixo de pensar que si l'entorn haguès sigut més favorable al part natural, l'hagués tingut com ella volia.
Espero que més noies s'animin a explicar més coses sobre aquest hospital.. per poder fer-nos una idea...
I moltes felicitats, guapa, per aquest part somiat! has sigut una valenta!! Enhorabona pel teu petit o petita!!
esti1984
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dg. gen. 04, 2015 6:54 pm

EntradaAutor: esti1984 » ds. gen. 24, 2015 6:27 pm

Hola noies!

Estic de 15 setmanes i si tot va bé tindré al petit/a a l'Hospital de Mollet. El meu embaraç tot just ha començat i encara no he llegit gaire sobre el part. Hi ha algú que pugui explicar la seva experiència a aquest hospital?

gràcies ;)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::