Experiències a St. Joan de Déu Manresa

Experiències i pors del moment més desitjat.

Niss
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Experiències a St. Joan de Déu Manresa

EntradaAutor: Niss » dc. abr. 02, 2014 5:07 pm

Hola marones!
M'agradria saber les experiències de les mares que heu tingut el vostre part recentment a Manresa, a St. Joan de Déu.
Si tot va bé al novembre tindrem el nostre petitó allà i tinc molta curiositat. Pel que tinc entès tenen un protocol de part respectat, però vull saber si a l'hora de la veritat és així o si hi hauré d'anar treient les ungles.
Gràcies guapes!!
Aidín
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dg. des. 08, 2013 9:36 pm

Re: Experiències a St. Joan de Déu Manresa

EntradaAutor: Aidín » dj. abr. 03, 2014 6:25 am

Hola guapa!
Jo vaig tenir el part de la segona (fa 5 anys) quan es va iniciar el protocol. Vaig tenir una part natural meravellós, van ser súper amables i respectuoses. Això si, has d'anar amb la ment oberta per si es complica i t'han d'intervenir.
Un petó molt fort i molt sort! :-()-)
Aidín
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dj. abr. 03, 2014 9:35 am

Doncs jo del part a Sant Joan de Déu només et puc dir meravelles, alguna infermera de les habitacions no tant però l'important ara és el part.
Jo vaig parir fa 1 any i mig, portava el meu pla de part i m'ho van respectar tot. Vaig parir molt ràpid, tranquilament, amb una sola llevadora i el meu home i perfecte. Ho tornaria a fer.

Que et vagi molt bé guapa!
Imatge

Imatge
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dj. abr. 03, 2014 10:03 am

Una altre amb 100% satisfeta un part natural fantastic. Les llevadores dos soletes. A planta ja es un altre tema pero com q vaig estar 1nit tampoc es important.
Imatge
Imatge
Riu
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 4:41 pm

EntradaAutor: Riu » dj. abr. 03, 2014 10:14 am

Jo hi vaig parir fa 9 mesos, també amb un part natural. En tot moment em vaig sentir recolzada per les llevadores i em van donar molts ànims ja que va arribar al final que la ment va començar a fer de les seves (no puc més, no ho aguanto...).

En tinc molt bon record però com diuen més amunt, has d'anar preparada per si alguna cosa es gira.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dj. abr. 03, 2014 1:42 pm

Doncs jo també subscric el que ja t'han dit les companyes. Vaig tenir un part natural molt respectat i molt bonic. I les llevadores em van ajudar tant... Només en puc dir bones paraules, tant d'elles com de l'hospital. L'experiència va ser molt bona, em van respectar, escoltar i ajudar en tot moment.
Imatge
Niss

EntradaAutor: Niss » dv. abr. 04, 2014 5:24 pm

Què bé!! Tot són bones experiències!!
Dues preguntes:
A què us referiu que a planta ja és una altra història? El que he sentit és que les habitacions són molt petites... És això o algo més també? També tinc entès que si hi ha habitacions lliures, i vols pagar-la, en pots tenir una per tu sola... Alguna ho ha fet així?
I l'altra és... jo sóc primerenca... La majoria heu dit que vau tenir part natural, però era amb el primer o segon (o més)? Jo vaig a per un natural també, però em fa por que al ser primerenca tot costi més, s'allargui massa i ja vulguin començar a intervenir... Quin és el secret per aconseguir un part natural amb el primer fill?? He sentit a dir que el millor és arribar el més dilatada possible i passar el màxim de temps a casa...
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. abr. 06, 2014 9:54 pm

Hola,

Yo he tenido mis tres partos en St. Joan de Deu de Manresa y personalmente no lo recomiendo, como yo hay mas gente que no les gusta, todo depende de quien te atienda, como te ha dicho una compañera ves con la mentalidad abierta, porque muchas veces no salen las cosas como una quiere y entonces es cuando se te implica la parte emocional.
Sobre el personal de planta le doy un suspenso(en el 2006, 2008 y 2012), pero al igual que el personal que te atiende en el Parto, en la Planta sucede igual todo depende de quien haya.
Imagino que con la implantación de los partos mas naturales debe de ser mucho mejor....en mi caso ya tenía dos Cesáreas previas cuando esos protocolos los cambiaron y no puedo opinar sobre si se lleva a cabo o no.
Jurdi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dl. abr. 07, 2014 9:23 am

Hola,
Jo tampoc ho recomano.
Be,el meu cas es especial,em van provocar el part per retras de creixement del nen,a les 37 set.
Va ser un part de 30 hores,jo no dilatava i les hores del rellotge anaven passant.
El meu part va ser de ronyons,lea contraccions les tenia a l'esquena,les mes dolorosses.
Demano que per favor si no dilato vull una cesaria i em contesta la llevadora que soc com un arbre verd i que he de madurar.
No em posen l'epidural,em posen calmants que no fan res.
Al final entren 10persones a treurem el nen amb ventosa i quan l'acabo de tenir ni me'l possen a sobre,se'l emporten a neonats,amb el temps he sabut pq creien que tantes hores de part el nen havia patit.
Un cop pareixo de les 10 persones que hi havien marxen totes,em quedo sola i sense el nen.
Resultat,quan em vaig quedar embarassada de la nena no el cos que es molt savi no es va voler posar de part del trauma que m'havien creat.
Aquest segon part vaig parir a la clinica i vaig estar com una reina
El llevador despres de parir em va demanar disculpes de com m'havien tractar al hospital.
Imatge
tueresmisol
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 1:38 pm

EntradaAutor: tueresmisol » dc. abr. 09, 2014 11:38 am

Buenas chicas,

Yo también me apunto a saber mas como van los partos en este hospital. el mio es el segundo, y aun que el primero va ser vaginal no va ser natural! acabe con prostaglandina, y fórceps (peque con clavicula quebrada) Y este parto lo quiero lo mas natural posible, sobre todo por que lo mas importante es que para que pueda salir sin problemas la nena tendré que estar en horizontal.

La matrona ya me ha dicho en si todo va bien no habrá problemas... pero bueno ya se sabe todo depende quien este de guardia. :-o00m

Lo de la habitación individual también me interesa, he buscado información pero no logro encontrar nada, alguien lo ha hecho?

Gracias por informarnos.
Imatge

Imatge
Niss

EntradaAutor: Niss » dt. abr. 22, 2014 5:51 pm

Doncs m'alegro de llegir tot tipus d'experiències, la veritat. Gràcies!
Tueresmisol, perquè dius que hauràs de parir en posició horitzontal?
Jo intento fer-me una idea de com pot ser allà, però clar, com dieu moltes, tot depèn de amb qui et trobis... És molt trist que depengui d'això... Tot el personal de sanitat hauria de ser amable i acollidor, al cap i a la fi treballen amb persones...
En fi, a veure si alguna altra noia s'anima a explicar més experiències!
tueresmisol
Entrades: 70
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 1:38 pm

EntradaAutor: tueresmisol » dt. abr. 22, 2014 6:05 pm

Hola Niss

Hoy he llamado al hospital para preguntar el tema de la habitación individual, me han dicho que existen, pero que no es seguro poder optar a ellas, hay muy pocas, y las tienen reservadas para "urgencias" en caso que no hubiesen urgencias, hay una lista de espera. Cuando haces el ingreso por que estar de parto has de avisar que quieres habitación individual, si hay libres te la dan, si no, te ponen en lista de espera. Y todo con tarifas!

He de parir en horizontal, ya que mi canal de parto en tema huesos al estar estirada baja mucho, y el espacio que queda es muy poco, esto me lo explico mi matrona cuando había parido y el por que de tantos problemas cuando nació mi peque. y ya me dijo que si tenia otro parto que lo mejor era estar en horizontal, por que seguramente pasaría lo mismo. Todo es por que al estar estirada mi pelvis baja mucho.

y bueno finalmente hemos decidido que nos iremos a Terrassa a tener a la bebe.

Saludos.
Imatge

Imatge
Riu
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 4:41 pm

EntradaAutor: Riu » dt. abr. 22, 2014 10:35 pm

Niss ha escrit:Què bé!! Tot són bones experiències!!
Dues preguntes:
A què us referiu que a planta ja és una altra història? El que he sentit és que les habitacions són molt petites... És això o algo més també? També tinc entès que si hi ha habitacions lliures, i vols pagar-la, en pots tenir una per tu sola... Alguna ho ha fet així?
I l'altra és... jo sóc primerenca... La majoria heu dit que vau tenir part natural, però era amb el primer o segon (o més)? Jo vaig a per un natural també, però em fa por que al ser primerenca tot costi més, s'allargui massa i ja vulguin començar a intervenir... Quin és el secret per aconseguir un part natural amb el primer fill?? He sentit a dir que el millor és arribar el més dilatada possible i passar el màxim de temps a casa...

Niss, el meu cas va ser el meu primer part. Vaig tenir un part força ràpid, a les tres del mati tenia la primera contracció i a les 11 ja havia nascut la nena. Cada dona és un món però si vas mentalitzada i saps el que vols podràs fer-ho, sigui amb 7 hores, amb 10 o amb 15. Però passi el que passi o arriba un moment en el que no et veus capaç no serà un fracas.
Alguns consells. A mi em va anar molt bé llegir moltes cròniques de part, veure vídeos però tot i això no em podia imaginar el mal que em faria. Ara també et dic que un cop vaig tenir la nena ja no me'n recordava. Tampoc m'imaginava que cridaria...i ho vaig fer i molt! I crec que em va anar molt bé. Ma mare sempre m'havia dit que ella no va cridar mai en cap dels seus tres parts naturals.
No se mentalment et fas una idea de com pot ser i les coses van passant i acaben sent diferents a com tu imaginaves o volies.
Em vaig deixar guiar molt per les llevadores, si elles saben d'entrada que tu vols un part natural es posaran en sintonia amb tu segur.
Sobretot una vegada et diguin que estas ja dilatada i que et pots quedar els hi comentes que desitges un part natural. Jo no vaig entregar cap pla de part, però si tu ho creus convenient pot ser una opció. Quan vaig anar a la visita-xerrada que fan un cop al mes, ens van dir que realment no era necessari entregar-lo que si elles van sabent que és el que desitges i és possible complir-ho mèdicament (vull dir que no hi hagi cap complicació), ho respectaran.
També vaig marxar de casa amb contraccions cada 5 min, bé en realitat eren cada 3-4 min. Es que amb menys d'una hora vaig passar dels 10 als 5 min. i baixant les escales ja eren cada 4 min. No pequis de marxar abans d'hora però tampoc marxis molt apurada, no pots saber com evolucionara el teu part i més sent el primer. No se si tu t'has de desplaçar molt per arribar a l'hospital, jo hi tenia una bona estona.
I això és tot.

Ànims que segur que anirà tot bé.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Niss

EntradaAutor: Niss » dc. abr. 23, 2014 11:07 am

Riu, gràcies per explicar la teva història! La veritat és que em reconforta bastant :)
Jo tinc uns 30 minuts en cotxe fins a l'hospital, així que com tu dius, millor no apurar massa, no fós cas la cosa anés ràpid...
Pel que dius, no sabies el mal que et faria, però... el vas suportar!! El que més por em fa és no aguantar el dolor... Suposo que aniré fent com vagi veient, i com tu dius, si al final et decideixes per anestèsia, no significa un fracàs.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::