Cesarea i pell amb pell a Barcelona
- txikismongetona
- :: cèrvol

- Entrades: 508
- Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am
Cesarea i pell amb pell a Barcelona
Bones!
Estic embarassada de poquet i la meva primera filla va nèixer per cesarea programada per natges. Per aq embaras tinc pensat que les coses surtin molt diferents...però clar, vull posar-me ene el pitjor dels casos, i si hagués de ser cessàrea m'agradaria saber si hi ha algun hospital a Barcelona on et deixin fer el pell amb pell amb la mare i la separació sigui nul·la. I evidentment si el pare pot estar dins de quirofan doncs ja seria la bomba.
Moltes gràcies
Estic embarassada de poquet i la meva primera filla va nèixer per cesarea programada per natges. Per aq embaras tinc pensat que les coses surtin molt diferents...però clar, vull posar-me ene el pitjor dels casos, i si hagués de ser cessàrea m'agradaria saber si hi ha algun hospital a Barcelona on et deixin fer el pell amb pell amb la mare i la separació sigui nul·la. I evidentment si el pare pot estar dins de quirofan doncs ja seria la bomba.
Moltes gràcies
Re: Cesarea i pell amb pell a Barcelona
Bona nit,
Primer de tot, enhorabona pel teu
.
Responent a la teva pregunta, l'Hospital de Barcelona (d'Assistència Sanitària) crec que cumpleix tots els requisits que busques: Deixen entrar al pare al quiròfan i només nèixer la criatura te la posen a sobre perquè la vegis. Després li fan el test d'Apgar, la netegen una mica, pesen, etc, allà mateix davant teu i ràpidament te la tornen. Puges a l'habitació amb el baby a sobre teu i fas la recuperació de la cessària a l'habitació mentre fas pell amb pell, te la poses al pit i una infermera t'ajuda si tens alguna dificultat o dubte. Jo n'estic encantada amb el tracte i l'atenció rebuda a l'hospital, tot i pensar que la meva cessària potser ha estat innecessària
.
En fi, si necessites alguna cosa més, aquí estem!!!
giuletta
Primer de tot, enhorabona pel teu
. Responent a la teva pregunta, l'Hospital de Barcelona (d'Assistència Sanitària) crec que cumpleix tots els requisits que busques: Deixen entrar al pare al quiròfan i només nèixer la criatura te la posen a sobre perquè la vegis. Després li fan el test d'Apgar, la netegen una mica, pesen, etc, allà mateix davant teu i ràpidament te la tornen. Puges a l'habitació amb el baby a sobre teu i fas la recuperació de la cessària a l'habitació mentre fas pell amb pell, te la poses al pit i una infermera t'ajuda si tens alguna dificultat o dubte. Jo n'estic encantada amb el tracte i l'atenció rebuda a l'hospital, tot i pensar que la meva cessària potser ha estat innecessària
En fi, si necessites alguna cosa més, aquí estem!!!
giuletta
A dexeus des de el primer moment va estar amb mi, el pare no va poder entrar a quirofan (ell es va sentir una mica abandonat i apartat de tot) li van ensenyar la nena un momentet i la van tornar amb mi i ja no ens vam separa fins la tarda q la portaven a netejar i per fer probes
Hola,
El Hospital Sant Joan de Déu té com a part del seu protocol la posibilitat de que el pare entre a quiròfan (a excepció de que sigui una situació crítica) jo per aixó vaig triar aquest hospital -emtre moltes altres coses- per tenir les meves bessones (tenint mútua he preferit parir a la pública i ha estat la millor decisió que he pres). Vam fer pell amb pell i vam evitar anar a incuvadora, tot i ser prematures. I a més, no ens vem separar en cap moment ja que totes les revisions, proves i demes cures las fan a al mateixa habitació, al costat téu. Vem sortir juntes de la habitació, pero primer cop, per anar a casa sense haver-nos separat.
Petons.
El Hospital Sant Joan de Déu té com a part del seu protocol la posibilitat de que el pare entre a quiròfan (a excepció de que sigui una situació crítica) jo per aixó vaig triar aquest hospital -emtre moltes altres coses- per tenir les meves bessones (tenint mútua he preferit parir a la pública i ha estat la millor decisió que he pres). Vam fer pell amb pell i vam evitar anar a incuvadora, tot i ser prematures. I a més, no ens vem separar en cap moment ja que totes les revisions, proves i demes cures las fan a al mateixa habitació, al costat téu. Vem sortir juntes de la habitació, pero primer cop, per anar a casa sense haver-nos separat.
Petons.
[/code][/code][/code]
9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA

9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA
- txikismongetona
- :: cèrvol

- Entrades: 508
- Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am
Mil gràcies noies!
Però estaria més interessada en hospitals públics aprop de Poblenou...
Però estaria més interessada en hospitals públics aprop de Poblenou...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |