Cesarea i pell amb pell a Barcelona

Experiències i pors del moment més desitjat.

txikismongetona
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

Cesarea i pell amb pell a Barcelona

EntradaAutor: txikismongetona » dg. abr. 06, 2014 6:27 pm

Bones!
Estic embarassada de poquet i la meva primera filla va nèixer per cesarea programada per natges. Per aq embaras tinc pensat que les coses surtin molt diferents...però clar, vull posar-me ene el pitjor dels casos, i si hagués de ser cessàrea m'agradaria saber si hi ha algun hospital a Barcelona on et deixin fer el pell amb pell amb la mare i la separació sigui nul·la. I evidentment si el pare pot estar dins de quirofan doncs ja seria la bomba.

Moltes gràcies
Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Cesarea i pell amb pell a Barcelona

EntradaAutor: giuletta » dg. abr. 06, 2014 10:10 pm

Bona nit,

Primer de tot, enhorabona pel teu :-()) .

Responent a la teva pregunta, l'Hospital de Barcelona (d'Assistència Sanitària) crec que cumpleix tots els requisits que busques: Deixen entrar al pare al quiròfan i només nèixer la criatura te la posen a sobre perquè la vegis. Després li fan el test d'Apgar, la netegen una mica, pesen, etc, allà mateix davant teu i ràpidament te la tornen. Puges a l'habitació amb el baby a sobre teu i fas la recuperació de la cessària a l'habitació mentre fas pell amb pell, te la poses al pit i una infermera t'ajuda si tens alguna dificultat o dubte. Jo n'estic encantada amb el tracte i l'atenció rebuda a l'hospital, tot i pensar que la meva cessària potser ha estat innecessària :ufs: .

En fi, si necessites alguna cosa més, aquí estem!!!

giuletta
Akanne79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Akanne79 » dg. abr. 06, 2014 10:34 pm

A dexeus des de el primer moment va estar amb mi, el pare no va poder entrar a quirofan (ell es va sentir una mica abandonat i apartat de tot) li van ensenyar la nena un momentet i la van tornar amb mi i ja no ens vam separa fins la tarda q la portaven a netejar i per fer probes
Karpa
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dl. març 07, 2011 4:03 pm

EntradaAutor: Karpa » dl. abr. 07, 2014 1:05 pm

Hola,

El Hospital Sant Joan de Déu té com a part del seu protocol la posibilitat de que el pare entre a quiròfan (a excepció de que sigui una situació crítica) jo per aixó vaig triar aquest hospital -emtre moltes altres coses- per tenir les meves bessones (tenint mútua he preferit parir a la pública i ha estat la millor decisió que he pres). Vam fer pell amb pell i vam evitar anar a incuvadora, tot i ser prematures. I a més, no ens vem separar en cap moment ja que totes les revisions, proves i demes cures las fan a al mateixa habitació, al costat téu. Vem sortir juntes de la habitació, pero primer cop, per anar a casa sense haver-nos separat.

Petons.
[/code][/code][/code]Imatge
9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA
txikismongetona
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

EntradaAutor: txikismongetona » dv. abr. 11, 2014 7:48 pm

Mil gràcies noies!
Però estaria més interessada en hospitals públics aprop de Poblenou... ;-)))
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::