El meu part
El meu part
M'ha costat gairebé un mes poder explicar amb paraules com va ser el part de la Jana i finalment aquí en teniu el relat: http://sermare.wordpress.com/2014/04/18/i-per-fi-el-part/
Espero que es agradi!
Espero que es agradi!

Re: El meu part
Maria, preciós el part de la Jana, tot i els inconvenients, i la manera com ho descrius!!
Per cert, sóc la Núria Fargas!!
nurdeu ha escrit:Maria, preciós el part de la Jana, tot i els inconvenients, i la manera com ho descrius!!
Hola Núria!! Què bo coincidir aquí!! HO he vist clar només amb la foto de pefil!! Me n'alegro que t'hagi agradat el relat! ;)
Moltes felicitats!! Vas estar genial!!!
Ai els primers parts, es fan tan llargs, i la por a no saber on son els límits del dolor... es molt difícil no acabar cedint a l'anestèsia. Sempre he pensat que per a les dones que volen part normal però arriben a aquest punt, seria genial una dosi petita que et doni un descans i agafar forces i mentalitzar-te per l'spring final. Els expulsius probablement serien més satisfactoris!!
I haruien de tenir entonox a tots els centres!!
Ai els primers parts, es fan tan llargs, i la por a no saber on son els límits del dolor... es molt difícil no acabar cedint a l'anestèsia. Sempre he pensat que per a les dones que volen part normal però arriben a aquest punt, seria genial una dosi petita que et doni un descans i agafar forces i mentalitzar-te per l'spring final. Els expulsius probablement serien més satisfactoris!!
I haruien de tenir entonox a tots els centres!!
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
A mi tambe m'ha agradat molt! M'he emocionat i tot! Felicitats per aquesta petita i, malgrat els entrebancs, felicitats per aquest part, ho vas fer genial!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Moltissimes felicitats!!! És increïble perquè escrius uns moments durissims amb una delicadesa tal que el relat m'ha semblat poesia :) Enhorabona per la teva força el teu temple i aquest final tan feliç i amorós! 

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
Em quedo amb aquest paràgraf:
I d’aquesta manera el moment més dolorós i difícil de la meva vida es convertia en el més feliç. I encara que ho provo, no trobo les paraules per explicar les sensacions que vaig tenir en aquell moment. És indescriptible com em sentia, perquè si us dic que estava “feliç” no us podeu fer ni una mínima idea de com em sentia…!
Has descrit exactament el que jo vaig sentir.
Enhorabona per la nena i a disfrutar!
Una abraçada
I d’aquesta manera el moment més dolorós i difícil de la meva vida es convertia en el més feliç. I encara que ho provo, no trobo les paraules per explicar les sensacions que vaig tenir en aquell moment. És indescriptible com em sentia, perquè si us dic que estava “feliç” no us podeu fer ni una mínima idea de com em sentia…!
Has descrit exactament el que jo vaig sentir.
Enhorabona per la nena i a disfrutar!
Una abraçada
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
Gràcies a totes, noies!!
Els vostres comentaris m'animen a seguir escrivint (quan trobo una estoneta, que ara no és tan fàcil! jeje!)
Això de ser mare és unapassada!!!!
Els vostres comentaris m'animen a seguir escrivint (quan trobo una estoneta, que ara no és tan fàcil! jeje!)
Això de ser mare és unapassada!!!!

moltes felicitats per la teva nena i per aquest relat tan bonic. A mi tb m'agradaria intentar part natural pero soc ben conscient q és molt possible q no aguanti i vull fugir de sentir la petició d'epidural com una derrota. Has estat una campiona
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |