Part respectat

Experiències i pors del moment més desitjat.

espem
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dl. març 21, 2011 12:49 pm

Part respectat

EntradaAutor: espem » dc. juny 04, 2014 3:49 pm

Hola soy una mami que tuvo a su primer hijo en la corachan x cesarea, mi seguro es sanitas y éste parto ya no trabajan con dicha clinica, me gustaria saber si alguna podria ayudarme con medicos y clinicas privadas que respeten el parto ya sean en barcelona o gerona, muchas gracias de antemano
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 04, 2014 4:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà :::
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: PARTO RESPETADO AYUDA

EntradaAutor: cositina » dc. juny 04, 2014 3:53 pm

puedes echar un vistazo a los posts de las diversas clinicas q hay en este mismo subforo y tb puedes plantearte la opcion de hospital público. Yo he llevbado el embarazo por mutua hasta la semana 34, y tras investigar sobre este mismo tema y ver q todos los privados tenian protocolos similares, he pedido derivación para parir en uno público que no me toca por zona pero que me deja mñás tranquila el protocolo
Sumsi
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Part respectat

EntradaAutor: Sumsi » dj. juny 05, 2014 10:21 am

Hola espem!. Tal como dice cositina da un vistazo en los subforos de SP.
Te explico un poco mi historia, yo hice doble seguimiento y al final como fue parto inducido (diabetes gestacional y no podía pasar de la semana 40) lo tuve por privado, el ginecólogo me llevo todo el embarazo y el parto. Dentro de lo cabe, al ser el parto programado, se respetó todo lo que yo quería, dentro de las posibilidades que tenía: evitar cesaria, no quería fórceps y epidural sí que la quería porque al ser inducido las contracciones fueron bastante fuertes y cuando ya me relaje dilate muy rápido y el parto fue rápido también, con una serie de complicaciones, niño grande, se giro en el canal de parto, vuelta de cordón, pero todo en 7 minutos y muy pero que muy bien, parto vaginal con espátulas pero yo tengo un buen recuerdo y evitamos la temida cesaria (luego si que me comentó una comadrona que el parto era de cesaria).
El doctor que me llevo fue el doctor Cañas que tiene consulta por mutua en la Clínica Sant Jordi (la cogí por proximidad a mi trabajo, en el barrio de Sant Andreu de Barcelona) y atiende partos en esta clínica y en la Clínica del Pilar (yo iba con miedo por los comentarios de la clínica y sinceramente todo fue muy bien).
Cada parto y embarazo es un mundo y quizás a mi me fue bien y a otras irá mal, si eres de Girona por los comentarios que hay por aquí y una amiga que hizo parto natural te recomiendo el Santa Caterina en Salt y en Barcelona l'Hospital Sant Joan de Déu d’Esplugues de Llobregat.
A mi por la SS me tocaba l'Hospital del Mar.
Imatge
espem
Entrades: 129
Membre des de: dl. març 21, 2011 12:49 pm

EntradaAutor: espem » dj. juny 05, 2014 1:54 pm

Mi primer parto también fue inducido en la semana 41 y acabo en cesárea xq peso 4 kg y no se coloco bien aun así intentamos parto natural durante 12 h con oxitocina y sin epirural pero no adelantamos nada, estoy contenta con ese parto q fue en corachan pero ahora no entra x mi mutua y me derivan a cima y no me da confianza la verdad, con los públicos no puedo eligieron no me derivan a ningún otro hospital me toca el de calella x eso buscaba otro x privado en Barcelona o Gerona, de Geronahe estado leyendo sobre la bofill pero aun no se q hacer, gracias x la ayuda chicas!
elenacs
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 12:52 pm

EntradaAutor: elenacs » dg. juny 29, 2014 8:08 pm

Hola espem! Jo pariré a l'agost, en principi. Em toca a l'Hospital de Calella. Vaig molt informada al part, i faré el que hagi de fer per tenir un part respectat. En principi no tenia gaires bones referències de l'hospital de calella. Després indagant, t'arriba de tot i arribes a la conclusió que cadascú té la seva experiència i la seva perspectiva a l'hora de viure les situacions. Jo de privats no en tinc referència, però si que puc dir, que la llevadora que m'ha fet les classes de prepart i que assisteix parts a calella és ultra respectuosa amb totes les opcions de part, i que ens ha explicat moltes coses de la manera de treballar a Calella. No sé quina llevadora em tocarà, però hi haig totalment tranquil.la , i si no, tinc prou informació i mala llet com per fer que em respectin la meva opció! sort en el part i en l'elecció de l'hospital.
feeling
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dg. juny 29, 2014 8:41 pm

Hola espem!
Jo estic igual q tu, el 1er el vaig tenir a la Corachan i ara q Sanitas no aten els parts allà, el tindré a la CIMA q està al costat, però has d saber q si l'equip del teu gine té conveni amb Sanitas ell mateix pot atendre el teu part a la CIMA. Mira-ho pq igual tens la possibilitat d no canviar d gine!!
A mes pots concertar visita amb la CIMA per preguntar tot el q vulguis i veure les imstalacions q son noves, a mi em van atendre superbé!!
DENÍS
mamasofia
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 30, 2015 11:00 pm

EntradaAutor: mamasofia » dv. oct. 09, 2015 2:51 am

Qué tal feeling. Keria preguntarte x tu experiencia de parto en la cima. Quien te llevaba? Fue respetado?
ktalana
Entrades: 21
Membre des de: dv. jul. 04, 2014 8:45 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ktalana » dc. març 16, 2016 10:17 am

Hola noies!!

Al novembre us deia que estavem buscant de nou perquè la Martona tingués un germanet/a i així ha estat! :-()) ja estic de 4 mesos i mig i serà un nen :b-)))
He estat llegint sobre el part respectat i tinc clar que vull parir o a la Maternitat o a SJDD, la consulta seria si sabeu si a SJDD et posen directament en una habitació individual o també s'ha de pagar com a la Mater, ja que si també s'ha de pagar crec que em quedaré amb la Mater que és on em toca realment. Vosaltres que creieu? millor Mater o demano derivació a SJDD?

Com sempre, moltes gràcies per tot :globus:

Edito: llegint l'entrada http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=12&t=48402&p=1814600#p1814600 ja m'ha quedat més clar i crec que tiraré per SJDD :)
Imatge
ciriante
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

EntradaAutor: ciriante » dc. març 16, 2016 3:52 pm

Feeling, mamásofia que tal vuestra experiencia en la cima.
Me toca ya y estoy nerviosa!!
Contarme!
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +

Imatge
ardillita
Entrades: 119
Membre des de: dl. jul. 20, 2015 10:55 am

EntradaAutor: ardillita » dl. abr. 18, 2016 3:32 pm

ktalana ha escrit:Hola noies!!

Al novembre us deia que estavem buscant de nou perquè la Martona tingués un germanet/a i així ha estat! :-()) ja estic de 4 mesos i mig i serà un nen :b-)))
He estat llegint sobre el part respectat i tinc clar que vull parir o a la Maternitat o a SJDD, la consulta seria si sabeu si a SJDD et posen directament en una habitació individual o també s'ha de pagar com a la Mater, ja que si també s'ha de pagar crec que em quedaré amb la Mater que és on em toca realment. Vosaltres que creieu? millor Mater o demano derivació a SJDD?

Com sempre, moltes gràcies per tot :globus:

Edito: llegint l'entrada http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=12&t=48402&p=1814600#p1814600 ja m'ha quedat més clar i crec que tiraré per SJDD :)

Potser arribo tard pero SJDD son habitacions individuals, nomes en tenen 2 compartides que intenten nomes utilitzar-les com a ultim recurs o en ingressos curts (d'hores) i no s'ha de pagar.
Imatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dt. abr. 19, 2016 9:13 am

Hola chicas!!

Lo he comentado en otros post, pero si vais por mutua y quereis un parto respetado os recomiendo 100% a Carme Gausch, lleva la mayoria de mutuas (assistècnia sanitaria y adeslas seguro) y, aunque aun no he dado a luz, es muy conocida por respetar lo que quieren las mamis.

Justo en la ultima visita me pregunto tu que quieres y lo dejo apuntado en mi carnet de embarazada, cosa que agradecí. También os cuento mi caso, venía con placenta previa hasta la semana 32 y dio botes de alegria al ver que la placenta ahora es marginal y podemos intentar un vaginal (algo no muy habitual en un parto por privado).

El consultorio esta en compte borrell con mallorca y en el caso de ir por adeslas atiende los partos en corachan, en el caso de otras mutuas no lo se...

Mucho animo y ya os contaré mi experiencia!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::