Gines a favor PVDC
Gines a favor PVDC
Hola marones i futures marones!!!
Feia molt que no entrava al Sp, però com necessito consell i assessorament d'expertes com vosaltres, m'he decidit a obrir post jeje
Tinc un nen (diumenge va fer 2 anys
) va nèixer per cessària perque es que quedar assegut tot l'embaràs i no va haver manera de que es girès.
Ara comença a rondar-me pel cap la idea de quan vulgui buscar el segon i sincerament encara que no sigui un motiu "hiper-justificat" no vull una cessària. És a dir, si el bebe pateix, si haguès perill, si no es girès (ja seria mala sort col**ns!) o algún motiu així, evidentment acceptaré però no vull veure'm en la situació de quan em quedi embarassada em programin una cessària perque ja he tingut una primera.
Quan vaig anar a la revisió anual i li vaig comentar al meu gine... i no sé... com que no em feia massa el pes el seu argument... i com li estic veient les orelles al llop de quan s'apropi el part i no tingui elecció
El cas és que estic mirant per internet i ni sé com buscar ni res... a veure si alguna sap d'algún pel Baix Llobregat si us plau i a veure si tinc sort i amb la meva mutua m'hi entra.
Moltes gràcies!!!!
Feia molt que no entrava al Sp, però com necessito consell i assessorament d'expertes com vosaltres, m'he decidit a obrir post jeje
Tinc un nen (diumenge va fer 2 anys
) va nèixer per cessària perque es que quedar assegut tot l'embaràs i no va haver manera de que es girès. Ara comença a rondar-me pel cap la idea de quan vulgui buscar el segon i sincerament encara que no sigui un motiu "hiper-justificat" no vull una cessària. És a dir, si el bebe pateix, si haguès perill, si no es girès (ja seria mala sort col**ns!) o algún motiu així, evidentment acceptaré però no vull veure'm en la situació de quan em quedi embarassada em programin una cessària perque ja he tingut una primera.
Quan vaig anar a la revisió anual i li vaig comentar al meu gine... i no sé... com que no em feia massa el pes el seu argument... i com li estic veient les orelles al llop de quan s'apropi el part i no tingui elecció
El cas és que estic mirant per internet i ni sé com buscar ni res... a veure si alguna sap d'algún pel Baix Llobregat si us plau i a veure si tinc sort i amb la meva mutua m'hi entra.
Moltes gràcies!!!!
Re: Gines a favor PVDC
Hola!
Jo no la conec personalment, però m'han parlat molt bé de la Laura Rodellar. Sé que visita a l'Hospital General de Catalunya, a Sant Cugat.
Escriu articles molt interessants al seu blog i sobre el tema que t'interessa tens aquest post:
http://laurarodellar.blogspot.com.es/2011/03/despres-duna-cesaria-una-altra.html
No sé amb quines mútues treballa! Conec dues noies a qui els ha atès el part i les dues m'han dit que 10 com a professional i com a persona.
Molta sort!!
Jo no la conec personalment, però m'han parlat molt bé de la Laura Rodellar. Sé que visita a l'Hospital General de Catalunya, a Sant Cugat.
Escriu articles molt interessants al seu blog i sobre el tema que t'interessa tens aquest post:
http://laurarodellar.blogspot.com.es/2011/03/despres-duna-cesaria-una-altra.html
No sé amb quines mútues treballa! Conec dues noies a qui els ha atès el part i les dues m'han dit que 10 com a professional i com a persona.
Molta sort!!
Hola Giuletta!!!
Tinc una amiga que també va tenir la seva nena amb ella i en parla genial! De moment és la única de la que tinc referències i molt bones tant a nivell de pvdc com de cessària respectada. L'única cosa que em tira una mica enrrera és la distància...
A veure si alguna en sap d'altres també
Gràcies per respondre!!
Tinc una amiga que també va tenir la seva nena amb ella i en parla genial! De moment és la única de la que tinc referències i molt bones tant a nivell de pvdc com de cessària respectada. L'única cosa que em tira una mica enrrera és la distància...
A veure si alguna en sap d'altres també
Gràcies per respondre!!
També conec gent que ha tingut PVDC a l'hospital de Sant Boi i molt bé... és qüestió de plantejar-te parir a la pública 
Aquí tens alguns casos de cesària anterior a Barcelona
https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... erstr1=Cesària%20anterior&sortcolid=-1&sortasc=true&rowsperpage=250
https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... erstr1=Cesària%20anterior&sortcolid=-1&sortasc=true&rowsperpage=250
- txikismongetona
- :: cèrvol

- Entrades: 508
- Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am
A mi em porta Carme Guasch i encantada que estic. De moment ha estat molt respectuosa en tot moment.
En quant al PVDC penso que és important que cada dona s'informi i decidieixi quin model d'atenció al PVDC desitja. Hi ha el model de molta monitorització enfocat al control per part dels professionals (el que no ha de treure protagonisme a la dona) i el de mínima intervenció i favoriment de la fisiologia del part, controlant d'una manera més indirecta però "invisible". Unes dones es senten més segures amb el primer, d'altres prefereixen el segon. Però penso que son prou diferentes com per a que cada dona s'ho miri, ho rumïi i busqui el professional que vagi amb la seva decisió.
Gràcies per les respoestes noies!!! Tota info és de molta utilitat
Ayrs gràcies per l'excel, m'ho miraré amb calma
En quant als tipus de PVDC, m'agradaria aconseguir ser valenta i tenir un part mínimament medicalitzat... però primer haig de trobar un professional que em faci sentir-me segura com per embarassar-nos
Ayrs gràcies per l'excel, m'ho miraré amb calma
En quant als tipus de PVDC, m'agradaria aconseguir ser valenta i tenir un part mínimament medicalitzat... però primer haig de trobar un professional que em faci sentir-me segura com per embarassar-nos
No acostumo a recomanar tan directament cap professional, i no t'ho dic necessàriament per parir amb elles, però si hi ha uns professionals capaços de donar-te confiança en la teva capacitat, sense dubte son les llevadores de neixer a casa http://www.neixeracasa.com/home3/index. ... mp;lang=es
DONA LLUM organitza de tant en tant una xerrada sobre PVDC a càrrec de l'Inma Marcos, et recomano que segueixis l'associació per FB i quan hi torni a haver aquesta xerrada, hi vagis.
DONA LLUM organitza de tant en tant una xerrada sobre PVDC a càrrec de l'Inma Marcos, et recomano que segueixis l'associació per FB i quan hi torni a haver aquesta xerrada, hi vagis.
Jo estic a punt de parir amb una cesària prèvia i tant el gine que m'atendrà al part com la meva gine de tota la vida, que és qui m'ha portat l'embaràs (són del mateix equip) són molt partidaris del PVDC i ja m'han dit més d'un cop que aquest cop volen que pugui parir vaginalment. Que després es veurà si no hi ha una urgència, com el primer cop, però que ells volen que pareixi. I ja els he dit que no vull monitorització continua i que vull provar part natural i els ha semblat bé.
Per si t'interessen, visiten a Barcelona, és l'equip del Dr. Pardina.
Per si t'interessen, visiten a Barcelona, és l'equip del Dr. Pardina.
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Hola!
Jo também volia recomenar-te la Dra. Laura Rodellar. Jo si que la conec personalment i és molt bona professional i encara millor com a persona. A banda del seu blog ara ha començat un projecte molt xulo on precisament han parlat tant de la PVDC com de la moxibustió (tècnica per fer girar els nens que vénen de natges). Et deixo els links per si t'interessa.
http://matertraining.com/parto-vaginal- ... area-pvdc/
http://matertraining.com/moxibustion-en-el-embarazo/
Petonets!
Jo também volia recomenar-te la Dra. Laura Rodellar. Jo si que la conec personalment i és molt bona professional i encara millor com a persona. A banda del seu blog ara ha començat un projecte molt xulo on precisament han parlat tant de la PVDC com de la moxibustió (tècnica per fer girar els nens que vénen de natges). Et deixo els links per si t'interessa.
http://matertraining.com/parto-vaginal- ... area-pvdc/
http://matertraining.com/moxibustion-en-el-embarazo/
Petonets!
El dia 30 vaig tenir a la meva nena per PVDC a la quiron amb la doctora Maria Goya la meva cronica esta a mares de juliol.
Jo tiraria x la rodellar i si et veus prou valenta i segura neixer a casa.
Si tenim un 3r i estem a Bcn no penso dubtar-ne ni un moment...
Anims guapa!!! Tot anira be! :)muaks x tu i x l aran
Si tenim un 3r i estem a Bcn no penso dubtar-ne ni un moment...
Anims guapa!!! Tot anira be! :)muaks x tu i x l aran
Hola noies,
jo fa 4 anys d'una cessàrea i m'agradaria intentar un pvdc. La meva gine em va dir que era factible, depenia de com anés tot. Volia saber si a alguna us han recomanat alguna activitat o cosa per fer que pugui ajudar a facilitar un part vaginal. La meva gine no és massa partidària de provocar el part amb oxitocina després d'una cessàrea.
Encara em queden 4 mesos per intentar preparar-me.
jo fa 4 anys d'una cessàrea i m'agradaria intentar un pvdc. La meva gine em va dir que era factible, depenia de com anés tot. Volia saber si a alguna us han recomanat alguna activitat o cosa per fer que pugui ajudar a facilitar un part vaginal. La meva gine no és massa partidària de provocar el part amb oxitocina després d'una cessàrea.
Encara em queden 4 mesos per intentar preparar-me.
Quina és la teva gine Jellwill2?
Cuca, crec que ho tinc molt decidit i em posaré en mans de la Laura Rodellar
Txellchen gràcies pels links
Ayrs no saps quant m'està ajudant DONA LLUM!! estic encantada amb tota la info que posen, les diferents opinions, experiències,...
Cuca, crec que ho tinc molt decidit i em posaré en mans de la Laura Rodellar
Txellchen gràcies pels links
Ayrs no saps quant m'està ajudant DONA LLUM!! estic encantada amb tota la info que posen, les diferents opinions, experiències,...
que bé, aRaSaL que et sigui tan útil!!
suposo que parles del grup de Facebook. Està funcionant molt bé.
Sembla que ja vas trobant el teu camí
suposo que parles del grup de Facebook. Està funcionant molt bé.Sembla que ja vas trobant el teu camí

Hola,
aRaSaL, la dra. Fité.
Aviam com acaba. Demà li demanaré més informació sobre el tema.
aRaSaL, la dra. Fité.
Aviam com acaba. Demà li demanaré més informació sobre el tema.
Hola, coneixeu cap gine a favor dels PVDC que treballi amb la Mútua General de Catalunya i que visiti i atengui parts a Barcelona i/o Maresme?
Gràcies!
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |