Miopia alta + part

Experiències i pors del moment més desitjat.

Clara13
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Miopia alta + part

EntradaAutor: Clara13 » dg. juny 29, 2014 9:00 am

Hola guapes!

Algu té informació relativa al fet de tenir dioptries altes (6 o 7 de miopia) i parir? Em refereixo al moment d'empenyer per que neixi el petit, doncs m'han dit que si tens molta miopia i fas un esforç massa gran podries patir un desprendiment de retina i és provable que et programin una cesàrea. Jo tinc bastantes dioptries i és algo que comentaré en la meva propera visita a la gine, per veure què em diu.

Algú ha parit en aquestes circumstàncies?

Gràcies!
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Miopia alta + part

EntradaAutor: Albercoca » dg. juny 29, 2014 9:44 am

Hola, jo també tinc miopia alta i astigmatisme, però el meu ginecòleg mai em va preguntar. Vaig parir amb lentilles posades, tot i que a molts llocs he llegit que és millor no portar-ne pels motius que dius.
No ho sé, pregunta al teu ginecòleg que t'aconsellarà millor.
En el meu cas no va haber cap problema. El que sí vaig notar, abans i després de parir, que la graduació m'havia canviat una mica.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dg. juny 29, 2014 10:03 am

Jo tinc 6,5 i 7,5 d miopia, tb vaig parir amb lentilles i mai em van preguntar rès. En el meu segon embaràs estic amb un altre gine i llevadora i cap m'ha dit rès al respecte. Però si et preocupa consulta-ho al teu gine a veure què et diu.
Imatge

Imatge

Imatge
picdeladona
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dg. juny 29, 2014 10:27 am

Hola ! Aquí una altra supermiope (8 i 8)...Jo ho vaig comentar primer al meu oftalmoleg i em va dir que ho comentés al meu gine perquè és cert que hi ha perill de desprendiment de retina. Així ho vaig fer i el gine em va dir que no m'espantés: no teniem perque recòrrer a cessarea. Simplement avisar-ho a l'equip de part i en cas de fer pujos durant massa estona es faria servir potser l'ús d'algun ajut per fer sortir al bebé.
Sortosament el meu expulsiu va anar molt ràpid i no va caldre res de res..
Per cert jo sí que em vaig treure les lentilles, m'ho van recomanar. Vaig parir amb les meves supergafis..jejj..
Comenta el teu cas i ja està. Ells prendràn nota per si de cas...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dg. juny 29, 2014 10:31 am

Jo crec que é smillor que ho comentis. La meva mare i la meva germana són molt miopes. Al part de la meva germana a la meva mare li van pasar les dioptries de 3 a 8 i 11... A la meva germana en el primer part també li van pujar de 5 a 8 en un ull i al segon part la gine la va fer esperar molt fins que la va fer empenyer per evitar que li pujessin més les dioptries i el part (el moment d'empenyer vaja) va ser més ràpid i no ha tingut problemas. del desprendiment de retina no sé res. Ma germana é smetge i el que si et puc dir és que no portava les lentilles posades.
ada_bcn l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 29, 2014 10:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Anna Maria
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dg. juny 29, 2014 10:32 am

Ostres!
Jo tinc 5 i mig a cada ull, i no havia sentit mai res sobre això, a la propera visita li preguntaré a la ginecòloga i ja us comentaré què m'ha dit!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. juny 29, 2014 11:51 am

Jo tinc 10 a cada ull... A la gine li vaig comentar pq tinc antecedents de desprendiment de retina. Em van enviar a l'oftalmòleg que em va mirar el fons d'ull i em va dir que tot perfecte.
Vaig tenir part vaginal i els ulls no han patit :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
sargantana:28
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dg. juny 29, 2014 2:35 pm

Aquí una altre amb miopia, 7 diopties a cada ull, vaig tenir part vaginal sense cap problema, i la graduació no em va augmentar durant l'embaràs.
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dg. juny 29, 2014 2:58 pm

Dimarts tinc visita amb l'oftalmòleg per revisar el fons de l'ull, espero que no m'hagi pujat molt la miopia, que des de fa anys la tenia a 6.45 sense que pujés més (a part tinc estigmatisme, oleee). El que tinc entés és que si et detecten alguna lesió fan un informe per que el portis al gine i ho tinguin en compte de cara al part. Llavors, com ha comentat alguna companya abans, és provable que no et facin empènyer tant i acabin utilizant ventosa o fórceps.

En relació a les lentilles, la llevadora em va dir que durant la dilatació ja me les faran treure i posar-me les ulleres per si l'ull patis més del compte. Per acabar-hod'adobar, em confirmen que si la cosa acaba en cesàrea estan prohibides tan les lentilles com les ulleres, aquestes últimes per que al ser de metall poden interferir amb el bisturí (sembla una broma però no) Les ulleres de pasta o plàstic tampoc serveixen, o sigui que amb casi 7 dioptries no veuria al meu petit ni a dos pams de la meva cara. Per sort segons sembla l'anestesista o les infermeres et guarden les ulleres mentre et fan la cesàrea i te les posen per que vegis al teu petit/a, però el que és durant la operació estan prohibides. :sogra: :sogra:

Ostres, entre que soc primerisa, tinc anèmia i això de les dioptries quina tela...una intenta anar relaxada al part però vaja, amb tants handicaps ho porto clar, hahaha!
bitxeta80
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. oct. 06, 2013 3:50 pm

EntradaAutor: bitxeta80 » dg. juny 29, 2014 6:15 pm

Hola!! Ostres, jo també tinc astigmatisme i miopia, amb altes dioptries i no m'havia plantejat tot això... si que havia pensat en el fet de portar lentilles o ulleres durant el part, penso que potser les lentilles no serien massa còmodes, tot i que jo les porto cada dia i em són de còmodes. Aconselleu doncs fer-ho amb ulleres?
Clara, jo també, com tu, si no pugués portar lentilles ni ulleres, cegata total :ufs: :ufs: , no veuria pas a la petita, jaja :-D tan temps esperant a veure la seva careta per després... això no pot ser!
Imatge
tardibelle
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm

EntradaAutor: tardibelle » dg. juny 29, 2014 7:27 pm

Bona tarda jo tinc 5,5 i 9 de miopía, porto dos embarasos i dos parts naturals i no he tingut cap problema de desprendiment de retina i els dos parts he parit amb lents de contacte i no m'han comentat mai res.
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dl. juny 30, 2014 12:53 am

Jo també tinc força miopia. A l'hospital un dels gines va dir que si ell atenia el part em faria fòrceps per aquest motiu. Vaig anar a l'oculista perquè em fes una revisió i un paper que digués que no era necessari recórrer a això. Al final va ser cesària d'urgència per preeclàmpsia, per tant no puc aportar experiència personal, però sí que us recomano fer-vos un fons d'ull i que l'oftalmòleg us ho posi per escrit, si us cal.

La que em va atendre a mi també tenia miopia i havia parit vaginal sense problemes.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dl. juny 30, 2014 8:30 pm

hola! Tinc força miopia, en total 6.

En el meu part li vaig comentar a la meva gine i el que em va dir que cap problema però que no em podien deixar apretar molt per perill de desprendiment de retina. I el que va passar és que al final em van haver d'ajudar amb ventosa perquè venia amb doble volta de cordó. Va anar tot molt bé!
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dt. jul. 01, 2014 10:14 am

yo també tinc bastanta miopia, i la veritat és que ningú va donar-li importància.

Vaig parir amb ulleres, però més que res pq la dilatació va ser de nit, i quan no tenia cap contracció, jo aprofitava per dormir. Vam sortir cap a l'hospital que devien ser les 4.30 de la matinada.

A l'hospital tothom em va veure amb les ulleres de cul de got (val que estan molt reduïdes, però es nota que allà hi ha força dioptries), i ningú no em va dir res de vigilar ni res. Tampoc no em van preguntar, ni jo ho vaig dir.

Clar que va anar tot tan ràpid que tampoc no em van preguntar (ni jo dir) que venia amb Diabetis Gestacional i no van "activar" el protocol fins que em van donar d'esmorzar unes hores després del part.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dt. jul. 01, 2014 2:42 pm

A mi el que em dona cosa és que el part acabi sent massa instrumentalitzat per aquest motiu, que facin servir forceps no em fa gens de gràcia. El tema de la ventosa no se si és millor, però tampoc em dona massa bona espina...

Aquesta tarda tinc hora amb l'oftalmòleg, aviam què em diu...
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dt. jul. 01, 2014 9:25 pm

Doncs bé, ja he fet la visita i la oftalmòloga m'ha dit que puc parir amb tota normalitat. Segons les proves que m'han fet tinc l'ull ven sa i no veu motius pels quals no pugui fer un part vaginal normal.

En fi...serà qüestió de no donar-li massa voltes.

Gràcies a totes!
Cristina21
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 03, 2012 7:38 pm

EntradaAutor: Cristina21 » dt. des. 23, 2014 6:45 pm

Hola! he vist avui aquest post, em sembla que arribo una mica tard... fa cosa d'un parell d'anys jo obria un post amb el mateix tema, però no vaig tenir tant d'èxit amb les respostes...
Vaig parir el maig del 2003 amb ulleres i més de 10 dioptries en cada ull. Tot va anar com havia d'anar (vaig empènyer i no em va passar res; no van utilitzar ventosa, ni fórceps... tot vaginal i perfecte) i no m'ha canviat la graduació des de llavors.
Ara fa sis mesos que em vaig operar amb lent intraocular i és dels diners millor invertits de la meva vida. Aquest estiu he pogut gaudir de la platja i la piscina amb la meva filla i de veritat que no sabem com d'engorroses són les lentilles i les ulleres fins que ja no les necessitem. Ho recomano a tothom.
Imatge

Imatge

Imatge
eli_silmarwen
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm

EntradaAutor: eli_silmarwen » dv. maig 15, 2015 12:20 pm

Pff, jo no tenia ni idea i m'acabo de ratllar una mica amb el tema del fòrceps i la cesària... :(
Imatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dt. juny 02, 2015 8:00 am

Noies estigueu tranquiles, jo vaig comentar-ho al parir i em van dir que estigués ben tranquila que no passava absolutament res. Em van dir que em poses les ulleres si volia, però que si preferia fer-ho amb lentilles doncs també podia. Finalment em vaig posar ulleres, però va ser decisió meva. Tot va anar genial.

:ok:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::