Intensitat de les contraccions als monitors

Experiències i pors del moment més desitjat.

Clara13
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Intensitat de les contraccions als monitors

EntradaAutor: Clara13 » dj. ago. 07, 2014 8:22 pm

Hola noies!

Avui he estat a urgències per que estic de 39+3 i des de ahir a la nit he estat tenint contraccions molt seguides, potser cada 6-7 minuts, però de baixa intensitat i sensació permanent de tenir la regla. He pogut dormir algunes hores per la nit però cada dos o tres hores em tornaven a venir durant bastanta estona. Aquest mati, veient que no se'm passaven, hem anat cap al hospital i m'han monitoritzat, i m'han dit el que imaginava, que es tracta de pròdroms i que estic més verda que una bleda, hahaha!

En tot cas, voldria saber una cosa. És la primera vegada que he anat a monitors i m'he fixat en els pics de les contraccions. En tenia des de 20mmhg fins a pics de 70 mmhg més o menys. La qüestió és que el dolor era bastant soportable tot i que pugesin fins a 70. Sabeu si les contraccions que he sentit són diferents de les que sentiré quan realment estigui de part? És a dir, podria ser que les contraccions d'avui de 70 mmhg no em facin mal i quan estigui realment de part unes de 30 mmhg se'm facin insoportables? No sé si m'explico bé...

I una última consulta, també m'han fet un tacte, des de el meu punt de vista bastant tolerable tenint en compte fins on m'han ficat la mà :love: . Per la tarda he trobat una mica de sang al netejar-me després de fer pipi, tipus la que tens els últims dies de regla, sense ser per res abundant. Sabeu si és normal? Derivat del tacte?

Gràcies i disculpeu el rollo... :content: :content: :content: :content:
cuca1985
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dj. jul. 28, 2011 2:16 am

Re: Intensitat de les contraccions als monitors

EntradaAutor: cuca1985 » dj. ago. 07, 2014 9:24 pm

A mi em van posarvun cateter al uter mentre estava de part x medir la intensitat de les contraccions,( estava intentant pvdc i volien controlarho per evitar q fosin massa fortes) em van dir q pq fosin efectives les volien al voltant de 200, van arribar fins a 220.

Espero q aixo t ajudi...
Imatge

Imatge

Imatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dj. ago. 07, 2014 9:29 pm

Ostres, a mi la matrona que m'ha atès m'ha dit que arribaven a 120 més o menys...potser no m'ha volgut espantar... :content: :content: :content:
cuketa17
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. set. 15, 2011 11:26 pm

EntradaAutor: cuketa17 » dj. ago. 07, 2014 10:23 pm

A mi tambe m'arribaven a 200 pero om ja portava l'epidural ja no em fein mal. Respecte al sagnat és totalment normal, a mi tambe em va passar i la gine ja m'avia avisat de k em podia passar.

Ànims, k ja queda molt poquet!!!!!
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dv. ago. 08, 2014 8:39 am

Han d'arribar a 100 per considerar que estàs de part crec... Però de totes maneres, a mi el dia del part m'ho van posar malament i no em sortia ni una contracció, però estava de part, dilatada de 4 cm.... així que no me'n fio gaire...
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dv. ago. 08, 2014 10:08 am

Hola Clara13!
A mi a monitors les contraccions tmb marribaven màxim uns 70-80. No feien gens de mal.
El dia del part arribaven al voltant dels 200...Allò si que feia malet... Però després amb l'epidural ja no notava res.

Tema sagnat és normal amb el tacte. A mi m'e'l van fer un divendres. Vaig tacar el mateix divendres i diumenge a la nit ja anava de part jeje

Aisss! que et queda ben poquettt! que vagi super bé!!!
Imatge

Imatge
bbya
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » dv. ago. 08, 2014 11:05 am

Hola guapi! Jo estic de repos absolut per amenaça part prematur. Estic a la setmana 34 i monitor marcaven 60/70...he escurçat coll uter 50% i dilatada de 2 cm. La primera nena no recordo la intensitat ...
Imatge

Imatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dv. ago. 08, 2014 1:42 pm

Moltes gràcies guapes!!

Ostres quins nervis...i quina por....avui he parlat ambla meva cunyada i m'ha dit que el mal ni me l'imagino...intento estar tranquila però entre que soc primerenca i que crec que no tinc massa tolerància al dolor vaig més espantada que res.

Espero aguantar com una campiona... :-o00m :-o00m :-o00m
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dv. ago. 08, 2014 5:46 pm

Hola Clara13!

Recordo que fa temps vam coincidir en un post on a les dues ens feia molta por el part. Jo vaig tenir ja el meu fill al juny, i només volia donar-te ànims. A mi em van haver de posar oxitocina, que diuen que amb això les contraccions són molt més doloroses, i vaig aguantar-les fins que vaig arribar a estar 4 cm dilatada, crec. Les contraccions que vaig tenir naturals, abans de l'oxitocina, van ser indolores. No et vull enganyar, aquell dia ho vaig passar malament i amb l'oxitocina em van fer molt mal, però crec que hi estem preparades, i si més no, és un dia que passes malament a canvi de tenir un fill! Si ara hagués de tornar a passar-hi, em centraria en anar relaxada, sense massa por, i en intentar "preparar-m'hi", dient-me que sóc capaç, etc. Ets capaç d'això i de molt més! Jo les setmanes abans em deia a mi mateixa "Estic tranquil·la i sóc valenta" i crec que em va servir. Cada dona és un món, potser a tu no et fan mal, potser sí, no val la pena pensar-hi, perquè el que està clar és que, un cop allà, seràs capaç d'aguantar-ho, i al cap d'una estona tindràs el teu fill als braços. I com això no hi ha res!

Molts ànims i moltíssima sort!
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dv. ago. 08, 2014 5:55 pm

Hola Jaruma!

Si, ja recordo que vem coincidir! Jo porto el mateix pensament, em crec capaç de fer-ho, però això és com tot, fins que no t'hi trobes no saps al que vas, hehe!

En tot cas, gràcies a totes! :p-) :p-)
Sumsi
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dv. ago. 08, 2014 8:43 pm

Clara13. Primer de tot felicitats per l'embaràs!!. Quan vaig fer corretges el que diuen les noies 70 en els pics més alts i ja de part, va ser part induït, cap a 200. Pensa que si vas de part i no és induït les contraccions no són tant doloroses. ànims, jo anava amb molta por al part i va anar tot molt bé, les contraccions feien molt mal però ho superes i quan tens el teu bebè en braços ja no te'n recordes de cap dolor
Imatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » ds. ago. 09, 2014 12:12 pm

Moltes gràcies Sumsi!
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » ds. ago. 16, 2014 3:58 pm

Hola guapes!

Només volia dir-vos que fa uns dies vaig tenir al meu petitó i finalment vaig poder comprovar com són les contraccions de part. Tot i que el dolor era molt intens, vaig aguantar prou bé fins l'epidural, cosa que em fa sentir molt orgullosa d'haver-ho aconseguit. Les contraccions fortes voltaven els 140, 150 i deu ni do...No obstant, i tot i ser primerenca, vaig tenir al meu fill en només 5h, aixi que no em puc queixar gens.

Només volia agrair-vos els consells donats, estic segura que tot em va sortir tan bé gràcies al positivisme amb que vaig afrontar aquell moment.
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dv. ago. 22, 2014 8:36 am

enhorabona Carla!!!!
aixxx jo n estic embarassada encara , però això del dolor tambe hem fa moltissima porrrr.
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dj. ago. 28, 2014 8:16 am

Doncs t'animo a que ho provis perque és una experiència irrepetible. Jo sempre havia tingut por, ja des de l'inici de l'embaraç, però tot em va anar tant bé que repetiria. El dolor, almenys fins als casi 5cm que vaig aguantar, era soportable, després amb la epidural ja no t'enteres de res.

Ànims!
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dt. set. 02, 2014 8:32 am

Me n'alegro molt!!! Enhorabona pel teu fill!!! :***:
Clara13