Ajuda mare traballadora. Que pasa si no la demano?
Ajuda mare traballadora. Que pasa si no la demano?
Bon dia,
volia fer-vos una consulta: El meu marit i jo hem arribat a la conclusio de q com q amb els 100€ q ens donen tampoc dona per molt... ens aniria millor que ena tornesis tot l'import amb la declaracio d'hisenda. Ara be, si no tramito l'ajuda dels 100€ mensuals, quan faci la declaració de l'any q ve, m'han de tornar si o si els 1200 € de l'any complet o s'ha de fer alguna gestió pq t'ho tornin a la declaracio?? (el 1er any serà la part peoporcional es clar...)
No tinc clar si ho tornen simplement per no haber-ho demanat... no sigui q per no fer un tramit ens quedem sense...
Gracies noies!!
volia fer-vos una consulta: El meu marit i jo hem arribat a la conclusio de q com q amb els 100€ q ens donen tampoc dona per molt... ens aniria millor que ena tornesis tot l'import amb la declaracio d'hisenda. Ara be, si no tramito l'ajuda dels 100€ mensuals, quan faci la declaració de l'any q ve, m'han de tornar si o si els 1200 € de l'any complet o s'ha de fer alguna gestió pq t'ho tornin a la declaracio?? (el 1er any serà la part peoporcional es clar...)
No tinc clar si ho tornen simplement per no haber-ho demanat... no sigui q per no fer un tramit ens quedem sense...
Gracies noies!!
DENÍS
Re: Ajuda mare traballadora. Que pasa si no la demano?
Si et fan borrador has de revisar que t'ho hagin posat bé... però és el mateix 100euros al mes que 1200 a la declaración de renta
No cal que demanis res.
Si ho vols cobrar tot de cop, només cal que quan facis la declaració de la renda marquis la casella corresponent (deducció per maternitat) i ja està. Jo ho he fet així els 2 anys des de que va néixer el meu fill i ho he cobrat sense problema. El primer any has de posar quants mesos et toca cobrar. Si p.ex. neix el setembre de 2014, quan al 2015 facis la declaració del 2014, hauràs de posar 4 mesos (no importa que estiguis de baixa maternal) i cobraràs 400 euros. I el 2016, al fer la declaració del 2015, poses tot l'any i ja cobraràs els 1200.
Si ho vols cobrar tot de cop, només cal que quan facis la declaració de la renda marquis la casella corresponent (deducció per maternitat) i ja està. Jo ho he fet així els 2 anys des de que va néixer el meu fill i ho he cobrat sense problema. El primer any has de posar quants mesos et toca cobrar. Si p.ex. neix el setembre de 2014, quan al 2015 facis la declaració del 2014, hauràs de posar 4 mesos (no importa que estiguis de baixa maternal) i cobraràs 400 euros. I el 2016, al fer la declaració del 2015, poses tot l'any i ja cobraràs els 1200.
ada_bcn ha escrit:Si et fan borrador has de revisar que t'ho hagin posat bé... però és el mateix 100euros al mes que 1200 a la declaración de renta
Es lo mateix però sembla q de cop "cundeix mes".

DENÍS
Alguna de vosaltres a tingut a la teknon a la doctora maria teresa gomez, he llegit el seu historial i es bo. Vem concertar una visita fa un parell de mesos i després de fer.nos esperar una llarga estona, va ser molt seca i ens va enviar força rapid. Algu ha tractat amb ella? Es per saber si agafar.la o no. Gracies
Get fast success in EX200 dump and Johnson University Florida exam questions by using our latest exam ISM.We also offer up-to-date Rockefeller University and answers for your prep of Youtube.
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Waleed crec que ho hauries de posar a un altre post això, aquí potser no t'ho sabran respondre.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |