Part a la Clínica Bofill amb la Dra Gispert. Experiècies?

Experiències i pors del moment més desitjat.

petitacuca
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Part a la Clínica Bofill amb la Dra Gispert. Experiècies?

EntradaAutor: petitacuca » dj. oct. 30, 2014 3:19 pm

Bones,

Algú em pot explicar la seva experiència del part amb la Dra. Gispert i el protocol de la Clínica Bofill? (Si vau estar contentes, se us va respectar, si la dra "va tenir paciència" o va anar x feina, etc...)

Gràcies!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Part a la Clínica Bofill amb la Dra Gispert. Experiècies?

EntradaAutor: Boniqueta » dj. oct. 30, 2014 3:42 pm

Hola petitacuca, jo anava amb la Dra. Alcalde, de fet tot l'embaràs me'l va portar ella. La veritat és que mai em va agradar massa (molt seca i sense tacte i sempre semblava que estava de mala llet) però em van dir que era molt bona així que vaig anar amb ella. Quan em vaig posar de part estava de vacances i em va atendre la Dra. Gispert. Et puc dir que fantàstic!! Vaig quedar encantada....super amable, propera, tranquila, t'explica cada pas que va fent, et pregunta com estàs.....un 10 vaja!! A més la llevadora que em va tocar va ser la Dolors Sala i també un 10. Vaig quedar tant encantada que definitivament he canviat de ginecòloga i ja no vaig amb la Alcalde sino que vaig amb la Gispert.
Imatge
DHANA
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. des. 21, 2009 5:52 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: DHANA » dj. oct. 30, 2014 5:29 pm

Hola!

Els meus dos fills, el gran que té 6 anys i el petit d'1 any han sigut a la Bofill amb la Dra.Gispert.

i un 10! tot perfecte. És molt propera i carinyosa.

Fa molts anys que hi vaig, molt abans de tenir els nens, és una gran professional.

Ja veuràs que t'agradarà. :ok:
DHANA
Entrades: 59
Membre des de: dl. des. 21, 2009 5:52 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: DHANA » dj. oct. 30, 2014 5:32 pm

també t'he de dir, que al missatge anterior no ho he posat, que en els meus dos parts, les contraccions i tot el procés abans del part ho passes amb la llevadora. La ginecòloga (en el meu cas) va venir quasi al final. Suposo que tot anava bé i no calia anar-hi abans. Però desde que va venir fins que puges a l'habitació molt bé. Llavors quan estas a planta també passa.
petitacuca

EntradaAutor: petitacuca » dj. oct. 30, 2014 8:59 pm

Gràcies Boniqueta i Dhana!

Això és el que m'han dit que estàs amb la llevadora i que a última hora ve la ginecòloga, però "el que em preocupa" és q l'avisin i llavors la nena li costi sortir i no tingui paciència per esperar i m'instrumentalitzi el part. Evidentment, si cal, que ho faci però no m'agradaria que tingués pressa.

He començat les classes prepart i ahir vam tocar el part, i la llevadora (que és del CAP on visc) ens va remarcar molt que anem amb la mentalitat que tot és lent i vol el seu procés. Sé que a les públiques, si tot va bé t'acompanya la llevadora (sense gine), i a la privada et ve la ginecològa, i dóna la percepció que ve a "fitxar per cobrar" i després ja està.

De totes maneres he de dir que fins ara a les consultes no he tingut cap queixa, vaig canviar a ella perquè m'havien parlat de que era molt dolça i bona, i realment em dóna molta confiança, però volia contrastar-ho amb mamis que ja heu passat per parts.

Moltes gràcies!

Si hi ha més experiències benvingudes seran!!
xirrimirri
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am

EntradaAutor: xirrimirri » dv. oct. 31, 2014 12:10 pm

T'explicaré una mica la meva experiència amb la Dr Gispert i la Clínica Bofill

Vaig ser mare el Desembre passat.
Excepte alguna petita complicació al començament, tot l'embaràs va anar perfecte. Quan va arribar l'hora del part vaig anar a la clinica Bofill, em varen donar habitació i et fan esperar a l'habitació fins que has dilatat prou, (mentre estàs a l'habitació la llevadora i les infermeres et van controlant en tot moment) més o menys cada 20 minuts van passant a veure com et trobes.
Però el cas és que mentre jo estaba esperant vaig tenir un mareig i una baixada sobtada de la pressió. Ràpidament va venir llevadora i va veure que era per culpa d'una hemorragia, va avisar a la Dr Gispert que en aquell moment estava passant visites a la seva consulta i en menys de 10 minuts estaba allà. Però mentre esperabem a la Dr Gispert em varen fer corretges per controlar com estaba la meva petita i varen veure que els batecs del cor li habien baixat de 170 a 65!!!
Varen ser uns moments molt durs per mi i la meva parella, ja que veus com en un moment tot es pot girar i anar malament.
Ràpidament em varen pujar a quiròfan on ho tenien tot a punt per fer-me una cesària, però com que la Dr. Gispert sabia que a ser posible volia tenir un part natural i els batecs de la meva nena habien recuperat una mica finalment vaig poder tenir la meva filla per part natural, l'única cosa que en lloc de tenir-la en el paritori la vaig tenir al quirofan per si les coses es complicaben no pendre mases riscos i poder fer una cesària d'urgència.
Jo a la Dra. Gispert li posaria un 10, i també a la llevadora, la infermera i l'anastesista que varen estar en tot moment allà, disposats a fer el que calgués perquè la meva petita Aina pogues venir al mon.
Imatge

Imatge

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
petitacuca

EntradaAutor: petitacuca » dv. oct. 31, 2014 10:03 pm

Oh Xirrimirri felicitats per aquesta Aina!

Gràcies per la teva experiència! Em sap greu que patissis, en moments així és quan es valora la professionalitat dels metges.

Merci x compartir-ho!
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

EntradaAutor: Abril_86 » ds. nov. 01, 2014 11:05 pm

Pots estar molt tranquil.la d'anar amb la dra Gispert, molt professional, propera, agradable... Es el que necessites quan estas parint. M'anava explicant tot el que feia ( ara et tocare aqui, ara el nen comença a sortir...) Nomes et dic q en el moment de l'expulsiu reiem i feiem broma (amb l'epidural walking aquesta no tenia dolor pero ho notava tot). Va anar molt be i al final em vaig acabar treient jo el nen. El part va ser llarg pero qui em controlava era la llevadora. Quan ja erem al final i estava a punt de sortir el nen van avisarla (eren les 5 de la matinada) i en 10' estava alla.
L'hospital molt be les instal.lacions, el tracte, el menjar..
petitacuca

EntradaAutor: petitacuca » dg. nov. 02, 2014 9:55 am

Ohhh! Que wai! Merci!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::