Part a la Clínica Bofill amb la Dra Gispert. Experiècies?
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Part a la Clínica Bofill amb la Dra Gispert. Experiècies?
Bones,
Algú em pot explicar la seva experiència del part amb la Dra. Gispert i el protocol de la Clínica Bofill? (Si vau estar contentes, se us va respectar, si la dra "va tenir paciència" o va anar x feina, etc...)
Gràcies!
Algú em pot explicar la seva experiència del part amb la Dra. Gispert i el protocol de la Clínica Bofill? (Si vau estar contentes, se us va respectar, si la dra "va tenir paciència" o va anar x feina, etc...)
Gràcies!
Re: Part a la Clínica Bofill amb la Dra Gispert. Experiècies?
Hola petitacuca, jo anava amb la Dra. Alcalde, de fet tot l'embaràs me'l va portar ella. La veritat és que mai em va agradar massa (molt seca i sense tacte i sempre semblava que estava de mala llet) però em van dir que era molt bona així que vaig anar amb ella. Quan em vaig posar de part estava de vacances i em va atendre la Dra. Gispert. Et puc dir que fantàstic!! Vaig quedar encantada....super amable, propera, tranquila, t'explica cada pas que va fent, et pregunta com estàs.....un 10 vaja!! A més la llevadora que em va tocar va ser la Dolors Sala i també un 10. Vaig quedar tant encantada que definitivament he canviat de ginecòloga i ja no vaig amb la Alcalde sino que vaig amb la Gispert.
Hola!
Els meus dos fills, el gran que té 6 anys i el petit d'1 any han sigut a la Bofill amb la Dra.Gispert.
i un 10! tot perfecte. És molt propera i carinyosa.
Fa molts anys que hi vaig, molt abans de tenir els nens, és una gran professional.
Ja veuràs que t'agradarà.
Els meus dos fills, el gran que té 6 anys i el petit d'1 any han sigut a la Bofill amb la Dra.Gispert.
i un 10! tot perfecte. És molt propera i carinyosa.
Fa molts anys que hi vaig, molt abans de tenir els nens, és una gran professional.
Ja veuràs que t'agradarà.
també t'he de dir, que al missatge anterior no ho he posat, que en els meus dos parts, les contraccions i tot el procés abans del part ho passes amb la llevadora. La ginecòloga (en el meu cas) va venir quasi al final. Suposo que tot anava bé i no calia anar-hi abans. Però desde que va venir fins que puges a l'habitació molt bé. Llavors quan estas a planta també passa.
- petitacuca

Gràcies Boniqueta i Dhana!
Això és el que m'han dit que estàs amb la llevadora i que a última hora ve la ginecòloga, però "el que em preocupa" és q l'avisin i llavors la nena li costi sortir i no tingui paciència per esperar i m'instrumentalitzi el part. Evidentment, si cal, que ho faci però no m'agradaria que tingués pressa.
He començat les classes prepart i ahir vam tocar el part, i la llevadora (que és del CAP on visc) ens va remarcar molt que anem amb la mentalitat que tot és lent i vol el seu procés. Sé que a les públiques, si tot va bé t'acompanya la llevadora (sense gine), i a la privada et ve la ginecològa, i dóna la percepció que ve a "fitxar per cobrar" i després ja està.
De totes maneres he de dir que fins ara a les consultes no he tingut cap queixa, vaig canviar a ella perquè m'havien parlat de que era molt dolça i bona, i realment em dóna molta confiança, però volia contrastar-ho amb mamis que ja heu passat per parts.
Moltes gràcies!
Si hi ha més experiències benvingudes seran!!
Això és el que m'han dit que estàs amb la llevadora i que a última hora ve la ginecòloga, però "el que em preocupa" és q l'avisin i llavors la nena li costi sortir i no tingui paciència per esperar i m'instrumentalitzi el part. Evidentment, si cal, que ho faci però no m'agradaria que tingués pressa.
He començat les classes prepart i ahir vam tocar el part, i la llevadora (que és del CAP on visc) ens va remarcar molt que anem amb la mentalitat que tot és lent i vol el seu procés. Sé que a les públiques, si tot va bé t'acompanya la llevadora (sense gine), i a la privada et ve la ginecològa, i dóna la percepció que ve a "fitxar per cobrar" i després ja està.
De totes maneres he de dir que fins ara a les consultes no he tingut cap queixa, vaig canviar a ella perquè m'havien parlat de que era molt dolça i bona, i realment em dóna molta confiança, però volia contrastar-ho amb mamis que ja heu passat per parts.
Moltes gràcies!
Si hi ha més experiències benvingudes seran!!
- xirrimirri
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am
T'explicaré una mica la meva experiència amb la Dr Gispert i la Clínica Bofill
Vaig ser mare el Desembre passat.
Excepte alguna petita complicació al començament, tot l'embaràs va anar perfecte. Quan va arribar l'hora del part vaig anar a la clinica Bofill, em varen donar habitació i et fan esperar a l'habitació fins que has dilatat prou, (mentre estàs a l'habitació la llevadora i les infermeres et van controlant en tot moment) més o menys cada 20 minuts van passant a veure com et trobes.
Però el cas és que mentre jo estaba esperant vaig tenir un mareig i una baixada sobtada de la pressió. Ràpidament va venir llevadora i va veure que era per culpa d'una hemorragia, va avisar a la Dr Gispert que en aquell moment estava passant visites a la seva consulta i en menys de 10 minuts estaba allà. Però mentre esperabem a la Dr Gispert em varen fer corretges per controlar com estaba la meva petita i varen veure que els batecs del cor li habien baixat de 170 a 65!!!
Varen ser uns moments molt durs per mi i la meva parella, ja que veus com en un moment tot es pot girar i anar malament.
Ràpidament em varen pujar a quiròfan on ho tenien tot a punt per fer-me una cesària, però com que la Dr. Gispert sabia que a ser posible volia tenir un part natural i els batecs de la meva nena habien recuperat una mica finalment vaig poder tenir la meva filla per part natural, l'única cosa que en lloc de tenir-la en el paritori la vaig tenir al quirofan per si les coses es complicaben no pendre mases riscos i poder fer una cesària d'urgència.
Jo a la Dra. Gispert li posaria un 10, i també a la llevadora, la infermera i l'anastesista que varen estar en tot moment allà, disposats a fer el que calgués perquè la meva petita Aina pogues venir al mon.
Vaig ser mare el Desembre passat.
Excepte alguna petita complicació al començament, tot l'embaràs va anar perfecte. Quan va arribar l'hora del part vaig anar a la clinica Bofill, em varen donar habitació i et fan esperar a l'habitació fins que has dilatat prou, (mentre estàs a l'habitació la llevadora i les infermeres et van controlant en tot moment) més o menys cada 20 minuts van passant a veure com et trobes.
Però el cas és que mentre jo estaba esperant vaig tenir un mareig i una baixada sobtada de la pressió. Ràpidament va venir llevadora i va veure que era per culpa d'una hemorragia, va avisar a la Dr Gispert que en aquell moment estava passant visites a la seva consulta i en menys de 10 minuts estaba allà. Però mentre esperabem a la Dr Gispert em varen fer corretges per controlar com estaba la meva petita i varen veure que els batecs del cor li habien baixat de 170 a 65!!!
Varen ser uns moments molt durs per mi i la meva parella, ja que veus com en un moment tot es pot girar i anar malament.
Ràpidament em varen pujar a quiròfan on ho tenien tot a punt per fer-me una cesària, però com que la Dr. Gispert sabia que a ser posible volia tenir un part natural i els batecs de la meva nena habien recuperat una mica finalment vaig poder tenir la meva filla per part natural, l'única cosa que en lloc de tenir-la en el paritori la vaig tenir al quirofan per si les coses es complicaben no pendre mases riscos i poder fer una cesària d'urgència.
Jo a la Dra. Gispert li posaria un 10, i també a la llevadora, la infermera i l'anastesista que varen estar en tot moment allà, disposats a fer el que calgués perquè la meva petita Aina pogues venir al mon.

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
- petitacuca

Oh Xirrimirri felicitats per aquesta Aina!
Gràcies per la teva experiència! Em sap greu que patissis, en moments així és quan es valora la professionalitat dels metges.
Merci x compartir-ho!
Gràcies per la teva experiència! Em sap greu que patissis, en moments així és quan es valora la professionalitat dels metges.
Merci x compartir-ho!
Pots estar molt tranquil.la d'anar amb la dra Gispert, molt professional, propera, agradable... Es el que necessites quan estas parint. M'anava explicant tot el que feia ( ara et tocare aqui, ara el nen comença a sortir...) Nomes et dic q en el moment de l'expulsiu reiem i feiem broma (amb l'epidural walking aquesta no tenia dolor pero ho notava tot). Va anar molt be i al final em vaig acabar treient jo el nen. El part va ser llarg pero qui em controlava era la llevadora. Quan ja erem al final i estava a punt de sortir el nen van avisarla (eren les 5 de la matinada) i en 10' estava alla.
L'hospital molt be les instal.lacions, el tracte, el menjar..
L'hospital molt be les instal.lacions, el tracte, el menjar..
- petitacuca

Ohhh! Que wai! Merci!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |