DESPUES DEL PARTO...

Experiències i pors del moment més desitjat.

lauba
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: ds. març 24, 2007 1:38 pm

DESPUES DEL PARTO...

EntradaAutor: lauba » dl. nov. 19, 2007 10:03 am

HOLA ¡ A VER,YO ANTES DEL PARTO,2 O 3 SEMANAS ANTES,TENIA LAS MANOS HINCHADAS,UN POCO DORMIDAS A VECES,Y SE ME ENGARROTABAN LOS HUESOS DE LOS DEDOS......AHORA QUE YA HE TENIDO AL NIÑO,HAY VECES QUE AUN ME PASA,SOBRE TODO LO DEL ENGARROTAMIENTO.SUELE SER POR LAS MAÑANAS Y A VECES POR LAS NOCHES.NO SE,ESTOY UN POCO COMIENDOME LA CABEZA A VER QIE PUEDE SER.A ALGUIEN LE HA PASADO ALGO PARECIDO? ?-) ?-) ?-)
PUEDE SER ALGO DE TEMA HORMONAL?NU SE.................... ?-)
galarina
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Ni idea...

EntradaAutor: galarina » dl. nov. 19, 2007 10:43 am

no en tinc ni idea, però si et continua passant millor que consultis amb el metge.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dl. nov. 19, 2007 11:18 am

A mi em va passar uns dies i després ja no, però m'ha quedat tendinitis de quervain, q tb és una mè...

Pregunta al metge, però 2 setmanes encara és poc, crec jo...
lauba

EntradaAutor: lauba » dl. nov. 19, 2007 11:44 am

heidi ha escrit:A mi em va passar uns dies i després ja no, però m'ha quedat tendinitis de quervain, q tb és una mè...

Pregunta al metge, però 2 setmanes encara és poc, crec jo...

PUES SI,SOLO HACE 3 SEMANAS QUE NACIO POL,Y AUN ME PASA UN POCO.QUE ES TENDINITIS DE QUERVAIN? TU CREES QUE DEBE SER CUESTION HORMONAL? ES QUE ANTES NO ME HABIA PASADO....Y PERDONA OTRA PREGUNTA,EXACTAMENTE A TI QUE TE PASABA? GRACIAS GUAPA :content:
Monfran
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dl. nov. 19, 2007 11:50 am

mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dl. nov. 19, 2007 11:51 am

Jo tenia les mans inflades. Els peus no tan, però déu n'hi do.

I ara m'ha quedat la tendinitis q és com si se m'adormís el braç sencer quan agafo la nena i a vegades tinc por de tirar-la a terra i tot. Haig d'anar amb compte. I fer recuperació, però això no tinc massa temps, la veritat...
Blanxi
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. març 24, 2007 9:58 pm

EntradaAutor: Blanxi » dl. nov. 19, 2007 12:33 pm

Caram, a mi també em passa.

El Pau fa 1 mes que ha nascut, però només fa 3 setmanes que se "m'agarroten" les mans. Jo també estic una mica preocupada, a més estant embarassada no vaig retenir gens de líquids, amb el que encara m'extranya més. Jo tinc l'sperança que marxi sol. Però si algu sap que fer......
PYM
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dl. abr. 17, 2006 7:28 pm

EntradaAutor: PYM » dl. nov. 19, 2007 12:42 pm

A mi se m'adormilaven les mans pero a l'ultim mes d'embaraç nomes.
Imatge

Imatge
sharey
Entrades: 1338
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 11:07 am

EntradaAutor: sharey » dl. nov. 19, 2007 1:04 pm

jo durant l'embaras estava molt inflada i despres del part encara va ser pitjor no mentaven ni les sabatilles ara d mica en mica va desapareixent!
Imatge
Imatge
lauba

EntradaAutor: lauba » dl. nov. 19, 2007 1:52 pm

Blanxi ha escrit:Caram, a mi també em passa.

El Pau fa 1 mes que ha nascut, però només fa 3 setmanes que se "m'agarroten" les mans. Jo també estic una mica preocupada, a més estant embarassada no vaig retenir gens de líquids, amb el que encara m'extranya més. Jo tinc l'sperança que marxi sol. Però si algu sap que fer......

GRACIAS POR LA INFORMACION MONFRAN ¡¡PERO CREO QUE NO ES ESO.........
BLANXI,A MI ME PASA ESO,SE ME ENGARROTAN ALGUNOS DEDOS DE LA MANO CUANDO INTENTO CERRARLOS,SOBRETODO ME PASA POR LAS MAÑANAS,SE SUELEIR QUITANDO DURANTE EL DIA,Y VUELVE A APARECER DE NOCHE.EN LAS MUÑECAS NO ME PASA,POR ESO NO CREO QUE SEA TENDINITIS.SE ME DUERMEN UN POCO,A VECES,Y [img]HINCHADAS%20CREO%20QUE%20NO%20ESTAN.A%20VER%20SI%20ALGUIEN%20NOS%20DA%20UNA%20SOLUCION..........%20[/img]
merce
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » dl. nov. 19, 2007 1:59 pm

Lauba, jo consultaria al metge. T'explico el meu cas. A partir dels 6 mesos em vaig començar a inflar fins al punt que a les 32 setmanes, després de dos setmanes de vacances, viag demanar la baixa pq tenia les mans súper inflades i em feien mal els dits. El ginecoleg em va remetre a la reumatologa per si de cas pq no era massa normal. No em van trobar res, però em va receptar cortisona i em vaig trobar una mica millor.

I un cop a la clínica em van posar dos indiccions de cortisona per fer la maduració pulmonar i va ser oli en un llum.
lauba

EntradaAutor: lauba » dl. nov. 19, 2007 2:02 pm

merce ha escrit:Lauba, jo consultaria al metge. T'explico el meu cas. A partir dels 6 mesos em vaig començar a inflar fins al punt que a les 32 setmanes, després de dos setmanes de vacances, viag demanar la baixa pq tenia les mans súper inflades i em feien mal els dits. El ginecoleg em va remetre a la reumatologa per si de cas pq no era massa normal. No em van trobar res, però em va receptar cortisona i em vaig trobar una mica millor.

I un cop a la clínica em van posar dos indiccions de cortisona per fer la maduració pulmonar i va ser oli en un llum.

YO SE LO COMENTE AL DE CABECERA,Y NO LE DIO IMPORTANCIA.PERO LO QUE TU CUENTAS ES DURANTE EL EMBARAZO,NO?ES QUE LO MIO HA SIDO DESPUES DE,ANTES SOLO TUVE ALGO PARECIDO AL FINAL....NU SE...........

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::