Homeopatia per al part
Homeopatia per al part
Hola!!
La meva llevadora m'ha aconsellat prendre Actaea Racemosa i Caulophyllium per a dilatar més ràpid durant el part.
No tinc ni idea de si funciona o no, però com que mal no em farà, m'ho he començat a prendre ara, quan he complert la setmana 37.
Alguna de vosaltres ho ha pres? Us ha anat bé?
La meva llevadora m'ha aconsellat prendre Actaea Racemosa i Caulophyllium per a dilatar més ràpid durant el part.
No tinc ni idea de si funciona o no, però com que mal no em farà, m'ho he començat a prendre ara, quan he complert la setmana 37.
Alguna de vosaltres ho ha pres? Us ha anat bé?
Re: Homeopatia per al part
Jo no m'ho he pres, però una amiga meva va fer tot el que diuen que va bé per dil·latar, provocar el part etc,...quan dic tot vull dir tot, homeopatia, banyeres de no sé què, infusions i jo q sé què més, i va pendre aquestes coses que dius des de la setmana 37 i pico. Va parir a la 41 amb 3 dies,.........
Així que jo no hi crec gaire,...però a veure altres experiències!
Felicitats per l'embaràs i ànims en la recta súper final! Ja veuràs quina recompensa més bonica tindràs jejeje
Així que jo no hi crec gaire,...però a veure altres experiències!
Felicitats per l'embaràs i ànims en la recta súper final! Ja veuràs quina recompensa més bonica tindràs jejeje
Hola! jo si que ho vaig prendre! i gent que ho ha pres li ha fet efecte.
J vaig començar a la setmana 37 i a la setmana 39,4 em van haver de provocar el part i al començar ja estava una mica dil·latada i no havia tingut ni una contracció dolorosa. el part va anar molt rapid
no sabré mai si va ser l'homeopatia o no pero mal no en fa.
l'homeopatia no fa qe et posis de part, el que fa es preparar el coll de l'uter (posant-lo tou i/o fent-lo una mes finet) i en algns casos posa de part pero no es el seu objectiu. un com t'has posat de part o te'l provoquen fa que el part fluieixi.
evidentment hi haurà persones que no els. funcioni i a altres si, pero aixo passa amb qualsevol cosa.
espero que et vagi molt be aquesta etapa comences!!!!
J vaig començar a la setmana 37 i a la setmana 39,4 em van haver de provocar el part i al començar ja estava una mica dil·latada i no havia tingut ni una contracció dolorosa. el part va anar molt rapid
no sabré mai si va ser l'homeopatia o no pero mal no en fa.
l'homeopatia no fa qe et posis de part, el que fa es preparar el coll de l'uter (posant-lo tou i/o fent-lo una mes finet) i en algns casos posa de part pero no es el seu objectiu. un com t'has posat de part o te'l provoquen fa que el part fluieixi.
evidentment hi haurà persones que no els. funcioni i a altres si, pero aixo passa amb qualsevol cosa.
espero que et vagi molt be aquesta etapa comences!!!!
- Socatchick
- :: papallona

- Entrades: 115
- Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am
Jo ho vaig pendre però no em va funcionar... just el dia de la dpp vaig trencar aigües i quan vaig arribar a l'hospital només estava de 2cm. En resum, un part de 17 hores i mitja i mooolts punts!
Espero que a tu si et funcioni!!
Espero que a tu si et funcioni!!

- MARIONAAGUSTI
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dv. abr. 25, 2014 10:08 am
Jo m'ho vaig prendre pels parts dels dos fills que tinc i tots dos parts van anar molt bé, només 2 hores de dolors. Ho he recomanat a moltes mares i a la gran majoria els hi ha anat bé. Es pot començar uns dies abans de la data prevista per preparar el part, però lo que és més important és prendre-ho cada 10 minuts des del moment que comença el part (contraccions o al trencar aigües) encara que el part sigui provocat artificialment. Et passo l'enllaç al meu blog sobre homeopatia perquè vegis la pauta que jo recomano. Tal com diu mcg l'homeopatia no modifica la naturalesa del part, no fa que s'avanci, senzillament quan s'ha desencadenat el procés ajuda a que sigui efectiu.
Que us vagi molt bé el part a totes les que esteu esperant aquest moment! Procureu viure'l conscientment. I us animo al part natural!
Mariona
etrecomanohomeopatia.blogspot.com
Que us vagi molt bé el part a totes les que esteu esperant aquest moment! Procureu viure'l conscientment. I us animo al part natural!
Mariona
etrecomanohomeopatia.blogspot.com
Bondia!
Amb tot el respecte per qui utilitza l'homeopatia i creu que li funciona, s'ha de dir que al PUBMED hi ha moltes publicacions que expliquen perquè es tracta bàsicament d'una estafa. Us deixo només aquest enllaç a un vídeo que crec que fa un bon resum...sobretot del concepte de dilució
La part positiva és que segurament no té efectes adversos (al no tenir principis actius no en pot donar jejeje) així que des de aquest punt de vista intentar-ho no representa cap risc. L'únic efecte indesiderat és a la cartera perquè això sí, les teràpies no són gens barates.
https://www.youtube.com/watch?v=drPNYLVsGQM
Amb tot el respecte per qui utilitza l'homeopatia i creu que li funciona, s'ha de dir que al PUBMED hi ha moltes publicacions que expliquen perquè es tracta bàsicament d'una estafa. Us deixo només aquest enllaç a un vídeo que crec que fa un bon resum...sobretot del concepte de dilució

La part positiva és que segurament no té efectes adversos (al no tenir principis actius no en pot donar jejeje) així que des de aquest punt de vista intentar-ho no representa cap risc. L'únic efecte indesiderat és a la cartera perquè això sí, les teràpies no són gens barates.
https://www.youtube.com/watch?v=drPNYLVsGQM
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |