PART A LA MATERNITAT (BCN) Y HABITACIONS INDIVIDUALS

Experiències i pors del moment més desitjat.

0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

PART A LA MATERNITAT (BCN) Y HABITACIONS INDIVIDUALS

EntradaAutor: 0blanca0 » dl. març 02, 2015 9:31 am

Bon dia guapulines!!
Estic a punt ja, quins nervis jejejeje!! Us volia fer una consulta sobretot a les que heu parit fa poc a la mater de Barcelona. Desde fa anys s'ofereix la possibilitat de demanar per l'ingres post-part habitacions individuals amb butxaca o sofá-llit per l'acompanyant...aixo sí, pagant un extra de 47 o 70 euro.
Doncs resulta que Sant Joan de Deu també és del Clínic (mateix consorci) i allà totes les habitacions són individuals i evidentment no cobren res per l'ingrés.
Em fa una mica de rabia aquest tema perquè penso que juguen amb el fet que evidentment qualsevol parella desitja intimitat i tranquil·litat per aquell moment i si s'ha de pagar 140 o 210 per l'ingrés cortet que suposa el part ho farà i sense discutir...però en realitat és injust i a mes nivells. És injust perquè si estem a la pública estem a la pública i a més amb un altre hospital del mateix consorci que no aplica les mateixes condicions...doncs no li veig la lògica. A més sent sincers, 70 euros no és cap preu simbòlic per un servei que es podria considerar extra. És un preu d' Hotel 3-4 estrelles a Barcelona...i això per un sofà llit per l'acompanyant?!? Bah no sé què en penseu però a mi em sembla exagerat.
A part de la meva opinió personal al respecte, ara en els últims mesos sembla que algun polític "s'hagi enterat" del tema i s'ha generat una mica d'escàndol amb lo qual SEMBLAVA que finalment anessin a deixar les habitacions individuals segon disponibilitat, però sense cobrar res.
Total que l'altre dia he demanat informacions i allò semblava un mercat negre, de veritat. Ningú em volia donar informacions concretes fins que una encarregada va sortir i m va dir que sí, que si volia una individual em cobrarien.
A vosaltres últimament us han cobrat? Però sobretot us han deixat una factura/recibo?! És que hi ha articles que diuen que això no és gaire legal i si he de pagar pagaré, però almenys que consti a algun lloc.

Us deixo uns links als articles més recents que he trobat que parlen d'aixo!

http://www.consalud.es/seenews.php?id=16303

http://www.abc.es/sociedad/20150212/abc ... 12017.html

http://www.cronicaglobal.com/es/notices ... -16413.php

Moltes gràcies i que tingueu un molt bon dia!! :-)
Imatge

Imatge
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

Re: PART A LA MATERNITAT (BCN) Y HABITACIONS INDIVIDUALS

EntradaAutor: tuijoserem4 » ds. març 07, 2015 10:52 am

Blanca, primer de tot enhorabona! ja falta molt poquet!!!

Jo vaig parir el passat mes de desembre a la mater. Estic completament d'acord amb tu, de fet, jo sóc pro-pública total i tot i així en aquell moment de " sensibilitat total i desig de recolliment" vaig passar per sobre els meus ideals, i vam apoquinar….no és just, ni deu ser legal i no m'ho crec que en Boi Ruíz no n'estigui al cas. Nosaltres si tenim factura, de fet vam pagar amb tarja…

Sóc de l'opinió que tota família que ho desitgés hauria de poder gaudir d'un espai, encara que fos minuscúl, les visites, els plors dels infants, els dolors post-part…és un omemtn molt ínitm…no sabia això de st.Joan de Déu…

Espero que vagi molt bé…jo vaig tenir un part molt bo i a planta tothom era súper competent.

Una abraçada!
Amri
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. març 05, 2014 4:19 pm

Re: PART A LA MATERNITAT (BCN) Y HABITACIONS INDIVIDUALS

EntradaAutor: Amri » dc. abr. 08, 2015 2:03 pm

Hola noies,

potser ja has parit (espero que tot hagi anat molt bé!), però comentar que jo també vaig parir a la matern (pro-publica a tope) el juliol de 2014 i sí, també vaig estar a una habitació privada... pagant amb targeta i tinc factura. Legal és, ja que tenim la majoria de hospitals i clíniques públiques amb gestió privada...
Alguns centres públics, per les tardes, per exemple, atenen nomes a gent de mútues...

Però jo vaig estar investigant (a posteriori) sobre lo de Sant Joan de Deu i les habitacions individuals gratuïtes, el tema clau és que la Maternitat és un edifici més vell que el de St Joan de Deu, i transformar les habitacions dobles, que existeixen des de fa molt temps en individuals amb bany propi, no és viable, mentre que l'altre ja es va construir així, amb la gran majoria d'habitacions individuals.

Sobre si és just que sigui de pagament el gaudir de les individuals, jo crec que no, però ara les coses són així...i si torno pel segon (no se si podré però m'agradaria que fos a Sant Joan de Deu...) intentaré de nou estar en individual...

Per "rizar el rizo" quan jo hi vaig estar, van venir a mesurar el sofà on dormen els pares i ens van dir que la dona del Marc Gassol pariria a la Matern i que ho estaven preparant...
Eps!!! que per tots els mortals un cop arribes de part si vols pagar habitació i n'hi ha la tens, però si estan totes ocupades vas a una compartida... Doncs els Gassol si o si tindrien la individual, imagino que deixant una sempre buida quan s'apropés el dia D (ja que aquestes coses no es poden predir)... evitant que algú que vulgues en gaudis d'una...

Espero que tot vagi bé amb els vostres petits!

Salut!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::