part a la pública o a la privada?

Experiències i pors del moment més desitjat.

miriam1505
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 02, 2015 9:32 pm

part a la pública o a la privada?

EntradaAutor: miriam1505 » dv. març 06, 2015 6:34 pm

Bon dia mamis! ,
surto de comptes el 15 d,agosto.soc de Girona.de moment el seguimient del meu embaras el faig a la privada,. Resulta que el meu gine no fa parts a la privada I ara tinc un dilema pk amb ell estic encantada. Si volgues canviar de gine, sabeu quan Ho hauria d fer? I em podrieu dir algún gine d la vostra confiança que si fáci parts a la privada? Bofill I /o girona?
nira15
Entrades: 49
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 12:35 pm

Re: part a la pública o a la privada?

EntradaAutor: nira15 » dv. març 06, 2015 8:27 pm

Bona tarda Miriam1505

Primer de tot enhorabona per la panxona!

Comentar-te que jo no he parit a Girona (ho vaig fer a BCN) però si que conec vàries noies que ho ha fet (quasi totes varen acabar en cessaria,i la majoria innecessària) i a banda he anat buscant informació, ja que estem buscant la segona panxu i aquesta vegada vull un part respectat i natural.

Per tant, pel que se, et puc dir, que tant la Clínica Girona com la Bofill, si vols un part respectat o natural allà difícilment ho tindràs! També dir-te que un parell de conegudes que han parit allà, com elles volien un part amb epidural i oxitocina i nen a fora ràpid, doncs estan contentes. Tot depent del tipus de part que vulguis, però si que es veritat que tenen tant una com l'altre un alt percentatge de cesàries,... no se, jo, per res aniria a parir a una d'elles però clar, ja et dic que jo el que busco per un segon part és un lloc on pugui tenir un part el màxim respectat i natural possible.

D'on SI tinc moolt bones referències es del Santa Caterina, que sense dubte es on aniré jo!! Se que a la pública depèn molt del personal que et toqui! Però tot i tenir mútua (la faré seguir per fer el seguiment de l'embaràs) seguríssim vaig a parir al Santa Caterina!!

A veure si més noies et donen més informació

Que vagi tot molt bé!!! :-()-)
Imatge
arwen81
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

EntradaAutor: arwen81 » dv. març 06, 2015 8:52 pm

Hola miriam,
jo vaig parir a la privada a Barcelona i vaig tenir part sense epidural, sense oxitocina, sense episiotomia....super respectat. Crec que depèn també de la clínica a la que vagis. La que vaig estar jo té fama de fer cessàries i mira....res més lluny de la realitat! :ok:
Sort!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
nira15
Entrades: 49
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 12:35 pm

EntradaAutor: nira15 » ds. març 07, 2015 8:17 am

Bon dia!!

A Barcelona hi ha clíniques més grans amb més sales de parts inclos algunes d'elles ja comencen a enfocar-se cap al part natural i també se de varis ginecòlegs pro part natural que atenen parts a la privada.
De fet el meu primer fill el vaig tenir a Barcelona (tampoc estava informada sobre parts naturals com ara, per això dic ara que aniria al Santa Caterina) De totes maneres si volgués tenir un segon part a una privada tinc molt clar que aniria a Barcelona i també amb la Ginecòloga que aniria, però tot i així prefereixo Sta Caterina.

Ara bé, estem parlant de Girona, les clíniques són petites, amb només una sala de parts, la cosa es força diferent,...
a sobre, amb tema lactància materna, de suport ben poquet, conec recentment una noia que ha parit a la bofill, doncs bé, ella per sort tenia molt clar que volia donar el pit (a sobre és segon fill i té l'experiència de més de dos anys d'alletament del seu primer fill) perquè es veu que tant la pediatra com infermeres només estaven a donar-li bibis al seu fill, sort que ella es va saber imposar,... per cert, aquesta pediatra que l'hi va tocar, va ser precisament la pediatra del meu fill durant dos mesos, però a la tercera visita amb ella vaig decidir de no tornar precisament per això, perquè a cada visita només feia que donar-me mostres de llet artificial, quan jo el que volia i segueixo fent era alletar-lo!!

En fi, a veure si et donen més experiències i pots decidir

Bon cap de setmana :-()-)
Imatge
ner
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ner » dg. març 08, 2015 10:07 am

Bon dia,

Aquesta pregunta és l'etern dilema i trobaràs opinions en tots els sentits. Crec que per parir a la pública cal que vagis al darrer trimestre amb la llevadora del teu CAP i ella et derivarà a l'hospital que et toqui per zona.

Com que quasi tota la meva colla ha tingut mainada he sentit opinions de tots els estils. Tinc una amiga que ha fet seguiment per la privada i el part al Santa Caterina, una altra que ha tingut les dues filles a la Bofill i n'està encantada, una altra que el primer el va parir al Santa Caterina (el nen era gran, el seu part va ser molt llarg i amb un dolorós postpart) així que el segon va dir que no hi tornava i va optar per la privada, amigues que han fet tot els seguiment i part per la pública ... i jo que tot i viure a Girona vaig fer seguiment per la privada i parir a Barcelona, com diu la Arwen81 a una d'aquestes clíniques que té fama a fer cessàries i el meu part va ser vaginal. Jo vaig demanar epidural.

He llegit que surts de comptes a l'agost. Si al part, en el cas que optessis per privada, vols que t'assisteixi el teu gine, pregunta-li quan farà les vacances que essent a l'agost no et posis de part quan ell estigui de vacances :***:

Així que l'elecció és cosa teva i a vegades no tan teva (amb això vull dir que si et poses de part de forma prematura oblida't de parir a la Clínica Girona o a la Bofill).

Ànims que decideixis per on decideixis anirà bé.
Imatge
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dg. març 08, 2015 2:12 pm

Jo vaig parir a la Bofill i estic encantada. Em va atendre la Dra. Gispert. Jo vaig triar epidural però en tot moment em van preguntar què volia: vols epidural? Vols anar a la banyera? Vols una pilota? Com estàs? Què necessites? I un llarg etc. La llevadora, la Dolors Pla, un 10 igual que la ginecòloga. Les infermeres fantàstiques, en cap moment em van desanimar amb la lactancia materna, al contrari!! Van estar amb mi en tot moment explicant-me com posar la petita, dient-me que havia de tenir paciència i animant-me a continuar alletant. Quan repeteixi sens dubte tornaré a la Bofill. Ja veus que cadascú té la seva experiència.
Triis el que triis espero que et vagi molt bé!!
Imatge
miriam1505
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 02, 2015 9:32 pm

EntradaAutor: miriam1505 » dg. març 08, 2015 8:44 pm

Moldes gracias a totes X les fosters repostes.
El día 31 d març tinc la morfologica I parlare d,aquest tema amb la meva gine I mirare de prende una decisió. Gracies altre cop.m.heu ajudat molt. Un petonet a totes!!
illeta25
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dl. abr. 13, 2015 11:58 am

Hola Miriam

Dons jo igual que la boniqueta, la meva ginecòloga es la Dr. Gispert i vaig parir a la Bofill i estic encantada al final ella no va poder assistir el par perquè era fora i ho va fer Dr. Alcalde que són del mateix equip.
L’ Epidural la vaig triar jo a últim moment, el part va ser vaginal informant en tot moment el que feien el que passava. Pell amb pell des del moment que va néixer, ajuda amb la lactància . Per mi va ser un 10 la Gine, llevadores, infermeres....
Les llevadores de la Bofill també treballen al Sta. Caterina.
Si tinc un altre fill i tornaria amb els ulls tancats.
Ara que també crec que te molt a veure com sigui el teu ginecòleg potser n’hi ha que van més directes a un part amb cessaria que d’altres.
Crec que tens que escollir el gine - Hospital on et porti mes seguretat, tranquil•litat... Això es el més important.
:-()-)
Imatge
novella
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dl. abr. 13, 2015 1:32 pm

Hola miriam1505!!

Per si et serveix la meva experiència, jo el primer fill el vaig tenir a la Clínica Girona i psé. No en vaig quedar gaire contenta. Les llevadores anaven molt a sac i poc respectuoses. Quan vaig ingressar encara no havia trencat aigües i no van voler esperar tot i que els hi vaig demanar. Em van trencar aigües i a més ho van fer de males maneres i sense contemplacions. L’epidural al final si que la vaig demanar jo, però van tardar un munt a posar-me-la.
El què si que he de dir que un cop a quiròfan i en mans ja del meu ginecòleg tot va anar molt bé. El meu ginecòleg va ser el Dr. Melèndez i el recomanaria amb els ulls tancats. Em va tractar molt bé, em va anar explicant tot el què passava... i com que duia poca dosis d’epidural, m’havia calmat el dolor però notava lleugerament les contraccions, ell va ser súper respectuós amb el ritme del meu cos i l’expulsiu va ser perfecte. A més, vaig sortir de quiròfan sense ni un sol punt!!!
Ara, després del part, altra cop en mans de les infermeres i llevadores, fatal. Jo lluitant per la lactància, i el suport molt justet. Venien i amorraven al meu fill al pit de qualsevol manera, masegant al meu fill i els meus mugrons que ja estaven prou adolorits. No ens el van deixar banyar, el banyaven elles, i sospito a mes que li donaven algun bibi. Tenia unes ganes de marxar d’allà!!!! D’allà vaig anar pitant a un grup de suport a la lactància i tot va començar a fluir, però jo ja et dic que no hi tornaré pas!!.

Aquest cop vaig per la pública i si puc demanaré parir al Sta. Caterina.
De totes maneres, crec que trobaràs opinions de tots els tipus, al final has d’anar on tu creguis que estaràs millor.
Imatge
Imatge
anud
Entrades: 29
Membre des de: dl. feb. 09, 2015 11:58 am

EntradaAutor: anud » dl. abr. 20, 2015 12:09 pm

Hola,
jo estic amb el mateix dubte... em porta la Dra Moral del Gidona (algú ne té referències?) i m'agradaria parir a la bofill, però tinc molts i molts de dubtes. EL meu primer fill el vaig tenir alla amb la dra Huguet i un desastre, quina tia mes poc empatica, vaig demanar part natural i vaig pujar a paritori dilatada de 8 amb ganes d'apretar, no em van acompanyar en cap moment, em vaig trobar molt i molt sola, m'hagues agradat que algú m'hagués animat a continuar... doncs tot el contrari, vaig acabant demanat epidural, em van posar tanta dosis que no SENTIA ABSOLUTAMENT RES!! em van fer episotomia (ni m´ho van consultar) em vaig sentir un tros de carn en un matadero... Per aquest motiu vaig canviar hipsofatco de gine... Ara a la que vaig, diuen que es pro parts poc medicalitzats (pero no naturals) ... en fin que soc un mar de dubtes i crec que acabaré anant al Trueta, perque el Santa Caterina no m'entra per zona...

Em Podeu dir si a la Bofill hi ha banyera de dilatació i parts? Als paritoris tots son amb camilla? o pots triar tu la forma de parir?
Gràcies!!
NyiNyi
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dl. abr. 20, 2015 2:48 pm

Jo vaig tenir la meva segona filla a la bofill i n'estic encantada! Venia d'1 cessària de la primera filla per natges, pel que per molts hagués acabat en una altre cessària i la meva dra mai la va mencionar, al contrari, quan em veia la cicatriu em deia "quin pal! Una cessària".
A mi em van apoiar x no demanar l'epidural (al final la vaig voler xo no pq m'insistissin) i em van respectar i ajudar amb la lactància materna. Jo en tinc molt bon record. La meva dra era l'Huguet
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dl. abr. 20, 2015 2:50 pm

Anud, diria q tots són amb camilla, jo la dilatació la vaig fer a l'habitació amb pilota
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
anud
Entrades: 29
Membre des de: dl. feb. 09, 2015 11:58 am

EntradaAutor: anud » dt. abr. 21, 2015 9:43 am

doncs quin asort, perque a mi l'Huguet va ser la perosna mes poc empatica, a mes que em va practicar totes les maniobres desconsellades, la de Hamilton, quan encara no havia complert!! i ni em va demanar consentiment. i al part la de Kristeller, sense consentiment tampoc.. vamos que un 0!!! de fet quan a una visita li vaig dir que li donava el pit em va mirar amb cara rara!! En fin que cadascú té una experiència diferent!
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

EntradaAutor: June87 » ds. jul. 18, 2015 1:02 am

Jo tambe soc de Girona Miriam. La nena la vaig tenir a l onyar i el nen a la Bofill tots dos amb en Blasco. Per mi la Bofill un 10 repetiria segur. Les llevadores genial, el gine perfecte. Jo vaig tenir al nen natural sense epi perque no la volia i li vaig donar pit. Desde el minut 0 em van respectar tot. La pega les infermeres que entraven a les 6 del mati amb un cop de porta i m aixecaven al petit.

El que no se es si hi ha sala de dilatacio perque jo la vaig fer a l habitacio. La sala de parts es tradicional tot i que jo volia tenirlo de peu

Te la recomano.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::