El segon part s'avança o es retrassa respecte el primer?
El segon part s'avança o es retrassa respecte el primer?
25 + 2
Hola guapes,
Estic embarassada de 25 setmanes i començo a pensar en el dia del part. La veritat és que em fa una mica de por. El primer em va anar molt bé i molt ràpid i firmaria ara mateix tenir un part igual de bo aquest cop. M'ha tranquil·litzat molt llegir el fil que parla del segon part... en general gairebé totes dieu que és millor el segon que el primer. Tant de bo!
La meva pregunta és: És veritat que el segon s'avança en el temps i neixen una mica abans?
Hola guapes,
Estic embarassada de 25 setmanes i començo a pensar en el dia del part. La veritat és que em fa una mica de por. El primer em va anar molt bé i molt ràpid i firmaria ara mateix tenir un part igual de bo aquest cop. M'ha tranquil·litzat molt llegir el fil que parla del segon part... en general gairebé totes dieu que és millor el segon que el primer. Tant de bo!
La meva pregunta és: És veritat que el segon s'avança en el temps i neixen una mica abans?
Re: El segon part s'avança o es retrassa respecte el primer?
Diuen que més aviat sí, però no hi ha una norma i sovint es pot retardar... els meus van néixer exactament a la mateixa època gestacional o sigui 38s6d!
Que vagi tot molt bé i que puguis tenir el part que desitges
Que vagi tot molt bé i que puguis tenir el part que desitges

La meva llevadora en va dir que acostumen a coincidir bastant. El meu primer 40, el segon 40+1.
A mi no... El primer de 38+5 el segon 40. Ara el segon part molt millor que el primer.
a mi si! primer de 39+5, i el segon de 37+5 ara fa tot just un mes!
A mi em van dir que no té per què tenir cap relació, però el que sí que és cert és que el segon va més ràpid. Molta sort, Llompi!! 

Moltes gràcies, guapes, per les vostres respostes! Encara em queden unes setmanes fins que arribi el gran moment però ja començo a pensar en el tema. Que bé que el segon part vagi millor! Pel què veig no és veritat que s'avanci (en general) Ja us explicaré!
Uf a mi no!!! la primera va néixer el dia que li tocava, 40 setmanes clavades i el segon a la 41+2...
A mi tampoc! La primera a les 39 + 6 i el segon a les 40 + 2
Jo també vaig tenir abans el primer, que va néixer 3 dies abans de la dpp. Aquesta vegada ja he arribat a la dpp i segueixo esperant!!
Ostres, noies! I com us va anar el part i la recuperació? Va ser més ràpid?
Molts ànims Novella i que sigui una hora curta!
- papallona84
- :: conillet

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
En el meu cas el primer es va avançar dos dies i el segon dos dies mes tard.
La recuperacio millor amb el segon i el part rapidissim!anims q ja queda poc;-)
La recuperacio millor amb el segon i el part rapidissim!anims q ja queda poc;-)
El primer a la 42 induit, i el segon a la 38! aixi q ja veus.. un mes de diferencia! XD
Papallona84, moltes gràcies! Ja estic a la recta final! Ja us explicaré què tal va el part i si s'avança o es retrassa!
BCN78, quin canvi entre el primer i el segon! Tantdebó que aquest embaràs s'avanci com el teu. Així m'estalviaré part d'aquest estiu! :)
Bé, que neixi quan ella estigui preparada per sortir. Ella escollirà quin dia vol fer-ho.
BCN78, quin canvi entre el primer i el segon! Tantdebó que aquest embaràs s'avanci com el teu. Així m'estalviaré part d'aquest estiu! :)
Bé, que neixi quan ella estigui preparada per sortir. Ella escollirà quin dia vol fer-ho.
Hola Noies,
La Nora va néixer el 9/09, al final es va avançar una mica més que la seva germana. La Marina va néixer un dia abans de la DPP i la Nora, ha nascut 4 dies abans. I com em vau comentar moltes de vosaltres, el part va ser millor, més ràpid i menys dolorós. El primer va durar 5h i aquest menys de 4. Així que si algú es fa la mateixa pregunta que em vaig fer jo en el seu moment, en el meu cas la resposta és sí a les dues coses: el segon part s'avança i és millor i més ràpid que el primer.
La Nora va néixer el 9/09, al final es va avançar una mica més que la seva germana. La Marina va néixer un dia abans de la DPP i la Nora, ha nascut 4 dies abans. I com em vau comentar moltes de vosaltres, el part va ser millor, més ràpid i menys dolorós. El primer va durar 5h i aquest menys de 4. Així que si algú es fa la mateixa pregunta que em vaig fer jo en el seu moment, en el meu cas la resposta és sí a les dues coses: el segon part s'avança i és millor i més ràpid que el primer.
En el nostre cas es va endarrerir:la primera a les 40+3 i la segona a la 41+1.
Això sí, el segon part infinotament millor i més ràpid que el primer!
Esrix expectant pel meu cas... la primera a la 41+5 i just ara fai les 40...
A veure si es decideix abans!
A veure si es decideix abans!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |