Joan XXIII a Tarragona o Sant Joan de Reus

Experiències i pors del moment més desitjat.

Flop
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Joan XXIII a Tarragona o Sant Joan de Reus

EntradaAutor: Flop » dl. juny 22, 2015 5:02 pm

Hola a totes,

sóc nova al fòrum! Aprofito per saludar-vos i felicitar-vos perquè, tot i que fins ara no m'he atrevit a registrar-me, fa temps que consulto la pàgina i és genial!

No sé si s'ha dit alguna cosa del tema que proposo, però el cert és que tinc molts dubtes a l'hora d'escollir hospital per a fer el part.

En principi, per antecedents faig el seguiment de l'embaràs a l'hospital Joan XXIII de Tarragona. Pel tema ecografies, n'estic molt contenta, els veig competents i vaig tranquil·la. Però humanament, ja no m'agraden tant. A la llevadora hi estic 5 minuts. I si amb menys temps em pot esvandir, encara millor! Quan entro a la consulta del ginecòleg o ginecòloga (cada dia en trobo un de diferent) tres quarts del mateix. M'atenen molt ràpid i sembla que el que pregunti siguin ximpleries. Segur que són molt bons, però jo em sento "sola" davant del meu embaràs...

En un primer moment, com que el seguiment el féiem allí, pensàvem tenir-hi la criatura, però com que l'hospital sant Joan de Reus ens cau més a prop, ara no abem què fer. Heu sentit comentaris d'experiències de part de l'un i de l'altre? Vosaltres hi heu anat? Com us han tractat?

Moltes gràcies!

Flop
truxi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

Re: Joan XXIII a Tarragona o Sant Joan de Reus

EntradaAutor: truxi » dl. juny 22, 2015 5:26 pm

Hola Flop!!

Jo vaig parir a Sant Joan, a Reus, però encara al vell, ara tinc clar q repetiré, aquest cop ja al nou! Ma cosina ha tingut els 2 nens al nou i molt bé, i l'altre cosina ha tingut els 2 a Joan XXIII i tb molt bé... així q no sé pas q dir-te...

No et puc parlar de seguiment perque anem x mutua a un altre centre, i en breu em deuran derivar a l'hospital! Jo del personal de Sant Joan estic contenta! Fa uns dies vaig anar a la xerrada q fan i la impartia la infermera q fa les corretges i que fa, gairebé 5 anys, em va estar curant un problema q vaig tenir amb l'estrip (se m'haviem desfet els punts i s'havien d'acabar de treure i curar) i se'n recordava de mi! Així q per mi el tracte 100% bo!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
Flop
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Joan XXIII a Tarragona o Sant Joan de Reus