Cessària hospital de Mataró?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Idina
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dg. feb. 16, 2014 1:15 pm

Cessària hospital de Mataró?

EntradaAutor: Idina » dj. juny 25, 2015 11:45 am

Hola noies a veure si algú em pot ajudar... he buscat per aquí al sp i no he trobat que es parles del tema...

Alguna que hagi passat per una cessaria a l'hospital de Mataró? Em pot explicar com és més o menys el protocol? Si són respectuosos o sobretot si et deixen tenir el bebè amb tu mentre et pugen a l'habitació...

qualsevol detallet que em pogueu donar serà benvingut!

Petonet!
I.
No somiïs amb la felicitat, fes feliç la realitat;
sigues feliç amb el que tens mentres persegueixes el que desitges.
Buh!
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: Cessària hospital de Mataró?

EntradaAutor: Buh! » dj. juny 25, 2015 1:32 pm

Una de les meves amigues va tenir la seva filla per cesària al hospital de Mataró ara farà dos anys i en va quedar molt contenta. Des de el primer moment li van deixar fer el pell amb pell ( de fet, l'altre dia a les notícies parlaven que al hospital de Mataró els hi havien donat un premi de la unió europea per l'atenció que donen als nounats, tant pel foment del pell amb pell com per esperar a tallar el cordó umbilical )A ella només la van separar un moment de la nena mentre l'acabaven de cosir, però en aquells moments el que la va tenir en braços va ser el pare, que va aprofitar per ensenyar-la als avis. No recordo que comentés que la separessin en cap moment, però ja li preguntaré.
Imatge
Idina
Entrades: 48
Membre des de: dg. feb. 16, 2014 1:15 pm

EntradaAutor: Idina » dj. juny 25, 2015 3:21 pm

Ostres buh! Moltes gràcies!!
He sentit parlar molt malament de l'hospital de Mataró però de vegades ja se sap millor preguntar experiències directes i pel que expliques la teva amiga en va quedar contenta. A més que si tenen un premi és que ho deuen fer bé.

Per mi es important que deixin fer pell a pell i sobretot que deixin entrar al pare per coneixer la criatura plegats.

Moltes gràcies!
I.
No somiïs amb la felicitat, fes feliç la realitat;
sigues feliç amb el que tens mentres persegueixes el que desitges.
Buh!
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dj. juny 25, 2015 4:56 pm

Idina, m'has preguntat per cesària, però la meva germana hi ha tingut els meus dos nebots i en va quedar molt contenta, al igual que tres de les meves amigues ( encara que només una va ser cesària ). Totes elles me'n van parlar bé, i jo hi hagués tingut els meus peques si no fos perquè m'han classificat com a embaràs de risc i m'han recomanat la derivació a la Maternitat per si algun dels bessons necessités uci de neonats o quiròfan ( toquem fusta i esperem que no )

La única "queixa" que van tenir dos de les meves amigues va ser al tenir que compartir habitació. Depèn de qui et toqui al costat pot ser bastant molest, sobretot si al costat tens famílies grans a les que, a mes a mes, venen a visitar mig barri... Però això t'hi pots trobar a la majoria d'hospitals públics
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::