Part recent a hospital de Vic anant per privat
Part recent a hospital de Vic anant per privat
Hola noies,
Us escric perquè estic de 35 setmanes i m'agradaria saber si algú ha donat a llum recentment a l'hospital de Vic i ha estat en habitació individual.
Per la meva primera petita vaig anar a la Bofill i no estic del tot contenta .
Tambe m'ajudaria molt saber si algú ha fet el seguiment pel privat i després han anat a l'hospital de Vic i com ho heu fet.
Un peto a totes i gràcies
Us escric perquè estic de 35 setmanes i m'agradaria saber si algú ha donat a llum recentment a l'hospital de Vic i ha estat en habitació individual.
Per la meva primera petita vaig anar a la Bofill i no estic del tot contenta .
Tambe m'ajudaria molt saber si algú ha fet el seguiment pel privat i després han anat a l'hospital de Vic i com ho heu fet.
Un peto a totes i gràcies
Re: Part recent a hospital de Vic anant per privat
Pero la MEVA experiencia etc puc dir que es una lotería. Pero mi, en els 2 casos l'experiencia ha estat molt dolenta, en l'ultim, fa quasi 5 mesos ens vam sentir molt maltractats durant el part. Conec noies que n'estan encantades. Aixo si, habitació individual...
Gràcies per la resposta Shyla. Quan dius loteria vols dir que depèn de qui t'aten el part? Merci
mariona72 ha escrit:Gràcies per la resposta Shyla. Quan dius loteria vols dir que depèn de qui t'aten el part? Merci
Exacte, hi ha personal molt respectuos i Amorós, i d'altre que es directament desagradable
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |