Hospital Creu Roja Hopistalet

Experiències i pors del moment més desitjat.

TatApfesaft
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 03, 2015 2:54 pm

Hospital Creu Roja Hopistalet

EntradaAutor: TatApfesaft » dt. nov. 03, 2015 3:09 pm

Hola!
Avui he anat a la meva visita en la llevadora i parlant sobre el tema del part, m'ha comentat que a Sant Joan de Deu (Esplugues) el part està molt instrumentalitzat, per aixòo m'ha recomanat anar-hi a Creu Roja d'Hospitalet.
Jo no estic gaire convencuda perqué no m'han parlat massa bé però la llevadora ha insistit en que l'hospital no té res que vore en el de fa 5 anys, ha canviat l'equip mèdic, han reformat les habitacions (ara en té 12 individuals) i té les sales de dilatació-part també reformades amb noves cadires (mes verticals, sense necesitat de estar estirada per facilitar el part). També m'ha comentat que son molt per el part natural i només es practiquen episiotomies quan es necessari i no per sistema. També en cas de cesàrea el pare hi és al quiròfan per fer el pell en pell amb el nadó (perqué tu no pots ser-hi)
A més, si hi ha qualsevol complicació per al nadó o la mare, tenen capacitat per donar servei integral als dos sense tindre que derivar a mare i nadó a hospitals diferents.

Amb tot això, em fa dubtar de la meva primera opció (Sant Joan de Dèu no té serveis per la mare en cas de complicació durant el part) per això m'agradaria preguntar si coneixeu algú o vosaltres mateixes heu donat a llum a Creu Roja de l'Hospitalet i compartiu la vostra experiència per intentar sortir de dubtes :)

Moltes gràcies!!!
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Hospital Creu Roja Hopistalet

EntradaAutor: ELE » dc. nov. 04, 2015 8:30 pm

Sant Joan de Deu. Sense cap dubte. Tenen el programa de part natural si és això el q més et preocupa. De cara a l'atenció davant possibles complicacions no hi ha color.

Sort!!! Q sigui una horeta curta!!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::