Part de natges vaginal (1r fill). És possible?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Cucafera74
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dv. jul. 10, 2015 4:39 pm

Part de natges vaginal (1r fill). És possible?

EntradaAutor: Cucafera74 » dt. nov. 24, 2015 4:36 pm

Bona tarda,

Estic de 33 setmanes i el nen ve de natges... estic fent tot el que m'han dit que es pot fer per ajudar-lo a girar-se (excepte la versió externa, que no la vull fer), però per si de cas decidís que es vol quedar tal i com està, sabeu quins hospitals, preferiblement a la província de Barcelona (jo visc a Tarragona, però ja m'han dit que aquí no ho fa cap) permeten intentar un part vaginal quan és el primer fill i ve de natges?

Aquí, a Tarragona, per protocol, quan és el primer i ve de natges és cesàrea directament i m'han dit que programada, intenten que ni tan sols comencis el treball de part... Si fos el segon, t'ho deixen provar, però amb el primer no. La llevadora m'ha dit que no sabia quin, però que creia que a Barcelona sí que n'hi ha que ho permeten... Vosaltres en sabeu d'algun? (I si no és Barcelona, també, no em fa res desplaçar-me a Lleida o Girona!)

Gràcies!
metiarc
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: Part de natges vaginal (1r fill). És possible?

EntradaAutor: metiarc » dt. nov. 24, 2015 6:04 pm

A Sta. Tecla a Tarragona fan part de natges. A ma germana li havien de fer amb el segon fill, però comptava com el primer perquè el primer va ser una cesarea programada també per venir de natges a l'hospital de Reus. Per tant, era el primer part vaginal. Al final no li va caler perquè el nen es va donar la volta en algun moment entre les setmanes 34 i 37, que és en les que va fer eco. Però allí en fan segur perquè a ella ja li havien comentat l'opció.

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. nov. 24, 2015 6:21 pm

Crec que en el Santa Caterina de Girona (a Salt concretament), han fet part de natges, tot i que no ho sé del cert.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dt. nov. 24, 2015 7:41 pm

Jo tinc una amiga q va tenir un part de natges del primer fill a l'Hospital de Terrassa! I tot perfecte!
Ànimssss!'
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dt. nov. 24, 2015 7:54 pm

A Hospital Sant Pau va sortir FA uns mesos que havien recuperat el part de natges. Sort!
Imatge Imatge
MarionCole
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

EntradaAutor: MarionCole » dt. nov. 24, 2015 9:14 pm

Hola, justament jo vaig parir el meu fill de natges a Tarragona, amb el Dr, Sentís, i la mar de bé.

Era el segon fill, aixo sí, pero si ho vols provar jo aniria a veure'l. No et servirà qualsevol metge del seu equip perquè no tots ho fan. Ha de ser ell.

Dir-te que a Sant Pau fa uns mesos que van dir que a partir d'ara ja no programaran més cesaries per bebes que vénen de natges.
MarionCole
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

EntradaAutor: MarionCole » dt. nov. 24, 2015 9:17 pm

Per cert, que no t'ho he posat, pero el dr. Sentis em va dir que atenia primípares amb bebes de natges. Pero ho ha de veure clar, la posicio i mida del nen han de ser correctes... jo aniria a veure'l.

siusplau, si hi vas ja ens explicaràs, OK?
Cucafera74

EntradaAutor: Cucafera74 » dc. nov. 25, 2015 8:16 am

Moltíssimes gràcies a totes, de debó! Miraré de demanar una cita amb el dr Sentís, doncs, i m'informaré també del Sant Pau de Barcelona. A veure què diuen... Mentrestant, continuo caminant a 4 potes, acupuntura, moxibustió, el tema del fred i la calor... A veure si es gira!

Moltes gràcies de nou! :ok: :love:
Cucafera74

EntradaAutor: Cucafera74 » dc. nov. 25, 2015 8:53 am

Dit i fet! Tinc hora dimarts que ve amb el doctor Jaume Sentís (per la mútua, que per la SS no sabia com fer-ho).... A veure què diu!
Cucafera74

EntradaAutor: Cucafera74 » dc. nov. 25, 2015 9:25 am

MarionCole ha escrit:Per cert, que no t'ho he posat, pero el dr. Sentis em va dir que atenia primípares amb bebes de natges. Pero ho ha de veure clar, la posicio i mida del nen han de ser correctes... jo aniria a veure'l.

siusplau, si hi vas ja ens explicaràs, OK?

Dimarts que ve hi vaig... Ja t'explicaré!
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

EntradaAutor: Arual83 » dv. nov. 27, 2015 1:47 pm

Hola!

Només et volia animar... a mi la nena se'm va col.locar a la.setmana 36. No se si gràcies a la moxobustió i a l acupultura xo el.fet es que es va girar!

Tens temps!!!! El meu pla B era la.VCE a Vall hebron xo era elmsegon embaràs

Anims
Cucafera74

EntradaAutor: Cucafera74 » dt. des. 01, 2015 8:05 pm

Hola a totes!

Doncs avui he tingut una primera visita amb el dr Sentís. La veritat és que he sortit contenta. El nen continua de natges i diu que encara que n'hi ha que es giren a l'últim moment, que em vagi fent a la idea que cada dia que passa és menys probable (però m'ho ha dit en plan bé). M'ha explicat com funcionen i que, en principi, no programen la cesàrea a no ser que vegin risc i que, de moment, el nen no és massa gran i que la pelvis sembla que està bé, o sigui que com a mínim em deixarien començar el treball de part i, si veiessin que hi ha problemes, llavors farien la cesàrea. De totes maneres, encara no m'ha dit res segur, he de tornar a fer una eco d'alta definicio perquè acabin de veure com és el nen i m'ha de visitar el seu nebot, perquè és el que atendria el part (m'ha visitat el Jaume Sentís, que ja no aten parts).

En definitiva, m'ha causat molt bona impressió. Ja us aniré dient. Ara obriré un fil nou, sobre el sta tecla, perquè no tinc ni idea de com és la maternitat ni res allà. Vosaltres ho sabeu? Sabeu si la sala de parts és la clàssica medicalitzada o si tenen opció de sala de parts més "natural", amb banyera i que et deixin llibertat de moviment, o em tocarà estar a la cadira?

Gràcies de nou a totes!
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dc. des. 02, 2015 7:49 pm

Qué bé!!

Jo vaig fer un part de natges de primerenca, amb la dra Carme Guasch. Ja has trobat opció pero per si serveix a algú.
ImatgeImatge
Imatge
gemmac
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 2:29 pm

EntradaAutor: gemmac » dc. feb. 17, 2016 1:19 pm

Hola noies

Jo acabo de saber que el meu peque tb be de natges, estic de 33 semanes. Mhan dit que encara es pot girar i daqui 3 semanes em tornen a fer eco per mirar com esta posat.
Suposo que si es gira o notaria no?
Algu ha tingut part de natges al santa caterina?
He de dir que sera el segon part vaginal si va be cla.

Gracies
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::