Ginecòleg Medifiatc Badalona
Ginecòleg Medifiatc Badalona
Hola!!!
Disculpeu si hi ha algun post sobre això, m'estic tornant lerda perquè amb el buscador no ho trobo i és estrany que no hi hagi cap.
No se si em podeu ajudar, estic buscant ginecòleg de Medifiatc a Badalona.
Després del meu primer part vaig canviar degut a la mala experiència (part massa intervingut) i la que tenia fins ara ja no està a Badalona.
Si alguna mare que hagi "viscut" el part em pot recomanar algun/a respectuós em faria un favor, vaig una mica perduda.
Tinc visita pel Digest de la Plana, amb Dra Muñoz però no puc aconseguir referències perquè no tinc més dades i a la seva web no surt, deu ser alguna nova.
Moltes gràcies!!
Disculpeu si hi ha algun post sobre això, m'estic tornant lerda perquè amb el buscador no ho trobo i és estrany que no hi hagi cap.
No se si em podeu ajudar, estic buscant ginecòleg de Medifiatc a Badalona.
Després del meu primer part vaig canviar degut a la mala experiència (part massa intervingut) i la que tenia fins ara ja no està a Badalona.
Si alguna mare que hagi "viscut" el part em pot recomanar algun/a respectuós em faria un favor, vaig una mica perduda.
Tinc visita pel Digest de la Plana, amb Dra Muñoz però no puc aconseguir referències perquè no tinc més dades i a la seva web no surt, deu ser alguna nova.
Moltes gràcies!!
Re: Ginecòleg Medifiatc Badalona
Bona nit!!
El meu ginecòleg treballa a Barcelona i també a Badalona amb Medifiatc. Es diu Joan Soler Claret i és un sol d'home. Molt professional i a la vegada comprensiu, afectuós...Jo hi confio plenament. També treballa a la Clínica del Pilar. Espero haver-te ajudat.
El meu ginecòleg treballa a Barcelona i també a Badalona amb Medifiatc. Es diu Joan Soler Claret i és un sol d'home. Molt professional i a la vegada comprensiu, afectuós...Jo hi confio plenament. També treballa a la Clínica del Pilar. Espero haver-te ajudat.

4 IA fetes, tres negatives i una positiva però amb avortament BQ
2016 Iniciem Primera FIV
Febrer 2016 1ª FIV beta negativa
Març 2016 2ª FIV beta negativa
Abril 2016 3ª FIV beta positiva de a dia 12 post transferència!!!(3/5/2016)
2016 Iniciem Primera FIV
Febrer 2016 1ª FIV beta negativa
Març 2016 2ª FIV beta negativa
Abril 2016 3ª FIV beta positiva de a dia 12 post transferència!!!(3/5/2016)
Re: Ginecòleg Medifiatc Badalona
Dr. Emili muñoz ramos, pot ser que et surti per nom de ginac. Un 10!
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |