part al sant joan de déu (manresa)

Experiències i pors del moment més desitjat.

annetmiquelet
Entrades: 1
Membre des de: dl. ago. 29, 2016 6:08 pm

part al sant joan de déu (manresa)

EntradaAutor: annetmiquelet » dl. ago. 29, 2016 6:12 pm

Hola marones! m'agradaria conèixer experiències al SJDD de Manresa, fa un any que hi visc aquí però no conec a gaire mares recents i no trobo massa informació online... com que em toca a principis d'ocubre m'agradaria saber què tal us ha anat

moltes gràcies!!!
Lluna2016
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. gen. 17, 2016 9:20 am

Re: part al sant joan de déu (manresa)

EntradaAutor: Lluna2016 » dl. ago. 29, 2016 7:31 pm

Hola! Jo vaig estar molt contenta, em van demanar com volia el part, si volia epidural, tenen pilotes per les
Contraccions... Estan molt ben preparats. Les llevadores molt maques tan al part com després, tambe vaig tenir d'estar sola a planta (aixo depen de quan arribes si hi ha lloc o no). Jo no tinc cap queixa, tot em va anar mbe i rapid
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: part al sant joan de déu (manresa)

EntradaAutor: Tutty29 » dl. ago. 29, 2016 10:09 pm

Primer de tot felicitats!!
Jo he parit els dos cops al Sant Joan i molt contenta!!
En el primer embaraç(2012)i el segon (2015).
irem
:: rateta
:: rateta
Entrades: 191
Membre des de: dc. ago. 31, 2011 3:11 pm

Re: part al sant joan de déu (manresa)

EntradaAutor: irem » dt. set. 27, 2016 9:14 pm

Hola!!! Jo he parit les dues vegades a St Joan de Déu i ha sigut una experiència molt positiva, tant a paritori com a planta. Ara estem embarassats de la tercera nena i tornaré a SJdd sense cap dubte. Tot i tenir mútua vaig preferir parir a Sjdd. Els meus dos parts van ser naturals, totalment respectats i molt íntims. Espero tenir la mateixa sort aquesta tercera vegada. :ok:
Niss
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Re: part al sant joan de déu (manresa)

EntradaAutor: Niss » dv. maig 26, 2017 9:15 am

Hola! Jo també he parit dues vegades a l'hospital de Manresa.

El primer part (2014) va ser llarguíssim (el tinc aquí, si el vols llegir: https://mamadetres.cat/el-nostre-primer-part/), i el record que en tinc és una mescla de sensacions bastant extranya. En general vaig quedar contenta, però hi va haver coses de persones en concret que no em van agradar gens. Per això estic d'acord amb el que ja s'ha dit... Depèn de qui et toqui. En general tothom és molt agradable i els protocols són de part respectat, però a l'hora de la veritat depèn de qui t'atengui. Jo hagués agraït més informació i més empatia. El part és meu i tinc dret a que m'expliquin què està passant... però pel que sembla, hi ha personal sanitari que pensa que és millor que les parteres sapiguem quan menys millor, perquè no la liem...

El segon part (2017) va ser rapidissim (aquí tens la crònica: https://mamadetres.cat/el-nostre-segon-part/)... Vaig estar a l'hospital 10 minuts i quasi no arribo a la sala de parts. Però em vaig sentir mooooolt ben tractada (exepte per una llevadora bastant borde, però que per sort va desaparèixer de seguida).

I a planta, doncs el mateix... Depèn de qui et toqui. Algunes infermeres bastant poc empàtiques... Els és igual si no has dormit en tota la nit, a les 7 del matí persiana cap amunt i vinga, tothom a despertar-se... Ara, d'altres són fantàstiques, dolces. Jo del segon, tinc molt bon record del personal de planta. Em vaig sentir com una reina.

Per tant, en general, crec que hi ha moooolt bons professionals. El protocol de part és ideal i penso que, si tu vas amb les coses clares i sabent el que vols, t'ho respectaran.
Ànims i tranquil·la, segur que tot anirà molt bé! :)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::