Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

Experiències i pors del moment més desitjat.

Ineream
Entrades: 3
Membre des de: dj. oct. 13, 2016 10:00 am

Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: Ineream » dj. oct. 13, 2016 10:08 am

Hola!!

M'agradaria saber l'opinió d'algú que hagi parit recentment a la Quirón a través del Centre Ginecològic MBG. Estic de 24 setmanes i em porta la Dra. Alejandra Aliende. El cert és que, d'ella, no en tinc cap queixa (és molt amable, simpàtica, sempre disposada a contestar-te a tot, propera...) però no he trobat ningú que em parli bé o em recomani la Quirón (que no el Centre MBG, perquè hi ha molt poqueta informació). Algú ha tingut el seu bebè amb ells o amb la Dra. Alejandra Aliende? Esteu contentes amb el tracte rebut? Les llevadores, que crec que són molt importants durant el part, han estat bé? Us han respectat el que vosaltres demanàveu (si preferíeu evitar cessàrea, l'episotomia, volíeu fer pell amb pell)?

Moltíssimes gràcies desde ja!

Irene
Avatar de l’usuari
marta's
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: ds. nov. 24, 2007 10:55 pm

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: marta's » dl. oct. 17, 2016 9:07 am

Hola!
Jo he tingut las meus 2 petits amb la Dra. Aliende i un 10. El gran es del 2012 i el petit de gener del 2016 i a més et puc dir que inclus ha millorat.
Els meus han estat cesárea programada per problemes meus i en totes 2 han pogut estar el pare, inclus quan al 2012 encara no estaba permes ho van colar.
Les llevadores molt be tambe, i tema lactancia nomes et puc dir que despres de gairebe 4 anys que té el gran encara seguim fent lactancia, i ara en tándem amb el petit. Elles t'ajuden pero tambe cal molta insistencia per part de la mare i si veus que no insisteix.
L'hopital molt be tambe i les infermeres. Durant la meva estada amb el petit es van poder quedar amb mi a dormir el pare i el fill gran.
Jo estic molt contenta, de fet per aixó vaig repetir i continuaré amb aquest grup fent revisions i demes.
Qualsevol dubte, pregunta'm
Imatge
Ineream
Entrades: 3
Membre des de: dj. oct. 13, 2016 10:00 am

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: Ineream » dl. oct. 17, 2016 9:36 am

Hola, marta's!

Ostres, doncs moltíssimes gràcies per la teva opinió! Em deixes una mica més tranquil·la. El cert és que la doctora m'encanta i em transmet molt bones sensacions, però és clar, no tot depèn d'ella i et van sorgint dubtes amb el que llegeixes i et diuen...

Moltes gràcies de nou i enhorabona pel teu petit del gener! :)

Irene
Avatar de l’usuari
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: Efèlide » dv. oct. 21, 2016 9:19 am

Hola maques!!

M’interessa molt la info ja que en breu tindré al meu petit al centre MBG de la Quirón (a mi em porta la doctora Rosana Diaz i estic molt contenta).

Segurament serà cessàrea programada, així que Marta’s em deixes més tranquila amb la teva experiencia. Et volia preguntar com va anar, si et lligaven els braços i si vas estar molta estona separada del bebé… Sóc novata i em fa pot tot, sobre tot la lactancia i la recuperació, la cicatriu.... :-o00m

Gràcies!!!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: between » dl. oct. 24, 2016 7:33 pm

Hola,

Tenia entès que MBG és el departament de ginecologia i obstetrícia de la Quiron. Així com Salut de la Dona ho és de Dexeus.
I tots dos hospitals pertanyen al grup QuironSalud.

Vull dir que no sabia que hi hagués distinció entre MBG de Quiron i Quiron a seques.
Ineream
Entrades: 3
Membre des de: dj. oct. 13, 2016 10:00 am

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: Ineream » dt. oct. 25, 2016 7:18 am

Hola, between!

Jo li vaig preguntar a la meva doctora i em va dir que a la Quiron hi ha tres equips de ginecologia: un és el de la mateixa Quirón, que és l'equip del Dr. Cabero; un altre és el Centre MBG, del Dr. Marquès Amoròs, i un tercer que no sé com es diu. Els tres són independents l'un dels altres, el que passa que els dos últims són consultes (que podrien estar en qualsevol altra part de Barcelona) que fan servir les instal·lacions de l'Hospital Quirón, però cada equip és diferent. L'únic que tenen en comú és el personal propi d'un hospital, és a dir, infermeres (que no llevadores), anestesistes, etc.
Avatar de l’usuari
marta's
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: ds. nov. 24, 2007 10:55 pm

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: marta's » dt. oct. 25, 2016 6:05 pm

Si, son centres independients que alquilen les instal.lacions, quirófans i demes, pero si per exemple vas a urgencies de Quiron, visita l'equip del Dr. Cabero. Si te visites am MBG has de trucar al seu telefon d'urgencies.
Imatge
Avatar de l’usuari
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: Elma » dv. oct. 28, 2016 10:41 am

Hola,
Jo vaig tenir la meva filla amb el Centre MBG al març del 2015, amb la Dra. García del Real. Estic encantada amb el tracte i en com va anar tot. Vaig poder parlar amb ella del part des del primer moment, quan vaig arribar de part vaig explicar-li a la llevadora com volia que anés tot, vam mantenir diàleg en tot moment i el part va anar genial.
Amb el primer fill vaig començar a Quiron (equip Dr. Cabero) però vaig acabar parint a Sant Pau perquè no em donava gaire confiança, tot i que tinc amigues que els hi va anar estupendo (a una en concret, l'equip de guàrdia que li va toca la va animar a parir sense epidural i ho va fer). Trobaràs opinions per tots els gustos, així que has d'anar on et sentis millor. Potser perquè era la segona vaig anar de cara des del principi, amb les idees molt clares, jo li vaig dir a la doctora que "ja havia marxat d'allà un cop i que no tenia problema en tornar-ho a fer si calia" em va somriure i em va dir que ja podia estar tranquil·la que tindria un bon record del meu part. Parla, parla molt i si no et quadra...busca un altre, que no et faci por. Jo estic encantada d'haver canviat a Sant Pau (i això que es va complicar la cosa) i d'haver-me canviat d'equip amb la segona.

Que sigui un dia molt i molt especial!!
ImatgeImatge

Imatge
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: between » dj. jul. 27, 2017 12:02 pm

Hola!

Pujo aquest tema.

Algú té referències de la Dra. Ester Muñoz de MBG?

Expliqueu experiències!
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: Alexita012 » dj. ago. 10, 2017 3:27 pm

Hola Between! El meu embaràs de bessons me'l va portar ella al 2014 i no tinc paraules per agrair la seva professionalitat. A la setmana 28 em vaig posar de part, gràcies als controls diaris amb ella i la medicació vam arribar a la setmana 34 i els bessons van néixer sense complicacions amb un part vaginal. Però aquí no va acabar tot, vaig tenir una hemorràgia interna la nit de donar a llum i ella que ja estava a casa, quan la van trucar de l'hospital, es va tornar a presentar i va estar amb mi a quiròfan per parar l'hemorràgia i tornar a cosir. És una persona molt dolça, empàtica i amb nosaltres es va portar magníficament. Ara només anem als controls anuals ginecològics però la recomano amb els ulls tancats :ok:
Imatge
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: between » dj. ago. 10, 2017 4:53 pm

Gràcies Alexita!

Només he fet una visita amb ella de moment i sí que em va semblar empàtica. Vaig trucar a MBG per a una primera visita i la noia que atén el telèfon em pregunta: Amb qui? I jo li dic: Doncs no en tinc ni idea però que sigui dona! I em va recomenar la seva gine, q es la Dra. Muñoz.- I dit i fet jaja
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: ems2012 » dj. set. 27, 2018 9:18 pm

Hola! Encara es d'hora estic de 12 setmanetes pero m'agradaria actualitzar la informacio sobre aquest centre i/o sobre la Quirón! Actualment m'esta portant la dc Ester Duran, és molt agradable i atenta, m'interessa tenir info de cara al part!

Agrairia si poguessiu compartir experiències!

Gracies!!!!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
Magi
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 10, 2021 8:31 pm

Re: Part amb el Centre MBG (Quirón) - 2015/2016

EntradaAutor: Magi » dl. maig 10, 2021 8:34 pm

Hola Bones!
Jo m'estic visitant amb la Doctora de Sas i estic de 25 setmanes. La veritat que fins ara tot genial.
Voldria saber a quin centre vau fer el curs preparat les noies que vau anar a traves de MBG y què tal les llevadores? crec que normalment treballen amb unes 3 o 4 que solen ser sempre les mateixes.

gracies

Sandra

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::