Cesárea programada a la dexeus

Experiències i pors del moment més desitjat.

Desireegarcia
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 18, 2016 2:15 pm

Cesárea programada a la dexeus

EntradaAutor: Desireegarcia » dv. feb. 02, 2018 10:59 am

Hola bon dia a tothom...estic embarassada i al juny tindré al meu petit a la Dexeus . Con que tinc cesàrea programada perque tinc tres més anteriors, i no he parit mai a la Dexeus m'agradaria saber si alguna ha donat a llum allà i m' expliques la seva experiència amb la cesàrea. Si et deixen fer pell amb pell , el tema lactància , etc...moltes gràcies..petonets.
Aqua900
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. abr. 26, 2018 9:23 pm

Re: Cesárea programada a la dexeus

EntradaAutor: Aqua900 » dl. oct. 22, 2018 1:44 pm

Hola!!+ veig que ningu et va contestar i em trobo ara en la teva mateixa situacio. Al gener em faran a la Dexeus una cessaria programada i m'agradaria saber com et va anar, si et van deixar fer pell amb pell, si vas estar molt de temps sense veure al bebè, etc. Moltes gracies i espero que t'anés genial!
Desireegarcia
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 18, 2016 2:15 pm

Re: Cesárea programada a la dexeus

EntradaAutor: Desireegarcia » dt. oct. 23, 2018 1:54 pm

Holaaa...pues a mi em va anar genial..van deixar entrar al meu home al quirofan., només neixer el meu petit amb la ajuda del pare te'l posen a sobre..jo vaig anar a reanimació amb el nen enganxat al pit..i d'allá fins l'habitació amb el petit amb mí..fas pell amb pell des de el quirofan. I despres d'un parell d'hores o més , s'ho emporten per pesar-lo etc. I te'l tornen aviat. Les proves després i totes les revisions les fan a la habitació amb tú present. Jo vaig quedar encantada. Si vols donar el pit t'ajuden molt. Espero que t'hagi ajudat. z2:-)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::