Hospital del Vendrell/Clínica del Remei

Experiències i pors del moment més desitjat.

Gandi
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 15, 2019 2:21 am

Hospital del Vendrell/Clínica del Remei

EntradaAutor: Gandi » dl. abr. 15, 2019 2:35 am

Bones a totes,
Exposo la meva situació per sobre sense profunditzar gaire. Pero seguretat social em toca el part a l'hospital del Vendrell. Es un hospital que respecta el part natural i que em crea controversia ja que sé de coneguts amb magnífiques experiències pero d'altres que han tingut complicacions o pitjors finals (no vaig a profunditzar ja qué sóc conscient de que depèn moltíssim dels professionals que hi siguin presents el día del part i de que el factor sort también juga un paper important). El cas es que estic de 20 setmanes i per mútua m'entra la Clínica del Remei a Barcelona. Qui asistiría el part sería el Dr. Mauricio Gómez Latre. Es un hospital molt més preparat ja que disposa d'unitat de neonatología i d'uci. A més anteriorment jo vivía a Barcelona i ell era el meu ginecoleg. Fins ara he portat l'embaràs a l'Hospital del Vendrell. Ens tira enrrere el tema d'anar en cotxe fins a Barcelona (son uns 70 km des del domicili) estant jo de part.
Ho sento per la parrafada pero agrairia opinions sobre donar a llum als dos hospitals.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::