Part amb heparina i adiro

Experiències i pors del moment més desitjat.

Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Part amb heparina i adiro

EntradaAutor: Northern Lights » dl. juny 17, 2019 10:00 am

Hola noies, degut a una pedua gestacional a les 6sg i fallo d implanatcio d embrions bons ens vam decidir fer totes les proves posibles per veure que podia passar.
Ens van trobar incompatibilitat kir-hla i prendre heparina+prednisona+adiro.

I sembla que ha funcionat pq estic de 10sg, pero ara em fa molta por com aquesta medicacio pot afectar al nado. Al principi nomes pensava en que funciones i no em vaig plantejar els riscos pero ara penso que haure de prendre l heparina i l adiro fins al final i s em plantegen molts dubted de si he fet be en iniciar aquests tto.

Algú ha tingut un embaras amb aquesta medicacio i em pot explicar la seva experiencia. Sobretot tema part, com afecta i si el nado va patir algun efecte secundari de la medicacio.

Moltes gràcies
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: Part amb heparina i adiro

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dc. juny 19, 2019 1:47 pm

Hola!
Jo vaig prendre adiro a l'inici de l'embaràs i després me'l van canviar per heparina (en el meu cas ho vaig prendre per risc de trombosis ja que havia patit una embolia dos anys abans). El meu part va haver de ser programat ja que jo no podia permetre'm estar sense punxar-me i jo no tenia cap problema amb que em posessin l'epidural (de fet ho preferia). Pel que sé si t'has punxat en les 12 hores prèvies no és recomanable que te la posin.
Així doncs el dia en que van programar el part no em vaig punxar, me'l van provocar (no va funcionar i va acabar en cesària però això no té res a veure amb l'heparina) i al dia següent del part ja em vaig tornar a posar heparina.
Realment l'únic que has de tenir en compte és que en tot cas has d'informar de quan t'has punxat per última vegada, ja que és millor no parir recent punxada, però per la resta el part no té cap diferència d'un altre part.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Part amb heparina i adiro

EntradaAutor: Northern Lights » dt. juny 25, 2019 11:38 am

Gràcies Mirindi-taronja, em quedo més tranquil.la, en breu tindre visita amb anestesia i gines aveure que em diuen sobre induir part.
Mercii

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::