El part - les dues primeres hores

Experiències i pors del moment més desitjat.

alexandra
:: zebra
Entrades: 1634
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 7:11 pm
Ubicació: Barcelona

El part - les dues primeres hores

EntradaAutor: alexandra » dl. març 10, 2008 5:40 pm

Hola!
he llegit (ara no sé si és el Carlos Gonzalez qui ho diu) que només nèixer és súper important que el nen es quedi amb la mare. que ho podem demanar a l'hospital perquè hi tenim tot el dret; és a dir, que no se l'enduguin enlloc!
D'aquesta manera també s'estimula el pit per a donar de mamar. El nen pot començar a mamar recen nascut.
Qui em pot explicar la seva experiència?
jo vull demanar que no me l'apartin en cap moment!!!
Imatge
nuria
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: ds. maig 06, 2006 1:35 pm

EntradaAutor: nuria » dl. març 10, 2008 5:49 pm

Hi ha una web amb molta info sobre aquest tema:
http://www.quenoosseparen.info/
;-)
ImatgeImatge
ImatgeImatge
monic75
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dc. feb. 13, 2008 9:22 pm
Ubicació: Esplugues
Contacta:

EntradaAutor: monic75 » dl. març 10, 2008 5:50 pm

No sé, suposo que també depen de les normes de l´hospital.
Estaria bé que li preguntessis al ginecoleg a la propera visita si a la Corachan es posible fer-ho així.
A mi ja saps que en tots dos parts se les van emportar una estona a l´incubadora i a que les veies el pediatra de guardia, però no sé si va ser perquè en tots dos casos eran cesareas...
La veritat es que si es pot fer així seria perfecte.
Imatge
Imatge
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dl. març 10, 2008 5:52 pm

En el meu cas va ser així, després de 17 hores al paritori (m'el sabia de memòria) la nena va decidir sortir, i me la van posar al instant a sobre meu, i les següents 5 hores fins que ens van portar a l'habitació la vaig tenir jo, només la va agafar el meu marit per vestir-la al cap d'una estona. Jo li vaig donar el pit al cap de 10 minuts, més o menys, suposo que a tot arreu deuen fer-ho així, jo la vaig tenir en un hospital pùblic. :-D
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dl. març 10, 2008 5:56 pm

Hola guapa! Jo no tinc experiència pròpia, però fa 3 setmanes, quan em van haver d'ingressar per aturar-me l'hemorràgia, vaig estar amb les mares que anaven i venien de parir, o sigui que vaig aprendre un munt!
Després de parir portaven les mares amb el petit, i de seguida venien les infermeres i/o comadrones i els ensenyaven com fer per donar el pit. Fins al cap de 3-4 hores no va venir el pediatre a fer la primera revisió als nadons, tot i que suposo que en el paritori els deurien fer un primer reconeixement. Només van estar-hi uns 20 minuts, mitja hora com a molt. En aquest cas es tractava d'un hospital públic.
alexandra

EntradaAutor: alexandra » dl. març 10, 2008 5:58 pm

pues espero que a la corachan sigui així...
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. març 10, 2008 7:01 pm

jo abans ja havia preguntat a l'hospital com ho feien, i no vaig tenir cap problema, no se la van endur en cap moment.
quan va neixer jo mateixa la vaig agafar i es va enganxar a la teta, mentre em van posar punts. despres alla mateix al paritori em van portar torrades amb formatge i a en lluis fideua, va anar de conya perque no haviem dinat, i mentre la infermera la pesava i la media alla al costat. despres en lluis la va vestir i va tornar a mamar, ens van deixar estar alla els 3 sols mes de dues hores, va ser molt macu, despres ja eren les 8 o 9 del vespre iem van portar a l'habitacio, no recordo que la mires cap pediatre aquell vespre.
alexandra

EntradaAutor: alexandra » dl. març 10, 2008 8:45 pm

ostres, julieta, quin punt allà menjant!!! jejeje
gràcies, totxo, jo li preguntaré a la comadrona o al metge, així ja em quedaré tranquila. :)
avui he somniat que me la posaven a sobre meu però no mamava... :(
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::