Tapón mucoso a les 32 setmanes?

Experiències i pors del moment més desitjat.

annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Tapón mucoso a les 32 setmanes?

EntradaAutor: annia » dv. març 14, 2008 3:19 pm

Hola noies,

Estic embarassada de 32 setmanes, ahir vaig tacar una mica al anar al wc, era fluxe de color marronós claret. Em vaig espantar una mica i vaig anar a urgències, ho van veure tot be, inclús em van posar les "corretges" i el bebé estava perfecte i jo no tenia contraccions. La dra. no li va donar cap importància, em va dir que si no era sang fresca o aigua que no em preocupès.
Jo li he estat donant voltes, i llegint per internet penso que podria ser part del tap mucós, pero es clar és molt dora que comenci a perdre al tap a les 32 setmanes,no?

A veure si algú em pot ajudar, almenys les que ja teniu experiència.

Moltes gràcies
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dv. març 14, 2008 3:39 pm

HOLA, NO ET PREOCUPIS GUAPA, DIUEN QUE EL TAP MUCÓS EL POTS PERDRE MOLTES SETMANES ABANS DEL PART... TOT I QUE EL TAP MUCÓS ES BASTANT VERMELL, VAMOS, COM LA REGLA, PERO AMB CONSISTENCIA BLANDYBLU...JEJEJE... :ok:
annia
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

EntradaAutor: annia » dv. març 14, 2008 4:09 pm

Gràcies gblanch,

Estaré tranquila, no deu ser res important, si no ahir a urgències ja m'haguessin dit que anès en comte.
De tota manera em sembla molt aviat per ser el tap mucòs. Lo meu era com fluxe però no tant consistent com el blandyblu. Mira és una bona referència això del blandiblu, jeje...

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::