PER LES QUE BUSQUEM EL SEGON

Experiències i pors del moment més desitjat.

Vi
Visitant

PER LES QUE BUSQUEM EL SEGON

EntradaAutor: Visitant » dg. març 16, 2008 9:26 am

OLA XURRIS!

VOLIA SABER QUI DE NOSALTRES ESTÀ BUSCANT O PENSA POSAR-S'HI AVIAT A PEL 2N O 3R XURUMBELE....

M'AGRADARIA COMPARTIR L'EXPERIÈNCIA ALTRE COP AMB VOSALTRES...

HE OBERT EL POST AKI PK NO SÉ SI VISITEM GAIRE EL "BUSCANT" AIXÍ que BENU...ESPERO TROBAR COMPANYES DE VIATGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UN PTNOÀS!

AQUA, BRUNA, KEKEKEEKE US ANIMEU=???? AVAVAVAVAAAA, NO EM DEIXEU SOLETA XURRIIIISSS!

EM SONA que ALGÚ MÉS...MERCÈ????? ANNA2007???? ANAGAZ????

EDITO PER PENJAR LA LLISTAAAA ACTUALITZADA!

BUSCADORES EN ACTIU

BRUNA

HEIDI

DACAR

KITIARA

CALONGINA

TXELLETA

ANNA2007

NATRIX

APUNT DE BUSCAR

MERCÈ

TOTXO

NINNA

MAMAJOE

MAMARNAU_TGN

JUDIT

MAMARNAU

AQUALATA

JULIETA

MIXI
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 28, 2008 7:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
merce
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » dg. març 16, 2008 9:42 am

Mmm... marta, nosaltres en buscarem un, si, però passat l'estiu tirant cap a l'hivern, jejejejeje, quan el Marçal ja hagi fet l'any també
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. març 16, 2008 9:56 am

MENU, PERO NENA, L'ESTIU PASSARÀ VOLAANDOOOOOO!!!!!!!!!!

AAAAAI que BÉ!!!!!!!!!!!!!!!!! :trona: :trona: :trona: :trona: :trona:
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dg. març 16, 2008 10:09 am

Natrixxxxxxx, ésperame, que yo compartiré contigo mi embarazo.

Mucha suerte a nosotras!!!

yo tampoco visito mucho el estoy buscando, ya que no controlo temperaturas, ni me hago test de ovulación ni nada de nada, y mucho mennos ahora, que estoy con las antibaby, aunque el mes que viene, voy a ver si se me olvidan un par de pastillas en los días claves!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D Total las pastis, son por mis problemillas varios no porque no deba quedarme.
:ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. març 16, 2008 10:14 am

SISISISIII KITI YO TE ESPERO CHURRI ME HARÍA MUUUUUUUUUUUUUUUUCHA ILUSIÓN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OJALÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Y TIENES que SEGUIR CON LAS PASTILLAS O PUEDES DEJARLAS UNA TEMPORADITA???? ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::··
.
.

EntradaAutor: . » dg. març 16, 2008 1:36 pm

JO JO JO JO QUE GRANDE ERES NATRIX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A LA BUSCA Y CAPTURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LLUC, XATUUUUUUUUUUUUUUU QUE SE T'ACABA EL ROTLLO! JAJAJA!!

AI QUE GUAI AQUEST POST NENES!

BRUNA, AQUALATA, KITI, GBLANCH, SOL, NO SE, A TOTES! VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NO ME DEJÉIS SOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VAMOS QUE NOS VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Calongina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

EntradaAutor: Calongina » dg. març 16, 2008 2:46 pm

Doncs aquí en teniu una altra que està buscant el segon...
El que passa que encara dono el pit, i no m'ha vingut la regla. Sembla ser que és normal.
En qualsevol cas, nosaltres no posem barreres. Però en contrapartida "no juguem gaires números a la loteria", quina sequera!!!
Calongina
.
.

EntradaAutor: . » dg. març 16, 2008 2:51 pm

Calongina ha escrit:Doncs aquí en teniu una altra que està buscant el segon...
El que passa que encara dono el pit, i no m'ha vingut la regla. Sembla ser que és normal.
En qualsevol cas, nosaltres no posem barreres. Però en contrapartida "no juguem gaires números a la loteria", quina sequera!!!

Ja ja ja Calongina...i es que les possiblitats de apareamiento es redueixen a la meitat tenint un crio, oi?

Anna2007,......m'oblidava de tu!!!! Estàs en el punto de miraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dg. març 16, 2008 4:22 pm

:cangui:
cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 11:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. març 16, 2008 5:14 pm

però ANNA2007 BUSKES NO????

DIGEUM que SIIIIIII VAVAVAVAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!1

LEIRE VOY A POR TIIII A VER SI TE ATRAPOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAA
muflona
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dg. març 16, 2008 5:53 pm

natrix crec que jo m'uniré a vosaltres però pel 1r... cap al desembre... vosaltres ja els tindreu enfornats, cuits i a l'aparador, llavors, oi???? :pandi:
Que guapes que sou!!!!!!!
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 16, 2008 5:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Daina
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dg. març 16, 2008 5:53 pm

Nosaltres ho estem pensant però em sembla que esperarem un any! PErquè l'Aina sigui una mica més grandeta i perquè vaig començar una nova feina i no es qüestió de quedar-se prenyada de seguida.

Mira que m'agradaria tornar a compartir amb tu un segon embaràs!
.
.

EntradaAutor: . » dg. març 16, 2008 7:00 pm

Ei nenes, si haig de tenir un tercer, pos el tinc, pero nem juntes again en un embaràs vaaaaa
Anna2007....ja veuràs com d'aqui res ens dones una mega sorpresa!!
Mamajoe, ja veig que no trigaras tu tampoc...
Pero aqui la que es una super noticia es la NINNAAAAAAAAAAAAAAAAA
Si Ninna? Us heu decidit? Mira que m'emociono eh! CAGUAI tia!!!!!!!!!!
Daina
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dg. març 16, 2008 7:02 pm

Al final amb la tonteria farem que la demografia pugi!
Ninna, anima't esprés d'escoltar-nos tant ja et toca passar a l'altra banda!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. març 16, 2008 7:46 pm

osti que guay que seria! recordeu quan estàvem totes embarassades? per exemple entre l'acqua la heidi i jo feiem travesses per veure qui era la primera, tres nenes! totes havien de néixer cap el 15 de maig i només l'Abril es va esperar tant!!!
I la Gblanch que portava l'embaràs més avançat que jo o la Leire? i al final els nostres monstruos es porten dies!!!!!!
buf! m'encantaria!
Calongina! quina il.lusió llegir-te!!!
A mi el que em tira enrera és l'alletament. Jo estic per deixar les pastilles i veure, si com a mínim tinc la regla o no. Però clar, si em quedés embarassada no sé què passaria amb el pit... i és el principal motiu pel que no m'acabo de decidir, així deixo passar el temps.
En la pasta ni hi penso. Ja m'inventaré una recepta per coure euros al for i fer-los crèixer!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. març 16, 2008 7:50 pm

AIX SI....JO RECORDO ANAR A LA PAR AMB LA MARTA74, L'ANAGAZ..I UNA BONA PILA, VAJA FORNADA VA HAVER-HI!!!!!!!!!

KINS RECUERDUSSS...

TUTU, CLARA, PEL TEMA ALLETAMENT PK?
PODRIES SEGUIR ALLETANT NO? O POTSER LA CLOE NO VOLDRIA? que CANVIA EL GUST?
O PEL TEMA POSSIBLES CONTRACCIONS NO PODRIES ALLETAR?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. març 16, 2008 7:52 pm

NINNAAAAAAAAAAAA SISISI TITI VAVAVAVAAAAAAAAA!!!!!!!!!

MAMAJOE VA DONA NO US FEU DE PREGARRRR!!!!!!!

ANNA2007 JO BUSCAVA EL POST PERÒ NO LHE TROBAT PER AIXÒ HE OBERT AKEST!
PERÒ TU JA BUSCAVES NO? que JA NO??? NO FOTEM XURRI, VAVAVA, PA LA SACA AMB MI!
que VAM COMPARTIR EMBARÀS I ARA TOCA UN ALTRE JEJEJE!
:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
.
.

EntradaAutor: . » dg. març 16, 2008 7:53 pm

Ai si, noies, va ser ben emocionant, oi? Navem totes a la par més o menys i la Cloe ens va donar una mega sorpresa...el David tb néixer 15 dies abans...i apa, ja hi son tots aqui amb un anyet o quasi!

Si, Bruna, explica lo del alletament por fi! que jo m'estrenaré amb la Lola i estic recopilant info, fins i tot he buscat un grup de suport a la lactancia aqui a Badalona :-) Per si les mosques, segur que m'anirà bé!

Aqualata, i tu que, no dius res, m'enrecordo que vas dir que tu tb tenies ganes...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. març 16, 2008 7:57 pm

AI SIP LEIRE...EL TEU DAVID que VA NEIXER UNA MICA ABANS I EL MEU LLUC que NO VOLIA SORTIR NI A LA DE TRES JAJAJAJAJAAAAAAAAA

TUTUTUTU, L'AQUA VA DIR que PER L'ABRIL SI POSAVEN NO?? O HO RECORDO JO MALAMENTE????

I TU NO TE POTS REEMBARASSAR?? EN PLAN LOLA I LOLO ? AIXÍ NO EM PORTES TAN AVANTATGE JAJAJA O AIXÒ O JO M'EMBARASSO HIPERDEPRESSA I LI DONO VELOSIDÁS A L'ASUNTO A VEURE SI T'ATRAPEM!

:r) :r) :r) :r) :r) :r)
.
.

EntradaAutor: . » dg. març 16, 2008 8:03 pm

natrix ha escrit:AI SIP LEIRE...EL TEU DAVID que VA NEIXER UNA MICA ABANS I EL MEU LLUC que NO VOLIA SORTIR NI A LA DE TRES JAJAJAJAJAAAAAAAAA

TUTUTUTU, L'AQUA VA DIR que PER L'ABRIL SI POSAVEN NO?? O HO RECORDO JO MALAMENTE????

I TU NO TE POTS REEMBARASSAR?? EN PLAN LOLA I LOLO ? AIXÍ NO EM PORTES TAN AVANTATGE JAJAJA O AIXÒ O JO M'EMBARASSO HIPERDEPRESSA I LI DONO VELOSIDÁS A L'ASUNTO A VEURE SI T'ATRAPEM!

:r) :r) :r) :r) :r) :r)

jajajajaa un Lolo diu! jajajaja quin riure nena!!! Ostima, jo crec que no tindré mes fills tia....pero nenes, anims que a mi encara hem queden 4 mesos d'embaràs, coi, que teniu temps! No us vull veure al forum a les nits, tothom a "currar" noies!
VAAAAAAAAAAAA, SÓLO ME QUEDAN 4 MESE! VENGA RUBIA, VENGA MORENA, QUE SOLO ME QUEDAN 4...VENGA DAOS PRISAAAAAA...QUE ME LO QUITAN DE LAS MANOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::