Part a casa (amb fills petits)

Experiències i pors del moment més desitjat.

Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Part a casa (amb fills petits)

EntradaAutor: Caterinamore » dt. març 21, 2023 2:01 pm

Hola noies,

Al final hem decidit intentar el part a casa :content: .
Tot i que em fa molta il·lusió i crec que si tot surt bé pot ser una molt bona experiència, tinc molt clar que al primer indici de que alguna cosa no va bé, anirem a l'hospi que està a 5 minuts en cotxe.

Encara em quedem un parell de mesos pel part.
Però el que no acabo de tenir clar és:

z2:-) - El meu fill petit tindrà 2 anys al moment del naixement del germanet. Creieu que és millor que algú se l'endugui? Que algú estigui per ell a casa en alguna altra habitació?
Les que heu parit a casa com ho heu gestionat? Heu patit o heu estat pendent dels altres germans i això us ha distret en el treball de part? O heu pogut desconnectar l'antena?
Sé que és molt personal i al final acabarem decidint nosaltres, però m'ajudaria veure maneres de fer, opcions,... o si sabeu d'algun llibre o docu que parli d'això m'aniria molt bé.

z2:-) -Pel que he anat llegint aquest embaràs, tinc la sensació de que si pareixo a casa no necessitaré TANT al meu marit com a acompanyant. Vull dir, que a l'hospital, al no ser un lloc íntim nostre doncs el necessitava més com a suport i referent. Però si ho visualitzo a casa no ho tinc tant clar... Clar que en algún moment el necessitaré però no tota l'estona entenc. I amb la llevadora que estigui per a mi de tant en tant no sé si n'hi haurà prou...

Miraré si trobo informació d'aquests aspectes.
Moltes gràcies noies!!! :love:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::